8.-Expecto Recoverius

980 102 54
                                    

/31.12.2003/

Charlotte přiběhla na půdu s hromadou svíček v náručí a položila je na zem.

,,Myslíš, že najdeme něco, co tátovi patřilo?" zeptala se Ella a chodila po půdě sem a tam. Charlotte mezitím vytáhla z kapsy zapalovač a postupně zapalovala jednu svíčku po druhé.

Ella si vzala pergamen, na kterém byly napsané instrukce a předčítala ho.

,,Krok první: Najděte předmět, který osobě patřil," začala trochu smutně. ,,Nemáme."

,,Krok druhý: Rozsviťte několik svíček, ze kterých budete čerpat energii," odříkala už skoro bez papíru, protože ho skoro uměla nazpaměť.

,,Máme," doplnila za ní její mladší sestra a zahlédla podlouhlou krabici, která na délku měřila necelé dva metry.

Otevřela víko a zahlédla pro ni velmi starý model koštěte, Nimbus 2000. V tu chvíli si živé vzpomněla na chvíli, kdy jí její táta vypravoval, že Belle nikdy nenacházela oblibu v létání na koštěti, ale že on a jeho bratr byli odrážeči.

,,Char?" oslovila svou sestru a vyndala z krabice koště. Dívka, na kterou bylo zavoláno zvedla hlavu a Ella se spokojeně usmála. ,,Myslím, že první bod máme splněný."

•••

,,Mami?" oslovila malá dívka svou matku, když seděly u stolu. ,,Kde je blatčíček?"

,,Dojdu se tam podívat, ano?" oznámila jí Nadia Lestrangeová, zvedla se od stolu vystoupala po schodech nahoru.

Když Rabastan zemřel a Nadiin druhý bratr znovu skončil v Azkabanu, všechen majetek Lestrangeových připadl Nadie. A právě ve Lestrange Manor Nadia sídlila společně se svými dvěma dětmi.

Ve svém pokoji její adoptovaný syn, kterého ale považovala za vlastního na nebyl, takže jí čekalo delší hledání. Po jejím rozhovoru s Remusem Lupinem se zase část ní vrátila do let, kdy studovala v Bradavicích a zase musela vzpomínat na staré časy. Když čtyřicetiletého Pobertu potkala, všechno jí najednou zase přišlo tak nostalgické.

Svého syna, ale našla tam, kde by ho doopravdy nečekala. V Lestrange Manor se totiž nacházela místnost s rodokmenem Lestrangeových.

,,Co tady pro merlina děláš?" nechápala Nadia a trochu rozlobeně si na prsou zakládala paže.

,,Proč tu nejsme s Daphne napsání?" chtěl vědět hnědovlasý chlapec, kterému už bylo osm let.

,,V tomhle domě už hodně dlouho nikdo nebyl, zlatíčko," odpověděla mu a pohlédla na rodokmen Lestrangeových, který dočista zanikl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,V tomhle domě už hodně dlouho nikdo nebyl, zlatíčko," odpověděla mu a pohlédla na rodokmen Lestrangeových, který dočista zanikl.

Rabastan zemřel, respektive ho zabila Belle Weasleyová. Rodulphus trčel v Azkabanu a jeho manželka je už pět a půl roku po smrti. A ona? Byla to holka!

Some faulting girl III. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat