/31.12.2003/
Fred stál jako přibitý a bez jediného slova hleděl na holku, kterou miloval. Nechápal, co tady dělá a zároveň byl šťastný, že tady je.
Belle byla snad ještě více zaražená než byl Fred. Oba dva jako by zapomněli, že jsou přítomné jejich dcery.
Zrzavý muž už nechtěl jen tupě zírat na holku, kterou miloval. Rychlým krokem vykročil k Belle, chytl ji za tváře a políbil jí.
Celé tohle jí přišlo zvláštní, protože pořád byla trochu v šoku z toho, že svého manžela vidí, natož líbá.
Nejdříve byla trochu v šoku, ale potom mu dlouhý polibek vrátila. Ella nevěděla, jestli je víc na větvi z toho, že se jí vrátil její táta nebo snad z toho, že se jí to vůbec povedlo.
,,Tati!" vypískla Charlotte nadšeně. Fred se pomalu odtahoval od blondýnky a ještě před tím než se obrátil na svoje dcery jí pohlédl do očí.
,,Miluji tě," šeptla Belle a Fredovi se cukaly koutky. Sice si myslel, že to bude on, kdo jí to první poví, ale nic si z toho nedělal a tak známou hlášku jí oplatil.
Potom se už ale otočil na svoje dcery. Bez problémů poznal tu starší, Ellu, podle rudých vlasů, které bez diskusí zdědila po něm.
,,Ello," vydechl a rudovláska mu okamžitě skočila okolo krku. Po asi pěti vteřinách ho konečně pustila.
,,Ráda tě vidím, tati," pověděla mu až dojatě Ella a Fred pohledem přejel na svou mladší dceru, blonďatou Charlotte, kterou už poznal hůře.
,,Charlotte," pojmenoval ji a blondýnka ho, stejně jako před tím Ella obejmula.
,,Vítej zpátky, tatínku," usmála se od uchu k uchu. Belle se v hlavě vyrojilo tolik otázek a věcí, co by chtěla s Fredem dělat a probírat, ale to všechno přerušil dupot, který otřásal celý dům.
,,Chtěly jsme se jenom rozloučit než.." Muriel se najednou zasekla, pro upřesnění se zasekla přesně v momentě, kdy spatřila svého prasynovce Freda.
,,Co se tady.." neměla slov a přirazila si své brýle ještě blíže k očím. ,,Frede?"
,,Muriel?" oplatil jí oslovený. ,,Věř mi, já vím, jak je to k neuvěření."
Na půdu se vyšplhala i druhá tetka, Tessie, která reagovala podobně podivným a roztržitým způsobem jako její sestra s vlastně dost podobně jako všichni, kdo Freda po takové době zase viděli.
,,Belle? Tys ho přivedla.." hádala Tessie, ale Belle zavrtěla hlavou a pohlédla na své dcery, které se zatvářily jako andílci.
Obě dvě tetky se tímto dovtípily a při uvědomění se zároveň i zhrozily. To ony je měly hlídat. V takovéhle situaci byla na vážkách i Belle, protože se na svoje děti zlobit nemohla, když přivedla zpět mezi živé Freda.
ČTEŠ
Some faulting girl III. ✔️
FanfictionSpousta lidí zemřelo. Ale spousta lidí přežilo. A ti co přežili, žijou dál. Co s nimi stalo? Jak se se svým životem potýkala Skyabelle Weasleyová a její rodina a přátelé? ••• ▪Třetí díl oblíbené série Some faulting girl ▪Všechna práva patří J. K. R...