/6.11.2014, Lasturová vila/
Všichni lidé, kteří kdy blíže znali Muriel Prewettovou teď postávali před domovem Tessie Prewettové, která se tam po Bitvě o Bradavice znovu nastěhovala, protože na rozdíl od Muriel chtěla být blíže svým praprapraneteřím a prapraprasynovcům, které brala jako vlastní děti.
Teď ale stála před svou vilou, pokrytou lasturami a už se ani nesnažila skrývat ty slzy, které se jí draly do očí. Když zemřel její bratr v roce 1949, myslela, že už nikdy nebude šťastná, ale teď, když jí opustila i její sestra, najednou neviděla smysl jejího života.
Postávala tam Molly Weasleyová, která si opírala hlavu o Arthurovo rameno, a ten ji držel okolo pasu. Dále nesměli chybět všechny jejich děti, se svými manželi a dětmi. Angela Weasleyová se držela poblíž své matky, otce a dvou sester a pokukovala po Albusovi Potterovi a Rose Grangerové-Weasleyové a Daisy Weasleyové, dětech v jejím věku. Přišel samozřejmě i Matthew Weasley se svou manželkou Gabrielle a svými třemi dětmi, Freyou, Leonardem a Sophie.
Freya byla ve stejném věku, jako Angela, Albus a Rose, takže si s nimi často hrávala. Také byla starší než Leo a Sophie, což měla Angela naopak, protože ona byla nejmladší.
Byla pravda, že ředitelka McGonagallová uvolnila ze školy sourozence Weasleyovi, Emily a Arthura, Vicky a Lucy a samozřejmě i sestry Weasleyovi, Charlotte a Ellu. Nesměla ale chybět osmiletá sestra Victoire, Dominique a jejich bratr Louis, kterému bylo pouhých šest let. Lucyina mladší sestra Molly také na pohřeb přišla, za ruku svých rodičů, Percyho a Audrey.
Ač tomu nikdo nevěřil, Clarisse Weasleyová brala Muriel jako vlastní babičku, protože jí vždycky podržela v jakékoliv situaci. Takže i Clarie využila Georgeovo rameno místo kapesníku. Jejich syn, Fred, postával vedle svého kamaráda Jamese mladšího a jejich mladší dcera Daisy Weasleyová, která na podzim oslavila své osmé narozeniny.
Ron Weasley sice se svou pratetou neprožil tolik veselých a šťastých vzpomínek, jako jiní, ale ani přesto z její smrti nebyl nadšený. Stejně se cítila i jeho žena, Hermiona, která za ruku držela svou dcerku Rose, zatím co Ron si Huga posadil za krk.
A poslední dítě Molly a Arthura, Ginny, se tulila ke svému manželovi, Harrymu, který držel šestiletou Lily Potterovou a Ginny zase hřála ruku svého mladšího syna, Albuse. Ovšem kromě Weasleyových tam postával třeba i Aberforth Brumbál, po kterém pořád pokukovala zrzavá Angela, protože nemohla zapomenout na to, co řekla její milovaná tetička před tím, než naposledy vydechla.
Přišlo i pár členů řádu, třeba Elfias Dóže, který patřil ke kouzelníkům, co se narodilo v devatenáctém století. Nejmladší dcera Freda a Belle Weasleyových před očima pořád viděla tu fotku, kterou jí Muriel ukazovala. Znovu napočítala těch šest postav, které na ní byly zachyceny. Ariana Brumbálová, mrtvá. Albus Brumbál, mrtvý. Bathilda Bagshotová, mrtvá. Muriel Prewettová, mrtvá. Naživu zbyla jen Tessie Prewettová a Aberforth Brumbál, kterému prostě už od pohledu nedůvěřovala.
Rakev Muriel pomocí kouzel Tessie položila do země a začala mluvit, jak se domluvili.
,,Muriel byla ta nejúžasnější, nejúpřímější, nejodvážnější a nejchytřejší sestra pod sluncem," začala stěží, ,,a díky těmto vlastnostem, možná až na tu upřímnost, žila krásných sto dvacet pět let. Ano, žije takto dlouho a jsem si jistá, že takovouhle dobu stačila prožít spoustu krásných momentů. I když nikdy neměla vlastní děti, měla vás všechny, které brala jako vlastní děti, stejně jako já. Ale nikdo nežijeme věčně, a na každého z nás přijde řada. Jsem si jistá, že teď nachází klid a mír. Sbohem, sestřičko."
ČTEŠ
Some faulting girl III. ✔️
FanfictionSpousta lidí zemřelo. Ale spousta lidí přežilo. A ti co přežili, žijou dál. Co s nimi stalo? Jak se se svým životem potýkala Skyabelle Weasleyová a její rodina a přátelé? ••• ▪Třetí díl oblíbené série Some faulting girl ▪Všechna práva patří J. K. R...