/11.2. 2015, Kadanov Manor/
U stolu, u kterého posedávala rodina Kadanových, se teď konala snídaně. Rodina, která pocházela z Bulharska anonymně odkoupila od rodiny Blackových jednu z vil. Samozřejmě ji všichni společně předělali k obrazu svému.
Jelena Kadanov si užívala Manor, kde se nacházelo více místností než počet lidí, které ona zabila. A že jich nebylo málo! Ona se totiž nevyžívala ve vztazích nebo v úletech jako její bratr, Dimitar. Ten zase měl ve své krásné dvojpostele s nebesy znal každý den jinou holku, někdy je bral i po dvou.
V celé Manor vlastně bydleli jen oni dva. Tedy nacházela se zde ještě jedna osoba, pokud se dalo říct, že tady bydlí. V temném sklepení Kadanov Manor se nacházelo spousta cel, kde se nacházelo spousta vězňů. Většina z nich tam i zemřela. Ale byl tam uvězněn i jeden vězeň, pro kterého měli oba dva majitelé slabost.
Chlad, zoufalost, samota. Tato tři slova se vybavili Virginie Dragoniv, když už měsíc trčela v jedné z nich. Rodinu si člověk nevybírá. Tohle si pořád opakovala, ale stejně jí to neuklidňovalo. Často za ní chodila její šílená prateta Jelena, mučila ji, nutila ti přijmout Znamení Zla. Jenže tohle Znamení Zla nebylo jako to původní.
Starý smrtijed se pyšnil vytetovaným hadem na levém předloktí, ale ten nový svou oddanost ukazoval tím, že hrdě nosil u pravé lopatky na zádech jedno slovo. Gandavensis. Jen málo lidí vědělo, co to znamená. A Jelena patřila mezi ně.
Ozvalo se zavrzání mříží, které starý Dimitar odemykal. Opět přišel navštívit svou vnučku Giniu. Ta seděla schoulená u malého okénka a doufala, že se odsud dostane. Nechtěla se Dimitarovi podívat do očí, ale usoudila, že kdy tak učiní, možná se její šance na útěk zvýší.
,,Ahoj," pozdravil ji a ona mlčky zvedla hlavu. ,,Věděla si, že Krumovi odcestovali do Bulharska? Že Rose Krumová sbalila manžela Issaca a svoje dvě děti, Severuse a Laylu, a odlétli z Anglie."
,,Jak bych mohla," odsekla kousavě, protože už věděla, že Dimitar jí mučit nebude.
,,Spousta rodin odjela do Ameriky," pokračoval. ,,Zajímavé, že Lisa, ani tvoje matka nejsou na titulní straně Denního věštce, Jinotaje nebo Jordanpapers, když ty jsi tady."
,,Asi se spojitostí s tebou nechtějí chlubit," nemohla si opět odpustit a on se uchechtl.
,,Proč používáš jméno svého otce?" nechápal Dimitar. ,,Je mrtvý, nebo ne?"
,,Zabil si ho, tak proč se ptáš?" prolomila to ticho a on se uchechtl.
,,Chápu," odpověděl černovlasý muž. ,,Ale pokud nejsi hrdá na to, že jsi Kadanov, tak buď Balevski, protože nosit příjmení toho ruského idiota-"
,,Co ode mně chceš?" skočila mu do řeči, ale než on stačil odpovědět, ona pokračovala. ,,Neodpovídej, protože to vím. Teď ti odpovím já. Stanu se smrtijedkou, tak to bude znamenat jednu věc. Necháš moji rodinu na pokoji."
,,Já jsem tvoje rodina, Gini," namítl a ona se falešně uchechtla.
,,Jestli je to pravda, tak proč si zabil svého zetě, hm?" odfrkla si zle. ,,Pokud mě považuješ za rodinu, tak řekni Jeleně, aby mě přestala mučit, mě pusť na svobodu a přiveď babi Lisu a mámu domů."
°°°
/27.3. 2015, Bradavice/
Violett Stewartová a Valentin Wolpert zrovna vstoupili do Medového ráje v Prasinkách. Černovlasá dívka měla nové tajemství. I když ve svém srdci cítila prázdno, když Ella zemřela, její přítel to prázdné místo zaplnil.
,,Půjdeme ke Třem košťatům?" navrhl Tin a Via mu dala odpověď nerudným a neurčitým zabručením. On si toho ale všiml a zareagoval. ,,Děje se něco, Vio?"
,,Skoro tři měsíce, co Ella zemřela," odpověděla mu, ale potíž byla v tom, že smutná nebyla hlavně kvůli Elle. Přišla totiž událost, která dokázala smrt její nejlepší kamarádky přebýt.
,,Merline, Vee," povzdechl si Tin a svou přítelkyni obejmul. I když on svého nejlepšího kamaráda pořád naživu potkával, ani on radostí nezářil. Kromě Elly ztratil i celou svoji rodinu, přesně jak si Jelena Kadanov přála. Jediný, kdo přežil byl on a jeho nejmladší bratranec Brad.
Baxley Walker svůj život ukončil svou vlastní rukou, několik hodin na to, co se dozvěděl o smrti jeho ženy. Nechtěl čelit ani válce, ani zármutku. Dvě války stačily a on moc dobře věděl, že třetí přijde, že je to jen otázka času.
Jelena Kadanov zapřáhla i svého bratra a vydala se do ulic Londýna, aby vyvraždila jednu větev rodiny Walkerových. Únor teprve začal, ale Haleův strýc, teta a starší bratranec přišli o život. Jediný Brad přežil, protože se k jeho štěstí uměl schovávat.
Krasojízda šílené a krvežíznivé Jeleny pokračovala. Po smrti Averil, Osberta a patnáctiletého Austina si dala černovlasá vražedkyně chvíli pauzu, ale to neznamenalo, že s vražděním skončila. Gibson a Alola Walkerovi, Haleovi rodiče, moc dobře věděli, že pro třináctiletého Brada by nebylo zrovna pěkné, kdyby zůstal v Anglii.
Brad Walker, který neztratil jenom celou rodinu, ale zemřela mu i Juliett Bootová, jeho nejlepší kamarádka. Ovšem vzhledem k tomu, že poslední žijící člen rodiny byl jeho starší bratranec Hale, který se rozhodl se o svého bratrance postarat. A on pochopil, že oba dva chodí do Bradavic, takže se do nich oba dva vrátili.
Tin sice věděl, že Hale je naživu, ale když ho potkával, nepřišlo mu to. Černovlasý muž postrádal smysl života, protože ztratil všechno, co kdy miloval. Když zjistil, že jeho děda spáchal sebevraždu, uvažoval o stejné možnosti, jak ukončit jeho trápení. Jenže nemohl nechat Brada samotného.
,,Ale je tu ještě něco, co ti musím říct," zamumlala Violett a zvedla oči. Valentin na ni nechápavě pohlédl, ona si povzdechla a přemýšlela nad tím, jak mu to řekne. Vzala jeho pravou ruku a přiložila ji na její bříško.
,,Čekám dítě."
°°°
Maya Blacková už dva měsíce studovala v Bradavicích od doby, kdy se vrátila ze svého výletu z minulého století. Uvědomovala si moc dobře, že jí čeká posledních pár měsíců v Bradavicích. Nikdy nepatřila k lidem, kteří by se bez Bradavic neobešli, čímž se lišila od svého bratra, který miloval Bradavice.
Co na Bradavicích ovšem milovala, byl Cedric Diggory. Nepřála ho blonďaté Penelope Clearwaterové a proto se rozhodla, že o něj bude bojovat. Postávala před jeho kabinetem a odhodlávala se k tomu zaklepat. Hledala další výmluvy a záminky, na které by mohla svést svou přítomnost.
Nakonec to udělala a očekávala odpověď. Srdce se jí rozbušilo a v žaludku pocítila, jak se jí to tam hemží motýlkami. Pomyslela na to, co mu řekne a doufala, že se všechno bude odehrávat přesně podle jejího scénáře. Kéž by tomu tak doopravdy bylo.
Na prahu se najednou objevil Cedric ve své plné kráse, jenom méně oblečen než by ho Maya čekala. Měl na sobě totiž jen boxerky, takže si všimla jeho pekáče buchet, který se po dvaceti letech moc nezměnil.
,,Ahoj," polkla hnědovláska a on se zhluboka nadechl.
,,Ahoj," oplatil jí pozdrav a očekával, že ona něco udělá. Problém nastal, když si uvědomil, že ona čeká úplně to samé. Potom už neváhal, chtěl něco udělat a odmítal se držet zpátky. Chytl ji za pas, přitáhl si jí k sobě a přitiskl svoje rty na ty její.
Když si Maya připustila, že se jí to líbí, neváhala mu odpovědět tím, že mu polibky vracela. Z polibků se potom stávaly věci, které pro ni byly nové, ale i přesto si byla jistá. Vlastně si nikdy nebyla jistější, protože ho milovala a byla si jistá, že to cítí stejně. Opravdu ano.
°°°
Šťastný nový rok :3 Jinak nás už čeká jen epilog :3 Budu moc ráda za každý názor :3
-Sharie
ČTEŠ
Some faulting girl III. ✔️
FanfictionSpousta lidí zemřelo. Ale spousta lidí přežilo. A ti co přežili, žijou dál. Co s nimi stalo? Jak se se svým životem potýkala Skyabelle Weasleyová a její rodina a přátelé? ••• ▪Třetí díl oblíbené série Some faulting girl ▪Všechna práva patří J. K. R...