4.-Pravda je občas krutá

976 100 22
                                    

/24.12.2003/

,,Mami? Ty jsi oživila dědečka Jamese?" vydechla rudovlasá Ella, když dočetla životopis své matky. Všímala si, že se lidi za její mamkou otáčejí a že byla párkrát v novinách, ale nikdy se opravdu nezajímala o to, proč tomu tak je.

Všichni v místnosti ztichli. Všichni ti, kteří zažili bitvu o Bradavice přesně věděli o tom, jak Belle oživila svého biologického otce. Belle ztuhla a nevěděla, co na to má odpovědět. Ella se tázavě dívala na svého dědečka Jamese a zkoumala i další pohledy dospělých.

,,Mami?" dožadovala se odpovědi a z hrobového ticha ji vysvobodil právě James.

,,Ano, povedlo se jí to," odvětil polohlasně a Belle se neodvažovala zvednout hlavu, aby čelila pohledu své starší dcery Elly

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ano, povedlo se jí to," odvětil polohlasně a Belle se neodvažovala zvednout hlavu, aby čelila pohledu své starší dcery Elly.

,,A co táta?" pípla rudovláska a Belle po tváři stekla jedna slza. Při vzpomínce na dny, kdy které trávila v knihovnách, kde měla ponořený nos v knížkách o tom, jak by mohla přivést zpátky svou lásku se jí dělalo těžko.

,,Tvoje máma se snažila, opravdu," pověděla jí hnědovlasá Clar, když viděla, že z Belle moc informací nedostane, ,,Dva roky hledala způsob, jak přivést tvého tátu zpět," odmlčela si a zoufale hleděla na svou zlomenou kamarádku. ,,Jenže se jí to nepovedlo. Zkoušela to znovu a znovu, ale potom za ní přišla tvoje babička Scarlett a Molly a řekli jí, že se má soustředit na svoje dvě malé úžasné holčičky," podívala se na blonďatou Charlotte a rudovlasou Ellu.

,,Musím na vzduch," vypadlo z Elly, která se v zápětí zvedla a rychlým krokem odešla. Jakmile už Ella nebyla v dohledu, blondýnce se podlomila kolena a už nedokázala udržet slzy. Nevěděla, jestli má dříve odběhnout pryč, aby ostatní nemuseli být svědky tomu, jak jí brekem rudou tváře nebo snad utíkat za svou dcerou, kterou teď právě zklamala.

,,Pojď," pomohla jí Ali vstát a snažila se jí odvést pryč od zbytku. ,,To bude dobrý."

,,Já za ní půjdu," zamumlala k ní její mamka, Scarlett Blacková a opustila obývací pokoj. Z křesel a gaučů se zvedla i Clar, Adele a Katherine, které následovaly Alexis s Belle.

,,Zradila jsem jí," naříkala Belle zoufale. ,,Můžu za to, že nemá tátu!"

,,To není tvoje chyba, Sky," utěšovala svou nevlastní sestru blonďatá Katherine, ale Belle jako by ji neslyšela.

,,Zklamala jsem i Lotty!" obvinila se Belle a Clar jí položí ruce na ramena.

,,Nikoho si nezklamala, Belle," domlouvala jí hnědovláska. ,,Není to tvoje chyba. Může za to Augustus Rookwood, který Freda zabil."

,,Já bez něj ale nedokážu žít!" zavyla Belle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Já bez něj ale nedokážu žít!" zavyla Belle. ,,Kamkoliv se podívám, tam ho vidím. Pořád se snažím jít dál, ale copak můžu?"

°°°

Malá rudovláska vyběhla ven z domu, kde slavila Vánoce. Nebyla naštvaná na svou mámu. Vzpomněla si, jak viděla mrtvé tělo svého táty, kterého tak moc milovala. A také moc dobře věděla, jak její máma tátu milovala. Také věděla, že dokud se její táta nevrací zpátky, nebude Belle nikdy šťastná.

Přikráčela k lavičce a rukávem své mikiny shrnula na zem sníh, aby si tam mohla sednout a přemýšlet o tom, co udělá. Posadila se na lavičku a zaklonila hlavu, aby si mohla prohlédnout černou oblohu, na které svítilo pár hvězd.

Uvědomila si jedno. Jestli její matka dokáže oživit mrtvé, tak tuto schopnost mohla zdědit. Pomyslela na svou o dva roky mladší sestřičku Charlotte, která by jí v tomhle mohla být nápomocná. Dokázala si představit, že kdyby se o tomhle dozvěděla její mamka, jak by jí to okamžitě zakázala.

Z jejího přemýšlení ji ovšem vytrhlo zašumění lesa, který způsobil vítr. Zahlédla stín ženy a to jí přimělo k tomu, aby zvedla pohled. Když strnula tváří v tvář osobě, která ji pozorovala, vypadal překvapeně.

,,Babi Scarlett," vydechla nevěřícně a černovlasá Scarlett k ní udělala ještě jeden krok. ,,Nečekala jsem tě tu."

,,Budu to brát v dobrém," pousmála se a podívala se na druhou polovinu lavičky. ,,Můžu?"

,,Samozřejmě," pokývala hlavou a Scarlett si vedle ní sedla. ,,Je máma v pořádku?"

,,Jsou s ní tety," podala jí zprávu a zatvářila se vážněji. ,,Ty víš, Ello, že tě miluju stejně jako tvojí mámu a Charlotte."

Mlčky přikývla a Scarlett pokračovala. ,,Ale musíš pochopit, že tvoje mamka se opravdu snažila a na větě neexistuje nikdo, kdo by chtěl svého otce zpátky," promlouvala k ní a její vnučka ji přerušila.

,,Já jí nic nevyčítám," ujistila ji Ella a Scarlett se na ni usmála.

,,Našla kouzlo, které ho měla přivést zpět," vyprávěla jí a Ella zpozorněla. Srdce jí poskočilo, protože viděla příležitost, jak by mohla přivést zpět svého otce.

,,Tak proč..?" otázala se a Scarlett si zoufale povzdechla.

,,Merlin-ví, jestli byla tak zničená a vyčerpaná, ale neměla na to tolik síly," povzdechla si a Elle to vnuknulo nápad. ,,Celé ty dny byla zavřená na půdě a pročítala ty knížky. Vypadala jako Zombie, neustále měla kruhy pod očima."

,,Já si tátu na rozdíl od Lotty pamatuju," řekla jsem jí smutně. ,,Táta mě jako malou vzal do Kratochvílských kejklí a já mu pověděla ,Jednou chci taky prodávat tyhle kouzelnické žertíky.' a on mi odpověděl: ,Slibuju ti, že po mně tenhle obchod převezmeš ty.' "

Chvíli se odmlčela

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Chvíli se odmlčela. ,,A taky vždycky říkal: ,Vždycky a napořád.' "

***

Co si myslíte o Ellině plánu?😂❤Teď mi je ale hrozně líto Belle😓

☕Sharie

Some faulting girl III. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat