28.-Z devatenáctého století

675 74 21
                                    

/31.10. 2014/

V jedné věci měl Hale pravdu, ona se opravdu nudila, protože ani jedna z jejích spolubydlících nebyla s ní, takže jen tupě zírala do stropu.

Přemýšlela nad tím vším, co se v poslední době odehrálo a znovu se utvrdila v tom, že nemá sebemenší ponětí o tom, jací lidé doopravdy jsou, že je vlastně není schopna odhadnout.

Když se nudila, nenapadlo jí nic lepšího než po dlouhé době napsat domů.

Dráha rodino!

Mám se úplně výborně a všechen čas samozřejmě věnuji přípravě na OVCE. Dobře, teď vážně. Ta druhá půlka je trochu přikrášlená. Myslím, že pasuje spíše na Charlotte, kterou jsem jako vždycky viděli snad jen v knihovně.

Doufám, že se doma máte dobře, že se tátovi daří v Kejklích, a se Ange nestýská po tvé nejúžasnější sestřičce.

S láskou,

Ella

Kus papíru přeložila napůl a pustila z klece svojí sovu, aby dopis odnesla domů.

,,Belle a Fredovi Weasleyovým," pověděla jí a sova si vzala dopis do zobáku.

•••

Charlotte po velmi krátkém rozhovoru s Teddym ani neměla chuť se vrátit do sálu a proto se také jen tak potulovala po chodbách.

Najednou zahlédla osobu, které neviděla do tváře, protože byla opřená o zeď. Ale i přesto měla pocit, že ho už někde viděla.

Ještě dříve než si uvědomila, na koho zírá, si jí dotyčný všiml.

,,Malá Weasleyová," pojmenoval ji a Charlotte si založila ruce na prsou, protože už věděla, s kým má tu čest.

,,Zato ty jsi dospělák, že Coopere?" oplatila mu to a Ben se uchechtl.

,,Je vidět, že je Ella tvoje sestra," usoudil pobaveně, ale blondýnka si jeho poznámky nevšímala.

,,Co tady děláš?" snažila se změnit téma. ,,Ta země je studená."

,,Neměj péči," odsekl kousavě Ben, až to dívku překvapilo. Když si dospělý kluk uvědomil, jak to řekl, snažil se to spravit. ,,Promiň  ty za nic nemůžeš."

,,A Ella snad ano?" přivřela bojovně oči a Ben pochopil, že si to pěkně zpackal. Už dávno věděl, že tyhle dvě sestry při sobě drží.

,,Neznáš ani půlku příběhu," odbyl jí mávnutím ruky a vyskočil ze země.

,,Zato znám spoustu drbů," pokrčila rameny a černovlásek se uchechtl.

,,Ty opravdu patříš do Havraspáru," odvětil s respektem. ,,A abych odpověděl na tvou otázku, Ella za nic nemůže. Právě, že je nevinnější než si myslí."

,,Viděla jsem, jak ses na Ellu díval, když tancovala s Walkerem," pověděla mu, a moc dobře věděla, že zasáhla jeho slabé místo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Viděla jsem, jak ses na Ellu díval, když tancovala s Walkerem," pověděla mu, a moc dobře věděla, že zasáhla jeho slabé místo.

,,Vím, jak ses na ní vždycky díval," pousmála se a Ben ji nevěřícně pozoroval. ,,Až do dob, kam sahá moje paměť."

,,Je to zbytečný, Charie," povzdechl si. ,,Hale jí dostal. Bojím se, že jí znovu ublíží."

,,Bene, já vím, že jsi Elle pomohl," pokračovala. ,,A ani já si nemyslím, že se Hale změnil."

,,Lidé se nemění," prohlásil hnědovlásek. ,,Ať si hraje na, co chce, ale já mu nevěřím."

•••

/31.10.2014, Ottery St. Catchpole/

,,Proč bydlíš tady?" zajímala se rudovlasá dívenka své tetičky, za kterou často jezdila. ,,Je to ti takové, zvláštní."

,,Je Hallowen," odpověděla jí Muriel s úsměvem. ,,Vždycky je to tu jiné."

,,Stejně pořád nechápu, proč nebydlíš v Londýně," zopakovala svůj názor a Muriel se na svou prapraneteř usmála.

,,Ty jsi vždycky potřebovala nějakou akci, Ange," soucitně se uchechtla. ,,Když já jsem byla v tvém věku, to řekněme, že byl sice rok 1898, ale i přesto když mi bylo osm, také jsem chtěla být středem pozornosti."

,,Jaké to tenkrát bylo, teto?" otázala se osmiletá Angela a vzala si z misky sušenku.

,,Všechno bylo jiné, ale chování lidí bylo velmi podobné," usoudila Muriel. ,,Tessie vždycky byla více jako Charlotte, více klidná."

,,Proč si se nikdy nevdala?" chtěla vědět Angela. ,,Copak jsi nikdy nikoho nemilovala?"

,,Víš, zlatíčko," povzdechla si, ,,že se nikdy nevdáš neznamená, že jsi nikdy nikoho nemilovala."

,,Co tím myslíš?" přimhouřila nechápavě oči a Muriel pohlédla na poličku, kde ležela černobílá fotka. Byla na ni vyfocená ona, další tři dívky a nakonec dva muži. Jenže Angela nedokázala poznat, kdo je kdo, protože na té fotce všem bylo okolo dvaceti.

Muriel z té fotky setřela prach a vzala ji do ruky. Přešla ke konferenčnímu stoku, u kterému Angela seděla a položila ho před ní. Angela přivřela oči, aby si osoby na obrázku mohla prohlédnout zblízka.

,,Tohle jsem já," ukázala prstem na první osobu a zrzka pohlédla na blonďatou dívku, která se na rozdíl od ostatních pouze slabě usmívala.

,,Byla jsi krásná," vyhrkla Angela a všimla si další dívky, jejíž obličej jí byl povědomý. ,,To je Tessie?"

,,Ano, to je Tessie," přikývla Angelina tetička Mary a posunula prst k třetí osobě. ,,Tohle je Bathilda Bagshotová."

,,To jméno mi něco říká," zamumlala si pro sebe, ,,Dějiny čar a kouzel! Ta žena napsala Dějiny čar a kouzel!"

,,Správně," pousmála se Muriel. ,,Je už po smrti, chudák."

,,Znala jsi ji dobře?" chtěla vědět rudovláska a Muriel přitakala.

,,Alespoň jsem si to myslela," zavzpomínala s povzdechem, ale více už o ní neřekla a přešla pohledem k dvou mužům a té čtvrté dívce. ,,A tohle jsou Brumbálovi, Albus, Aberforth a Ariana."

,,Albus už je po smrti, ale Aberforth pořád žije," vzpomněla si dívka. ,,Ale o Arianě jsem toho moc neslyšela."

,,Ano, a zasloužil si žít," zabrblala až nenávistně, jako by nevnímala, že s ní Angela pořád je. ,,Ale Albus ne, měl zemřít místo Ariany."

,,Teto, jsi v pořádku?" otázala se Angela a pohlédla své prapratetě do očí.

,,Abe byl zaslepen smutkem a nevšímal si lidí, co stále žili," pokračovala a stále se dívala na starou fotku. ,,Miloval Arianu víc než mě, vždycky to tak bylo."

V tu chvíli se rozkašlala a chytla se za hrudník.

,,Teto!" vyjekla vyděšeně Angela a chytla starší ženu za ruku, aby jí podržela od spadnutí, ale ona najednou zavřela oči. Angela zpanikařila, třásla s jejím tělem a pořád do kola hlasitě opakovala: ,,Teto! Vzbuď se! Teto! Ne! Prosím, neopouštěj mě!"

***

Tak dalši kapitola je tady :D Komu je lito Mary? :(

-> Sharie

Some faulting girl III. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat