/21.11. 2014, Bradavice/
,,Charlotte!" vytrhla blondýnku z přemýšlení Virginia Dragoniv, když jí luskla prsty před očima.
,,Bože! Co je, Gini?" chtěla vědět a oslovená si přisedla k Havraspárskému stolu.
,,Dneska jsem viděla tvojí sestru s Walkerem, jak se cucali! To spolu jako teď to.. chodí," vychrlila na ní otázku a blondýnka převrátila očima. Dívka s Nebelvírskou kravatou totiž nebyla první, kdo se na tuhle otázku ptal a nechápala, proč všichni žili v iluzi, že se jí její starší sestřička svěřuje s jejím milostným životem.
,,Já to, pro merlina, nevím!" odpověděla jí zvýšeným hlasem. ,,Zeptej se Elly a nebo Violett. Nebo přímo Halea."
,,Jsi v pořádku?" starala se Ginia a Charlotte mávla rukou. ,,Já tomu," zamyslela se nad tím, jak ho nazve, ,,ehm.. Haleovi prostě nevěřím."
,,To chápu," přikývla dívka a Charlotte se usmála. ,,Po tom, co jí udělal. Já slyšela spoustu verzí o tom, co jí udělal, ale nevím, která z nich je pravdivá."
,,Ani já to nevím," zamumlala a mykla rameny. ,,Nikdy mi to neřekla. Vii jsem se nikdy nezeptala, i když jsem si skoro jistá, že to ví."
,,Jedna z verzí bylo, že se prý příšerně opil a vyspal se s jinou," pověděla jí, ,,také jsem od někoho slyšela, že byl taky opilý, začal jí nadávat do Weasleyových. A Lucy Weasleyová si myslí, že jí málem znásilnil. Kdyby jí prý někdo nezachránil."
,,U ní je možné snad všechno."
°°°
,,Teddy! Co tady, pro merlina, provádíš?!" vyjekla hnědovlasá Hope Lupinová na svého bratra, když ho našla na Astronomické věži. Teddy se na ní ani neotočil, jenom vydechl ten kouř z pusy.
,,Nemusíš mi nic říkat, Hope," vypadlo z něj, ale pořád zíral na obzor a Hope se posadila vedle něj. ,,Od toho plesu uběhl už skoro měsíc a já-"
,,To je v pořá-"
,,Ne, není!" také jí skočil do řeči, ,,ztratil jsem svého nejlepšího kamaráda, ty mě za to nesnášíš, dokonce i Charlotte si o mně myslí, jakej jsem pakůň."
Strčil si cigaretu do pusy a Hope se také rozhlédla po krajině, na kterou její bratr tak zaujatě zíral. Věděla od Lorcana, že spolu teď oficiálně nemluví, ale co netušila bylo to, že ho to mrzí. Nikdy si nemyslela, že by pro něho vztah s ní a vůbec vztahy nějak více zajímaly.
,,Lorcan uznal, že jsme to nemuseli tajit," snažila se konverzovat a on rozhodil rukama, že mu z ruky vylétla jeho cigareta.
,,On nemá, co uznávat, Hope! Jeho věc, s kým chodí a to samé platí u tebe! A navíc," ztišil hlas, ,,měl bych být rád, za vás oba. On taky byl, když jsem začal chodit s Vicky."
,,Vždyť vy budete přátelé, Teddy," slíbila mu Hope. ,,Lorcan tě pořád bere jako nejlepšího kamaráda. Proč si nemůžeš připustit, že tomu tak pořád může být?"
,,Protože tomu nevěřím," odpověděl prostě a vytáhl si z kapsy od mikiny zapalovač a krabičku cigaret. Hope napřáhla ruku a krabičku cigaret mu sebrala.
Teddy na ní nechápavě a trochu uraženě zíral. ,,Co to děláš?"
,,Ty nekouříš," řekla mu do očí a chvíli nic neříkala, aby si to uvědomil. Vytáhla hůlku a namířila na krabičku. ,,Incendio!"
Krabička začala hořet a Hope jí vyhodila přes zábradlí. Naklonila se přes něj a zakřičela: ,,Bombarda!"
Krabička vybouchla a zbytky napadaly do Černého jezera. Poté se odklonila a pohlédla na svého bratra, který ji užasle pozoroval. ,,S Lorcanem promluv a všechno bude fajn, věř mi."
Teddy se na ní usmál a pevně ji v objetí stiskl. ,,Díky, Hope. Lepší sestru bych si nemohl přát."
°°°
Ve Zmijozelu se toho moc nedělo. Pár studentů této koleje se pilně učilo, ti další nadšeně nadávali na ostatní koleje, hlavně na Nebelvír, i pár zamilovaných párů se tam našlo. Na malém balkónu se nalezl kluk s kaštanovými vlasy, které mu jako vždy sahaly až po ramena. O zábradlí típl cigaretu, kterou si následně zase z druhé strany vložil do úst. Minulý víkend dokonce zavítal do Prasinek, kde byl vlastně jenom kvůli cigaretám a alkoholu.
Ani on totiž neunikl drbům o tom, jak se ten Nebelvírský brankář a jeho milovaná Ella dali znovu dohromady. Vlastně ho to žralo ještě více než před tím. Nevyhýbal se jenom Haleovi, nýbrž i Elle, dokonce všem, co s nimi měli něco málo společného. Jeho spolubydlící a spoluchlastač Jonathan Williams měl pravdu, on ji nemůže nikdy získat. Vlastně to byl jediný člověk, který mu rozuměl a jediný člověk, který o jeho lásce k rudovlasé dívce věděl.
Přemýšlel o tom, jak se dali jeho rodiče dohromady, protože o nich věděl opravdu jen velmi málo. Nikdy se na podrobnosti neptal, protože je po většinu času nesnášel za to, jak žije.
,,Jde to s tebou z kopce, bratříčku," ušklíbla se dívka, kterou Ben moc dobře znal. Přešla k němu a šáhla do krabičky, která ležela na parapetu. Ben byl ale rychlejší a krabičku si bedlivě schoval.
,,Zkus to ještě jednou a dám ti takovou facku, že tě ani Google nenajde," odfrkl si kluk, jeho mladší sestra si založila ruce na prsou a lažérně protočila panenkami. ,,Víš, co by na tohle řekla máma."
,,A co by na to tvoje kouření řekla, hm?" oplatila mu a Ben pokrčil rameny.
,,Jsem dospělý, Daphne," ušklíbl se stejně zkaženě jako ona, ,,můžu si dělat, co chci a až v týhle škole skončím, vypadnu odtamtud, co nejdříve to bude možné."
,,Děláš, jako by pro tebe nikdy nic neudělala," bránila svou matku Daphne, které bylo patnáct. ,,Vždycky stála na tvé straně, i když se to ostatním nelíbilo. Měl bys jí být vděčný."
,,Braň si jí, jak chceš, ale já vím svoje," odfrkl si nenávistně a ona najednou poznala, proč je tak nepříjemný.
,,Tebe něco žere, Bene," vyčetla mu, ,,od toho plesu se chováš, jako kdybys ztratil smysl života."
,,Taky, že ztratil," zamumlal si pro sebe a jeho malá sestra se ani nepídila po tom, co si to vlastně mumlal.
,,Prý ses tam popral," vzpomněla si Daphne a Ben si vzpomněl na jeho konflikt s Halem. ,,S tím Nebelvírským brankářem."
,,Neřeš to, Daphne," okřikl si Ben naštvaně. ,,Tohle je můj život, který nikoho nezajímá! Ani rodiče, ani tebe, ani E.. ani nikoho z týhle planety!"
Daphne si nevšimla, jak už chtěl říct, že si ho Ella nevšímá, ale Benovi se to povedlo výborně zamluvit. ,,To, že můj život nemá smysl je moje věc."
,,Stává se z tebe alkoholik!" obvinila ho Daphne. ,,Teď jsem viděla Jona s plnou náručí chlastu! To je pro tebe?"
,,Co bys řekla, kdybych řekl ano?" povzdechl si a na tohle jeho holka neměla, co říct.
Chvíli bylo ticho, ale potom Daphne pousmála. ,,Já se s tebou nechci hádat, Bene. Mám o tebe starost."
,,Tak to seš teď asi jediná."
***
Zdravím! :D♥
I kdyz příští týden píšu asi sedm testů, na psani jsem si čas našla. A teď, když tihlr kapitolu vydávám, jsem u 642 slova 59. kapitoly. A musím se přiznat, že u téhle kapitoly brečím dojetim. :DDD
-Sharie
ČTEŠ
Some faulting girl III. ✔️
FanficSpousta lidí zemřelo. Ale spousta lidí přežilo. A ti co přežili, žijou dál. Co s nimi stalo? Jak se se svým životem potýkala Skyabelle Weasleyová a její rodina a přátelé? ••• ▪Třetí díl oblíbené série Some faulting girl ▪Všechna práva patří J. K. R...