/21.12.2014, Bradavice/
Prázdniny právě začaly a spousta studentů odjeli pryč z Bradavic, aby je strávili se svými rodiči. Uběhlo už několik dní od doby, co se rudovlasá Nebelvírka Weasleyová střetla s hnědovlasým Zmijozelem, který jí prakticky potopil. Po jeho větě ,Budu to já' věděla, že jí nesnáší a pořád jí to užíralo.
Během několika dní jí dokonce i odepsal Hale, ale ani to jí nijak nezvedlo náladu. Kelly Bootová odjela společně se svou malou sestřičkou Juliett domů, zatím co Via Stewartová dále prožívala svůj sen, do kterého se řadil hlavně její milovaný přítel Tin Wolpert. Pro Ellu její nejlepší kamarádka znamenala všechno, takže ji rozhodně nechtěla zatahovat do jejích problémů a snažila se co nejvíce přetvařovat.
Hnědovlasá Via zrovna trávila svůj volný čas s Nebelvírským chytačem, což znamenalo, že zrzka zase byla sama. Už po několikáté si přečetla ten dopis od jejího kluka, ale stejně těm slovům nedokázala uvěřit. Snažila se představit, jak by to vypadalo, kdyby jí tyhle věty odříkával z očí d očí a pořád jí to nesedělo. Jako by to snad nepsal on.
Milá Ello,
promiň, že jsem se Ti tak dlouho neozval. Věř mi, mám pro to vážný důvod, ale teď ti to nemůžu říct. Kdyby se totiž tenhle dopis dostal do nesprávných rukou, nedopadlo by to dobře. Nevěřím ani těm moderním technologiím, ani zprávám. Doufám, že se brzy setkáme, abych ti mohl říct, jak mi moc chybíš.
Hezké Vánoce, Ellinko!
H.
Jako vždy se vyhnul odpovědi a zase jí nic neřekl. Pokládala si spoustu otázek jako například, čeho se sakra bojí? Co jí vlastně tají? Nemá Ben náhodou v něčem pravdu?
°°°
Mrzimor se také vyprázdnil, možná protože spousta Mrzimorských studentů byla známa právě tím, jak moc svoje rodiny milovali. Ovšem Teddy Lupin zůstal. Jeho rodiče, Leone a Remus, totiž většinu svého času trávili na ministerstvu, kde tvrdě pracovali. Oba řešili velmi těžké případy, Remus se konkrétně zaobíral smrtijedy a obecně se vyžíval v roli jednoho z nejhlavnějšího bystrozora.
Ani na Vánoce Lupinovi nedostali volno, ale ani jednomu z rodiny to moc nevadilo. Teddy rád strávil čas ve své milované škole se svou milovanou holkou, Vicky, a Hope zase s bratrovým nejlepším kamarádem, Lorem. Mladý Mrzimorský chytač se zrovna vracel z tréninku, kde byl výjimečně bez svého parťáka, který se ho nezúčastnil neznámo proč.
Vystoupal po schodech nahoru, a stiskl kliku od svého pokoje. Když ovšem nahlédl do místnosti, najednou mu bylo jasné, kde je zakopaný pes. Založil si paže na své zpocené hrudi a nemohl si odpustit svoje ,Ehm, ehm', kterým svému kamarádovi a sestře oznámil svoji přítomnost.
,,Montgomery říkal, že ti bylo špatně," vpálil mu do tváře a zatvářil se na oko pohoršeně. Už se sice srovnal s tím, že mu jeho nejlepší kamarád ucumlává sestru, ale to neznamenalo, že toho musel být svědkem.
Lorcan se okamžitě od své přítelkyně odsunul a Hope se zvedla z Lorovy postele. ,,Měl jsi na tom tréninku zůstat," zabručela hnědovláska otráveně a Teddy nechápavě rozhodil rukama.
,,Tak pardon, paní Scamanderová, že jsem vám přerušil vaší muchlovačku," odpálkoval Teddy a Hope jen obránila očima v sloup, ,,protože tohle je také můj pokoj."
,,Hlavně že z tebe a Vicky nikdo nedostává cukrovku," vložil se do toho mladý Scamander a Hope se jeho vtipu zasmála. Ačkoliv Lupin očekával, že je nechá o samotě, Hope pořád v pokoji stála, jako by snad čekala, až její bratr vypadne.
,,No, já neodejdu," prohlásil Teddy po chvilce trapného ticha a Lorcan protočil očima, načež se také zvedl ze své postele.
,,To po tobě nikdo nechce," zamumlal mu Lorcan a přišel k Hope, kterou políbil.
,,To jako vážně?" ujišťoval se hnědovlasý kluk při pohledu na zamilovaný pár. ,,Napadl mě výborný nápad na dárek."
,,Uvidíme se později, ano?" usmál se Scamander na Lupinovou a naposledy svoje rty spojil s jejími.
,,Haló! Já jsem tu pořád!" zvolal Teddy, ale Hope, ignorujíc svého mladšího bratra, bez rozloučení s ním odešla.
Teddy sebou sekl na svoji postel a zíral do stropu. Přemýšlel o tom, jak chce tyhle prázdniny vlastně strávit. Když mu jeho sestra chytře připomenula Vicky, nemohl na ni přestat myslet. Ale i přesto to nebylo jako dříve. Když se s blondýnkou začal více bavit, nemohl na ní přestat myslet, protože byl zamilovaný do představy, ve které účinkovala slova jako manželství, svatba v Paříži, pět dětí, velký dům s velkou zahradou, ale celá tahle idylka se mu začínala bořit ve chvíle, kdy jí začínal blíže poznávat, uvědomil si, že ona má úplně jiné životní hodnoty.
Ona se podle něho nechtěla nijak vázat a to užíralo každý den. Dříve byl přesvědčený o tom, že ona je ta pravá, ta vyvolená, ta holka, se kterou stráví celý život. Ale co když se mýlil?
°°°
Virginia Dragoniv se nerada vracela domů, protože už nechtěla přihlížet tomu, jak si její matka vodí do jejich bytu jiné muže. Věděla, že její otec je mrtvý a že se stal jedním z obětí těch, které Smrtijedi zabili. Ale i přesto nikdy nedokázala své matce odpustit, že si našla někoho jiného. Ona jí sice neustále opakovala, jaká je sobecká, že ona má také právo na vlastní život, ale tohle pro Gini nebyl argument.
Vzhledem k tomu, že patřila k lidem, kteří neměli moc přátel, v Nebelvíru posedávala sama. I když se sebe více snažila vyhýbat Alphardovi Blackovi, pořád se jí nedokázal najít schůdný způsob, jak by se ho zbavila dočista. Sice se snažila přežít přítomnost Victoire Weasleyové a Amandy Gravesové, ale pořád se nedařilo.
Většina lidí se vyžívalo v představě, že je čeká skoro čtrnáct dní prázdnin, ale ona to takhle neviděla. Najednou do společenky přišel někdo, koho znala, někdo, kdo měl co dočinění s Blackem.
,,Bulharka okupuje společenky, co se děje?" uchechtl se zrzavý mladík na Gini, která se na něj zazubila.
,,Mohla bych se zeptat na totéž, lvíčku, ale vlastně mě to nezajímá," řekla mu drsně dívka a Weasley se chytl za srdce.
,,To bolelo," naznačil prstem slzu a Ginia si všimla, že má plné ruce krepového papíru.
,,Pařlev koná párty?" hádala dívka a kluk pyšně pokýval hlavou. ,,Kde máš vlastně zbytek svojí smečky?"
,,Toby v jednom kuse mluví o Jenny, takže jí vzal někam do Prasinek," zamyslel se. ,,Alphard někde láme srdce a Famfrcus? Není náhodou trénink?"
Virginia se tomu musela zasmát, protože pravdou bylo, že chtěla vinit celou Blackovu partičku z toho, jak jí Alph po jedné noci odkopl. Jenže teprve teď si uvědomil, jak moc se pletla. Vlastně jí mrzelo, když si uvědomila, jak od sebe všechny odstrkuje.
Vlastně Arthurovi s celou tou výzdobou pomohla a ohromě jí to bavilo. Nečekala, že si někdy něco takového připustí, ale přišlo jí, jako by najednou Alphardovi odpustila.
***
Takže tu je sobota a s ní nová kapitola ♥ Zeptám se vás, kdo je #TeamHella nebo #TeamBenella? :D♥ Budu moc ráda za každý komentář i názor♡
•Sharie
ČTEŠ
Some faulting girl III. ✔️
FanfictionSpousta lidí zemřelo. Ale spousta lidí přežilo. A ti co přežili, žijou dál. Co s nimi stalo? Jak se se svým životem potýkala Skyabelle Weasleyová a její rodina a přátelé? ••• ▪Třetí díl oblíbené série Some faulting girl ▪Všechna práva patří J. K. R...