13.-Je Zmijozel tak špatný?

1K 90 68
                                    

/1.9.2009/

Elladora Weasleyová seděla u Nebelvírského stolu a tiše si povídala se svou kamarádkou Violett. Obě si plánovaly školní rok a jedna druhé sdělovaly, co za lumpárny by mohly provést.

Emily Weasleyová zamilovaně hypnotizovala kuřecí křidélka, ze kterých se kouřilo, jak byla čerstvá. Po půl dní straveném ve vlaku ba pořádně vyhládlá a měla, co dělat, aby se udržela.

Emilyna kamarádka, Maya Blacková, dychtivě očekávala až se otevřou velké dveře od Velké síně a ona zahlédnout hlouček nejmladších lidí v Bradavicích. Vždycky jí bavilo počítat lidi, kteří se dostali do jednotlivých kolejí a taky je ráda odhadovala, do které by se hodili.

Ben Cooper sám posedával u Zmijozelského stolu, bradou opřený o dlaň. Vždycky se do Bradavic těšil, ale teď, když už tu byl třetím rokem, ho to trochu nudilo. Možná za to mohl fakt, že on není jako Ella, která si má s kým povídat a nenudí se jako on. Nikdy přátele nepotřeboval a vždycky si namlouval, že si sám se sebou vystačí.

U profesorského stolu uprostřed seděla profesorka McGonagallová, která dříve učila Přeměňování, ale teď, po smrti Severuse Snapea, nastoupila na pozici ředitele. Po její pravé ruce seděl profesor Kratiknot, který stále učil Kouzelné formule a jako svůj koníček stále vedl sbor.

Dále zde už nějaký ten čas učil Seamus Finnigan, který učil Obranu proti černé magii a k tomu sedmé ročníky dával lekce přemisťování. Vedle Seamuse seděl jeho kamarád, Neville Longbottom, který našel vášeň v Bylinkařství.

Nemohl chybět ani Rubius Hagrid, šafář, který se staral o přírodu na školních pozemních a též o zvířata Barboře Potterové, která učila Péči o kouzelné tvory.

Vedle Olivera Wooda, profesora hodin létání a rozhodčího při famfrpálových zápasech, už také nějaký ten rok byli čtyři trenéři famfrpálu, James Potter, který trénoval Nebelvír, Adam Montgomery, trenér Mrzimorského družstva, Holly Greenová, Zmijozelská trenérka a Donna Figgová, která si zvolila kolej chytrých studentů.

V profesorském sboru měl svoje zastoupení i Horácio Křiklan, který ale začal vyhrožovat, že přestane učit, jestli ho budou slečny Weasleyová a Stewartová ještě dlouho štvát.

Dějiny čar a kouzel stále učil duch profesora Binnse, který u stolu seděl také. Astronomii zase pořád učívala Aurora Sinistrová a místo učitelky Věštění z čísel vystřídala Katherine Woodová, která patřila mezi jednu z mála profesorů, které měli pochopení pro vtípky dua Violla.

Po McGonagallové levice zase seděla Sybila Trelawneyová, která už skoro tři generace učila Jasnovidectví. Od chvíli, kdy se Minerva McGonagallová stala ředitelkou, uvolnilo se místo pro učitele Přeměňování, kterého se ujala Lauren Madleyová.

Jedna zrzavá hlava se u profesorského stolu také objevila. Seděl tam totiž Matthew Weasley, který s ochotou a láskou vyučoval Starodávné runy.

Skoro nakraji nesměla chybět madame Pomfreyová, která zajišťovala, aby se uzdravil každý student, který utrpěl nějaké újmě. Vedle této starší dámy nechyběl, ani školník Filch, jenž patřil k největším terčem Pobertů, dvojčat Weasleyových a teď i Violly.

Jenom jedno místo bylo volné, místo, které patřilo Michaeli Connorovi, profesorovi, který vyučoval Studiem mudlů. Ten ovšem teď trčel za dveřmi s prváky.

Obrovské dveře se dokořán otevřely a každý student a profesor upřel pohled na dav prváku. Charlotte Weasleyová se rozhlížela po Velké síni a ohromoně zírala na Nekonečný strop.

Some faulting girl III. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat