35.-Řekni to než bude pozdě!

585 68 24
                                    

/12.2.1995, Bradavice/

,,Ahoj, krásko," pozdravil Cedric svou holku a políbil ji na její rty. Od Vánočního plesu uběhlo už skoro dva měsíce a tihle dva se neustále sbližovali. Maya se sice pořád cítila stejně provinile a zároveň prolhaně, když si uvědomila, že mu neustále lže.

,,Ahoj," oplatila mu to a špinavě blonďatý kluk se na ní usmál tím svým způsobem. ,,Jak se máš?"

,,Pracovně," odpověděla mu, ,,Snape nám všem dal úžasnou práci."

,,A máš na mě alespoň nějaký čas?" zamrkal jako štěně a hnědovláska ho znovu políbila. Sice při tom polibku pochopila, že Cedric má rád Louisu, ne Mayu. A vlastně nevěděla, jestli chce, aby jí měl rád, protože ona si musela pořád připomínat, že ona se bude muset vrátit zpátky do své doby a Cedric už nikdy neuvidí.

,,Co ty? Jak se připravuješ na druhý úkol?" snažila se konverzovat a nemyslet na fakt, že mu lže. Cedric si vedle ní sedl a trochu otráveně si povzdechl.

,,Pořád neúspěšně, myslím," zklamal ji blonďák a jeho holka se pousmála.

,,Co když vím, co musíš udělat?" uchechtla se na něj a on pozvedl obočí.

,,O čem to mluvíš?" nechápal Cedric a Maya se vítězně zasmála.

,,Bude se soutěžit v Černém jezeře a budeš si muset vzít zpátky někoho, koho máš rád," prozradila mu hnědovláska a on na ní nevěřícně koukal.

,,Jak to můžeš vědět?" nedokázal pochopit Mrzimorský chytač. ,,Jak jsi to sakra zjistila?!"

,,Mám svoje zdroje," zamlouvala to a on jí znovu políbil.

,,Miluju tě."

°°°

/16.12.2014, Bradavice/

Ve Zmijozelské společenské místnosti byla zima, protože nikdo nechtěl zatopit a každý očekával, že zatopí někdo jiný. Prostě sobecký Zmijozel. Jenže i přesto se našel někdo, kdo už tu zimu nemohl trpět. V krbu už totiž bylo připravené dřevo, nějaké noviny a kluk do toho jen vhodil svou cigaretu, díky které to vzplanulo.

Potom si sedl zpátky do křesla a zapálil si další. Uvědomil si na svůj rozhovor s Ellou Weasleyovou a vybavila se mu přesně ta věta, kde jí říkal, že kouří jen, když je nervózní. Teď se ze zlozvyku stala regulérní závislost. A nebo to nebyla závislost, spíš se jeho nervozita objevila na denním pořádku. I když okolí říkalo, aby s tím začal něco dělat, on nemohl najít žádný záchytný bod nebo snad záchranný kruh, který by mu pomohl. Prostě mu ho nikdo nenabízel.

,,Nesnášíš tuhle kolej, co?" ušklíbl se hlas, který byl Benovi docela povědomý. Otočil hlavou, aby zjistil, kdo na něj mluvil, a osoba se posadila do dalšího křesla.

,,Jak si na to přišel?" chtěl vědět hnědovlásek a černovlasý kluk, který byl o něco mladší kývl k jeho cigaretě.

,,Kdyby tě někdo práskl Křiklanovi, Zmijozel by z toho měl průser," osvětlil mu a Ben se téhle poznámce musel zasmát.

,,Zmijozel je v pohodě," uklidnil ho. ,,Já nesnáším sebe."

,,Co jsi provedl?" položil mu otázku a Ben přivřel oči.

,,Kdo vlastně jsi?" zajímal se, před tím než mu bude vylévat srdce.

,,Někdo, kdo se nepodobá svým rodičům," odpověděl a Bena tahle odpověď trochu zaskočila, ,,a taky někdo, kdo je nešťastně zamilovanej."

,,Tak to si budeme rozumět," poznamenal kousavě kluk s kaštanovými vlasy, který nepočítal s tím, že ho černovlásek uslyší.

,,Severus Krum," odhalil konečně své pravé jméno a také trochu přimhouřil oči. ,,Nepotkali jsme se už?"

,,Máš pravdu! vykřikl Ben, hned po té, co si vzpomněl. ,,Na tom plese!"

Upřímně se obdivoval, protože si z toho zatracenýho plesu moc nepamatoval, ale jeho tvář nějakou špatnou náhodou ano.

,,Závidíš mu jí, co?" odtušil sarkasticky černovlásek a Ben si zoufale povzdechl.

,,Až se jednou zamiluješ, prcku, tak to pochopíš," zamumlal Ben a stále očima propaloval Ellu s Halem. Severus si jeho oslovení nijak nevšímal.

,,Nad čím přemýšlíš?" zajímalo Seva a Ben, aniž by od nich odtrhl pohled trhl rameny.

,,Jakým způsobem ho zabiju."

Pořád platilo, co řekl a pořád toho Nebeblvírského zmetka chtěl zabít. Tak moc si přál, a děsilo ho, jak je to zlé, aby Hale znovu Ellu odkopl a on, aby ji mohl dát zpátky dohromady. Tohle se mu ale nikdy splnit nemohlo.

,,Takže jsem měl pravdu?" pochopil Severus Krum a Ben Cooper s polknutím přikývl. ,,Ellu jsem znal od mala, jako jí, ale nikdy jsem nedokázal pochopit, jak mohla být tak pozitivní a vtipná."

,,To ani já ne," zamumlal Ben a pořád se díval do toho samého bodu, do ohně. ,,Jaká je ta tvoje?"

,,Mia Potterová," odpověděl mu Severus a hnědovlásek si stěží vybavil hnědovlasou Nebelvírskou střelkyni, co byla mnohem energičtější než Severus.

,,Ty si umíš vybrat, chlape," uznal pobaveně Ben, ,,víš, že ona je dcera Jamese Pottera a ty zase vnuk Severuse Snapea."

,,Páni, to je mi novinka," odsekl černovlásek. ,,Znal jsem jí už od mala. Vždycky byla tak úžasná, živá, v lidech viděla jen to dobré. Vlastně viděla na světě jen to dobré."

,,Co vás rozdělilo?" zeptal se Ben a Severus si povzdechl.

,,Moudrý klobouk," dal mu odpověď, kterou Ben skoro nečekal.

,,Že jsi ve Zmijozelu a ona v Nebelvíru?" odtušil hnědovlásek a Sev pokýval hlavou. ,,Řekni jí to," radil mu, ,,nebo skončíš jako já. Věř mi."

°°°

,,Přijede Charlotte s Ellou na Vánoce?" zajímala se rudovlasá Angela, při večeři se svými rodiči.

,,Charlotte asi ano, Ella si podle mého chce užít poslední Vánoce v Bradavicích," oznámila jí Belle a dívenka se spokojeně usmála.

,,Už jenom tři roky a pojedu do Bradavic také!" prohlásila radostně Angela a Fred se na svou manželku usmál. Uběhlo už deset let od doby, kdy se Fred vrátil a zdálo se, že celá rodina je zase pohromadě. A byla to pravda.

Fred Weasley vedl společně se svým bratrem Georgem Kratochvílské kejkle a jeho manželka Belle si zase našla místo na ministerstvu, kde se stala bystrozorkou. A přesně proto Angela spoustu času trávila u svých dvou babiček a tří dědečků.

Scarlett a Sirius Blackovi totiž doháněli léta, které strávili v Azkabanu, tím, že hodně cestovali a obecně si užívali života. Ale samozřejmě ani jeden nezanevřel na svá vnoučata a děti, které měli. Ale vzhledem k tomu, že Alphard s Mayou studoval v Bradavicích a stejně tak Ella s Charlotte, tak jí zbyl čas ledatak na Angelu.

Molly Weasleyová si roli babičky užívala snad ještě více než roli matky, protože ta si ráda všechna svoje vnoučata ráda brala k sobě a četla jim, rozmazlovala je a obecně je milovala. Také přemlouvala svého manžela, aby už nechal práci prací a odešel do důchodu.

A třetí dědeček James? Stejně jako Sirius si samozřejmě nemohl připustit, že už stárne a obvzláště, když vedle sebe měl někoho jako je Barbora.

***

Zdravím u další kapitoly ♥ Omlouvám se, že ve čtvrtek nevyšla kapitola, ale tak trochu jsem na to zapomněla :D Dobře, je čas se vás zeptat, jak se vám tato kapitola líbila ♥ Budu moc ráda za každý komentář♥

•Sharie

Some faulting girl III. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat