26.-Menší komplikace

698 77 10
                                    

/31.10.1994, Bradavice/

Maya seděla s ostatními z Krásnohůlek u Havraspárského stolu a napjatě očekávala, koho pohár vybere.

,,Vítejte! Dnes se konečně společně podíváme na to, kdo se stane šampionem!" promluvil Brumbál a v sále nastalo ticho. Hnědovláska pohlédla k Mrzimorskému stolu, kde nemohla přehlédnout Cedrica, který nadšeně vystrkoval hlavu a Maye bylo jasné, že on se do Turnaje dostat chce.

Ona se mu sice snažila Turnaj, co nejvíce zošklivit, ale už teď pochopila, že se určitě přihlásil.

,,Kruvalským šampiónem se stává.." odmlčel se a chytl do ruky lísteček se jménem. ,,Viktor Krum!"

Od Zmijozelského stolu, kde seděl Kruval se ozval hlasitý potlesk a nový Kruvalský šampión se začal radovat se svými přáteli a s Issacem, kterého Maya znala.

,,Šampionem za Akademii v Krásnohůlkách se stává.." zasekla chytl lísteček a hnědovláska pohlédla na Fleur Weasleyovou, která v té době byla ještě svobodná. ,,Fleur Delacour!"

Blonďatá kráska se zvedla od stolu a ladně kráčela za Albusem Brumbálem, se kterým si podala ruku. A teď to mělo přijít. Maya doufala, že jí bude štěstí přát a Cedrica vůbec nevyberou.

,,A posledním šampionem za Bradavice je.. Cedric Diggory!"

Dívka zavřela oči a snažila se zakrýt zklamání. Od Mrzimorského stolu se ozval nadšený povyk a sedmnácti letý mladík si sebevědomě kráčel do míst, kam předtím odešel Viktor nebo Fleur.

,,Tak a šampioni jsou vybrá.." zatrhl se v půlce slova, protože najednou pohár vychrlil další jméno. Tuhle část příběhu Maya znala až moc dobře.

,,Harry Potter," zamumlal si pro sebe Albus Brumbál po přečtení jména na papírku. ,,Harry Potter!"

,,Co tohle má znamenat?"

,,Podvodník!"

,,Vždyť mu je čtrnáct!"

Přesně tyto věty se ozývaly z různých míst Velké síně, ale než Harry stačil odejít za dalšími šampiony, pohár znovu začal dělat svou práci.

Brumbál obratně chytl kus pergamenu, na kterém bylo napsané další jméno a Maya moc dobře věděla, že to je jméno její sestry, Belle.

,,Ne," nevěřil svým očím. ,,Skyabelle Jamesová!"

•••

/31.10.2014, Bradavice/

,,Tohle není tvoje věc!" zaječela na něj hystericky až to oba dva chlapce překvapilo. ,,Jsi tak hrozně sobeckej, že si prostě nemůžeš připustit, že jsem šťastná?! Ano, beru to v potaz, nesnášíš kluky z Nebelvíru, ale kvůli tomu se nemusíš chovat jak hovado! Abysme si rozuměli, ty nepřejicí imbecile, my dva jsme skončili!"

Kluk s kaštanovými vlasy až po ramena semkl rty a nevěděl, jak by měl reagovat, takže raději nic neříkal. Teď toho litoval, a tak moc chtěl vrátit čas.

Ellin partner se oproti tomu tvářil až moc spokojeně, protože nemohl uvěřit tomu, že se právě holka, kterou tak moc chtěl pohádala s jeho konkurencí.

Zrzavá dívka se střídavě dívala na oba kluky, ale potom se k oběma obrátila zády a nenapadlo ji nic jiného než z toho vybruslit útěkem.

A proto rychlým krokem kráčela pryč z Velké síně, kde se Hallowenský ples konal. V hlavě si neustále přehrávala jejich rozhovor a čím více nad tím přemýšlela, tím více ji to i mrzelo.

Jenže jí děsilo, že jí její hádka s Benem mrzí, i když na druhou stranu začínala přicházet na to, proč se takto zachoval. Možná si až moc fandila, ale jediné vysvětlení, které na Benovo chování vymyslela bylo to, že k ní něco cítí.

•••

Charlotte Weasleyová vstoupila do Velké síně a rozhlédla po nádherné výzdobě. Na parketu zahlédla Teddyho Lupina, jak už tančí s Vicky Weasleyovou a víceméně si nevšímá své sestry Hope, jak se opodál baví s jeho nejlepším kamarádem.

Nechyběla ani Eve Fisherová, která na Victoire závistivě zírala a potají ustrkávala z punče. Jenny McLaggenová se podařilo ukořistit Tobyho Adamse, což znamenalo, že ani ona nešla sama.

Alphard Black dnes na plesu postával jako vlk samotář, přestože věděl, že existuje spousta dívek, které by se ocitly v sedmém nebi, kdyby jim věnoval jen jeden tanec.

Podobně se cítila i Virginia Dragoniv, která sice měla na každém prstě deset kluků, ale též se držela v ústraní. Od doby, kdy zapříčinila Alphovu noc u Filche, tak jí lidi víc brali, a to jí výrazně zvedlo sebevědomí.

Ale i přesto jí hluboko v srdci bolelo a mrzelo, že nalétla takovému idiotovi, jako je Alphard Black.

Nebelvírská dívka Eufemia Potterová zase šla na ples v doprovodu dalšího z Pobertů juniorů, s Marcusem Hiltonem. Arthur Weasley si na parketu rozjížděl svůj styl, za který si už dávno vysloužil přezdívku Pařlev.

Zmijozelský student, Severus Krum, který nenacházel oblibu v tanci jen tak posedával u občerstvení, kam si za chvíli přidal i Ben Cooper, který taky okolo sebe potřeboval svojí kolej.

Hale Walker se sice vydal svou partnerku hledat, ale k jeho smůle neúspěšně. Ella si sedla na stejnou lavičku, jako seděla na začátku roku s Benem a najednou se jí chtělo brečet.

Vzpomněla si na slib, který si dala asi v patnácti letech. ,Nikdy nebudu brečet kvůli nějaké pochybné existenci, jako je kluk.'

Kéž by to mohla splnit, ale už dávno to porušila. Zadívala se do školních pozemků a znovu si povzdechla, když si uvědomila, že jí tu čeká poslední rok.

Potřebovala se bavit, potřebovala kapku alkoholu, potřebovala tanec, potřebovala Halea. Zvedla se z lavičky a zahnala veškeré myšlenky na Benjamina Coopera.

Vrátila se zpátky do sálu a přiběhla k Haleovi, kterému ihned oživla tvář, když ji znovu spatřil. Když si ji Ben všiml, už měl pár panáku v sobě a uznal za vhodné, když raději nebude chodit.

,,Dáme si něco?" nadhodila zvesela Ella a Hale bez okolků přikývl.

,,Punč?" navrhl a Ella se rozesmála.

,,Punč? Něco silnějšího, prosím," uchechtla se a společně přišli k baru. Když Severus spatřil, jak se Ben tváří, musel to okomentovat.

,,Závidíš mu jí, co?" odtušil sarkasticky černovlásek a Ben si zoufale povzdechl.

,,Až se jednou zamiluješ, prcku, tak to pochopíš," zamumlal Ben a stále očima propaloval Ellu s Halem. Severus si jeho oslovení nijak nevšímal.

,,Nad čím přemýšlíš?" zajímalo Seva a Ben, aniž by od nich odtrhl pohled trhl rameny.

,,Jakým způsobem ho zabiju."

***

Miluju ten Benovo sarkastický humor :D A také miluju "malého" Sevíka Krumíka :D Co říkáte na tuhle kapitolu? :0 Jen tak btw.. včera jsem dopsala 49. kapitolu a upřímně si myslím, že se máte na co těšit :D

->Sharie

Some faulting girl III. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat