/19.1. 2015, Londýn/
,,Co se děje, Joshi?" zeptala se starostlivě Adele Adamsová, když spatřila svého manžela, jak se právě vrátil ze zahrady, kde se nacházela i schránka. Otec od rodiny Adamsových, kterému už také táhlo na sladkých čtyřicet si spěšně přečetl odesílatele a najednou ho zamrazilo.
,,Joshi?" oslovila ho hnědovlasá žena, která byla z jeho výrazu také překvapená.
Špinavě blonďatý muž naprázdno polkl a pokusil se své ženě dát odpověď. ,,Píše mi Ivana Kadanov, švagrová Jeleny a Dimitara Kadanových."
,,Manželka Vladimira Kadanova?" ujišťovala se dcera Adelaide Malfoyové, on pokýval hlavou a otočil na ni tu obálku. Adele se posadila k jídelnímu stolu a převzala si dopis do svých rukou.
,,Pro mého syna Iwana Kadanova?" přečetla příjemce Adele s přimhouřenýma očima, které mu jasně říkali, že to nechápe. ,,Kdo je pro merlina Iwan Kadanov?"
,,Nemám ponětí," pokrčil rameny, ,,možná to v tom dopise zjistím."
,,Otevři to," pobídla ho hnědovláska a vrátila mu obálku, která byla vyrobena z velmi starého pergamenu. Oba dva věděli, že dopis musí být hodně dlouho starý.
26.3. 1978, Vraca
Drahý Iwane,
cítím, že umírám. Jsem hodně nemocná a nevím, zda porod vůbec přežiji. Válka se začíná stávat závažnější a aktuálnější než kdy před tím. Neexistuje nic na světě, co bych milovala víc než Tebe a Tvého otce, Vladimira. V Bulharsku se rozmáhají stoupenci lorda Voldemorta. Vím, že se ještě nejmenuji stejně jako Vladimir, ještě nejsem Kadanov, ale vím, co je tato rodina zač. Tvůj otec nechce být jako zbytek jeho rodiny. Není takový fanatik jako jeho rodiče, Atanas a Maria, a už vůbec ne jako ta šílenkyně Jelena nebo děvkař Dimitar. Pokud zemřu, tvůj otec se o tebe postará. Pokud tento dopis čteš a seš dospělý, pravděpodobně zemřel i Vladimir, za což se ti omlouvám. Věřím, že sirotčinec nebylo místo snů, ale doufám, že sis našel svoje přátele. Možná ti změnili jméno, možná ti neřekli, kdo jsou tvoji rodiče, ale teď se to dozvíš. Já, Ivana Ankov, a Vladimir Kadanov jsme tvými rodiči. A pokud tenhle dopis čteš, pravděpodobně jsme už oba po smrti. Doufám, že si nepadl do rukou své cáklé tetičky Jeleny. Vyhledej Nadiu Lestrangeovou, pokud je ještě naživu. Znala jsem ji více než spousta jiných lidí a můžeš jí věřit. Možná na svém levém zápěstí nosí Znamení Zla, ale ona patří mezi ty dobré lidi. Ty bys měl také, ukaž světu, kdo doopravdy seš.
Tvoje maminka
Joshovi po tváři stekla slza po tváři. Tak dlouho hledal svoje rodiče a teď, když se mu ta rána na srdci skoro zahojila, jako by jí ta osoba znovu rozdrápala. Nikdy si nedokázal představit svoje rodiče, nikdy je nedokázal odhadnout. Ale teď, když si přečetl tento dopis, toužil je poznat. Vést s nimi jeden jediný rozhovor, zeptat se jich, jak se mají, vidět je naživo.
Stěží předal dopis své milované manželce Adele, aby si jej také mohla přečíst. V ten moment byl rozhodnutý, že zjistí, kdo je zabil, zjistí všechno, co o nich Nadia Lestrangeová ví. Sám sobě si slíbil, že je pomstí. Byl přeci Iwan Kadanov.
°°°
,,Co uděláme, mami?" chtěla vědět Nikolina Balevski, matka uvězněné Virginii Dragoniv. ,,Gini je někde zavřená, kde jí táta drží a možná i mučí!"
,,Já vím!" zaječela netrpělivě Lisa Balevski, která se už půl měsíce snažila, společně se svou dcerou, svou vnučku dostat zpátky. ,,Možná bychom se měli spojit s řádem, Niki."
,,Ten má teď starostí dost s Ellou Weasleyovou," namítla Nikolina a skousla si ret. Lisa pokrčila rameny. ,,Možná ne, dcero, možná bychom mohli sloučit naše síly. Navíc Ella je mrtvá. Už týden zpátky měla pohřeb."
,,Co by od ní mohl chtít?" zapřemýšlela se hnědovlasá žena a její matka najednou dostala nápad.
,,Možná ji chce na jejich stranu," navrhla padesátiletá Lisa Balevski a Nikolina si složila hlavu ke kolenům, protože byla opravdu zoufalá.
,,Vždycky jsem si sama sobě slibovala, že moje holčička nebude mít takovýhle život," zavzdychala Nikolina. ,,A teď jí tenhle psychopat unesl a já nemám sebemenší tušení, kde moje Ginia je!"
°°°
Molly Weasleyová a Arthur Weasley si vzali na leden všechny lidi k sobě do Doupěte, protože jejich rodiče byli pracovně vytíženi. Ty děti, kteří už oslavili jedenácté narozeniny, se vrátili zpátky do Bradavic, ale ten zbytek si Molly a Arthur vzali na hlídání.
V pokoji, kde dříve bydleli dvojčata Fred a George si vzali děti z ročníků 2003 a 2004. James Potter mladší, který vždycky společně s Fredem Weasleym mladším a Martinem Woodem narušovali morální pravidla Molly Weasleyové. Vedle těchto dvou průserářů se nacházel i hlouček holek. Arianna Jordanová se snažila ty dva umravnit, Layla Krumová se k Arianně mnohem ráda přidala. To Cissie Adamsová ovšem ráda prováděla neplechu společně s Fredem, Martinem a Jamesem. Dvojče Martina, Melanie, si zase četla s Molly Weasleyovou Denního věštce.
,,Pojďme se trochu bavit," navrhl Martin Wood. ,,Pojďme si zahrát famfrpál."
,,Je sníh," převrátila očima jeho sestra Melanie. ,,Copak sis nevšiml?"
,,Tak něco jiného," přidal se k němu James. ,,Je tu nuda."
,,Ella zemřela, Jamesi," zamumlala smutně a tiše Molly a v pokoji nastalo ticho. ,,Za chvíli bychom mohli zemřít také."
,,Tohle neříkej, Molly," okřikla ji Layla, která ze smrtijedů měla velký strach. ,,Tohle už nikdy neříkej."
,,Laylo, nic se nám nestane," snažila se ji uklidnit mladá Jordanová, ale na vnučka Severuse Snapea to nepůsobilo.
,,Jak to víš, Ari?" přivřela oči. ,,Ani jeden ze smrtijedů nesedí v Azkabanu, všichni jsou na svobodě, takže já nemůžu být klidná."
,,Nemůžeme se bavit o něčem jiném, lidi?" zavrčel nevrle Martin Wood, čímž si získal pozornost všech ostatních. ,,Tohle je nehorázně depresivní."
,,Umírají lidé, Martine," sykla smutně Melanie, pro kterou byla Ella skoro jako sestra. ,,A kdo ví, co se stane."
,,Lidi," zamumlala Molly Weasleyová, která se dívala z okna. Nikdo jí ovšem nevěnoval pozornost. ,,Lidi!"
,,Co se děje, Moll?" všimla si jí Ari a přiběhla k oknu. Vykoukla skrz sklo a spatřila skupinku lidí. Když zbytek lidí vidělo, jak Arianna a Molly vyděšeně zírají ven z okna, také k ní přiběhli.
,,Co tam máte?" chtěla vědět Layla a natiskla se na okno.
,,Tu znám!" vykřikl Fred a pohlédl na Jamese. ,,Že jo, Jamie?"
,,Jo! Máš pravdu, Freddie," přivřel zkoumavě oči. ,,To je Jelena Kadanov!"
°°°
Děti Weasleyovi narozeny mezi roky 2005 a 2006 zase přebývali u Rona Weasleyho. Jediný kluk mezi těmito ročníky byl Albus Potter, ostatní byly jen holky. Angela Weasleyová seděla na okně a nemohla pořád přestat myslet na svoji zesnulou sestru Ellu. O kolena měla opřenou svou hlavu a ve svém srdci měla prázdno.
Na vyhřátém koberci seděla Rose, Daisy, Dominique a Freya, kde hráli prší. Albus se k nim občas připojil, ale také se většinou jen tak poflakoval. Partička lidí neměli o nic větší zábavu než jejich starší příbuzní.
To ovšem netušili, co je tuhle noc ještě čeká.
***
Dramááá😂😂😂🤐🤐🤐 Tak co na to říkáte? Koho tipujete, že zemře?😂🤢😈
☕️Sharie
ČTEŠ
Some faulting girl III. ✔️
FanfictionSpousta lidí zemřelo. Ale spousta lidí přežilo. A ti co přežili, žijou dál. Co s nimi stalo? Jak se se svým životem potýkala Skyabelle Weasleyová a její rodina a přátelé? ••• ▪Třetí díl oblíbené série Some faulting girl ▪Všechna práva patří J. K. R...