/31.12.2014, Doupě/
,,Frede?" oslovila blonďatá žena svého manžela do telefonu.
,,Ano, lásko?" ozval se jí Bellin manžel, Fred Weasley, který se zrovna nacházel v Příčné ulici, v obchodě, který vedl se svým bratrem Georgem. ,,Jak se máš?"
,,Fajn," odpověděla na jeho otázku, o které si stejně myslela, že byla položena jen řečnicky, ,,ale bylo by mi mnohem lépe, kdyby si tu s námi byl. I Clar by ocenila, kdyby se George vrátil."
,,Já vím, Belle," povzdechl si Fred. ,,Vyřiď Ange, že se na ní těším."
,,Kdy si myslíš, že se vrátíš?" zajímalo blondýnku a zrzavý muž se na moment zamyslel.
,,Do osmi, bych v Doupěti být mohl," slíbil Fred a zaslechl svoje jméno z Georgeových úst. ,,Musím jít, miláčku, ahoj. Miluji tě."
,,I já tebe," ujistila ho Belle a zavěsila mu telefon. Odložila ho na poličku v Doupěti a rozhlédla se po domě. V obývacím pokoji se nacházela Molly Weasleyová společně se svými vrstevníky, Jamesem Potterem mladším, Fredem Weasleym mladším, Melanie a Martinem Woodovými, Laylou Krumuvou, Narcissou Adamsovou a dokonce i Arianou Jordanovou. Všichni tito studenti měli za několik měsíců nastoupit do prvního ročníku a byli na to patřičně hrdí.
O kousek dál se nacházela skupinka těch nejmladších, malé Lily Potterové, Huga Weasleyho, Louise a Leonarda a nakonec i samozřejmě Camerona Jordana. Všem těmto dětem bylo okolo šesti, takže si výborně rozuměli.
A nakonec nemohla chybět ani nejmladší dcera Belle a Freda, která okolo sebe měla také spoustu přátel. Kromě Rose, Dominique, Freyi a Albuse nesměl chybět ani dcera George a Clarisse, Daisy Weasleyová.
,,Četla jsi noviny?" zeptala se hnědovlasá žena své nejlepší kamarádky, Belle, když v rukou držela nejnovější výtisk Denního věštce.
Blondýnka přikývla, ale povzdechla si, jako by dávala najevo, že z toho není zrovna nadšená. ,,Je to strašné, Clar," zasmutnila. ,,Pomyšlení na to, že nějaký smrtijed zaútočil na někoho, kdo bojoval za Brumbála."
,,Pravděpodobně měl s Gibsonem nějaké nevyřízené účty," navrhla Clarisse, ale Belle nesouhlasně zakroutila hlavou.
,,V tomhle je něco víc," konstatovala blondýnka. ,,Cítím, že se něco chystá."
,,Belle," postavila se před svou ustaranou kamarádku, ,,Voldemort je mrtvý. Už šestnáct let."
,,Já vím," řekla jí, ,,ale Gibson a Alola Walkerovi měli spor s Kadanovem. A ty víš, kolik jich mám já."
,,Musíš se přestat bát," radila jí Clarisse.
,,To nejde," namítla Belle, ,,můžu zemřít zítra. Oni můžou zemřít zítra."
Pokývla směrem ke skupince dětí, kteří si společně hráli. ,,Copak se nebojíš o ně? O Freda a Daisy?"
,,Všechno vyřešíme, Belle," chlácholila ji Clarisse, ,,jako to děláme vždycky."
°°°
Maya Blacková dnes nemohla usnout a vlastně ani nechtěla. Musela na něj myslet, musela myslet na svého milovaného profesora Diggoryho. Uvědomila, jak je bláhová, naivní a vlastně i hloupá. Nebyla si jistá, jestli jí pozná, zda na ni nezapomněl. I když na něj sebevíc chtěla zapomenout, nešlo to. Musela zjistit, zda má nějakou šanci. Potřebovala to.
Vyskočila z pohovky v Havraspáru a vyběhla ze své koleje. Celý den strávila hledáním Cedricova kabinetu a našla ho. Nacházel se na druhém konci Bradavického hradu a to nebylo to, o co se ona strachovala.
ČTEŠ
Some faulting girl III. ✔️
FanfictionSpousta lidí zemřelo. Ale spousta lidí přežilo. A ti co přežili, žijou dál. Co s nimi stalo? Jak se se svým životem potýkala Skyabelle Weasleyová a její rodina a přátelé? ••• ▪Třetí díl oblíbené série Some faulting girl ▪Všechna práva patří J. K. R...