19.-Nelegální dědictví

983 87 29
                                    

/19.10. 2014, Příčná ulice/

O hnědovlasou Mayu se k jejímu přání nikdo nestaral. Proč? Protože jí nikdo nebombardoval otázkami, proč se zajímá zrovna o Obraceče času.

Uběhlo září a dívka zjistila, že existují různé druhy Obracečů a některé, které člověka dokázali posunout maximálně o pět hodin a potom ty druhé, ty které byly omezeni hranicí sto let.

Také se dozvěděla, že Jamesovi byli podle knih proslavení právě těmito složitějšími Obraceči. Maya věřila, že na tom musí být trochu pravdy.

Přišla polovina října a ona stále ignorovala aférky ohledně Elly a Halea, které probíraly celé Bradavice. Ano, možná její neteř právě barvila vlasy na růžovo největšímu frackovi a frajírkovi sedmého ročníku, ale ona se právě snažila přijít na to, jak zachraňovat životy.

O jednom víkendu se vydala do Prasinek, a vzhledem k tomu, že už se uměla obstojně přemisťovat, rozhodla se, že chtě nechtě prostě musí porušit nějaká ta pravidla.

Pro lidi, samozřejmě. Je přeci jasné, že by se v tom nevyžívala. Alespoň se o tom přesvědčovala.

Když překročila hranici, kterou nakreslila McGonagallová, díky které se nemohli přemisťovat. Zhluboka se nadechla a soustředila se na Příčnou ulici. Naposledy se rozhlédla okolo, jestli ji někdo nesleduje a potom v kapse sevřela hůlku.

A povedlo se. Objevila se na Příčné ulici, kde potkávala jen dospělé osoby, protože ty ostatní studovali v Bradavicích. Jenže před svojí misí si svázala vlasy do drdolu, aby vypadala dospělejší a aby už neměl pochyby o tom, že je dospělá. Také se nalíčila mnohem tmavěji a výrazněji než normálně.

Rychle se rozhlédla okolo sebe, protože zaslechla známý hlas, respektive hlasy.

,,Už nám napsala Charlotte nebo Ella?" promluvil slabý hlas, který Maya moc dobře znala. Trhla s sebou, protože už dokonce i spatřila dbejte zrzavé hlavy, jak si to mašírují k Kratochvílským kejklím.

 Trhla s sebou, protože už dokonce i spatřila dbejte zrzavé hlavy, jak si to mašírují k Kratochvílským kejklím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jasně, zlatíčko," usmál se Fred Weasley na svou nejmladší dceru a vedl jí k obchodu. ,,Obě se mají dobře. A k Ellinu štěstí tvoje nejstarší sestra už dospěla, protože mi nepřišel žádný dopis od ředitelky McGonagallové."

,To sotva," blesklo hnědovlásce v hlavě při pomyšlení na Haleovu růžovou hlavu.

,,Opravdu?" divila se rudovlasá Angela a Fred pokýval hlavou. Maya už dál neposlouchala jejich rozhovor a docela se jí ulevilo, že ji nepoznali.

Zamířila ke Gringotově bance, kam celou dobu chtěla jít. Když vstoupila dovnitř, znovu musí zaklonit hlavu, aby si prohlédla ten vysoký strop. Většina střetů zvedlo hlavy od svých práci a zkoumavě si Mayu prohlíželi.

Docupitala až k střetovi, který seděl v čele. Ten si jí všiml a chvíli si jí také prohlížel, ale moc dlouho mu to netrvalo.

,,Maya Blacková," prolomil ticho, které v sálu vládlo a někteří si vyměnili pár pohledů s druhými. Hnědovláska trochu znervózněla, ale pořád se to snažila skrývat.

Some faulting girl III. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat