20.-Holčičí a klučičí věci

811 77 25
                                    

/21.10. 2014/

,,Můžu tě o něco poprosit, lásko?" promluvil Valentin Wolpert na svou přítelkyni Violett, kterou držel v náručí.

,,Zníš vážně," pohlédla mu do očí a Tin si povzdechl. V tu chvíli se Vie potvrdily její předpoklady, byli to něco vážnějšího.

,,Ty víš, že mám Ellu rád," začal a Violett nejdříve nechápala, o čem mluví. ,,Že je pro mě jako sestra, když na to přijde."

Černovláska přikývla, ale nechala ho, aby pokračoval. ,,Ale Hale můj nejlepší kamarád a štve mě, když s ním něco je."

,,O co jde, Tine?" teď už nečekala a chtěla ho popstrčit k tomu, aby už něco řekl.

,,Tuhle neděli jsem chtěl jít s Halem na skleničku, ale on mi to odepřel a vydal se do Prasinek sám," odhodlal se k tomu, aby jí to řekl. ,,Tak jsem se ho vydal hledat a našel jsem ho před Chroptící chýší, jak zírá do té hromady podzimem zbarveného listí."

,,To je divný," připustila Violett. ,,On by chlast neodmítl."

,,Zeptal jsem se ho, o co jde a on zničeně odpoveděl: ,Ella. Nasadila mi brouka do hlavy a já si uvědomil jednu věc. Já jsem zrůda. Zničil jsem jí život. Sice si jí nezasloužím, ale pořád k ní něco cítím.' "

,,A co to má co dělat se mnou?" nedokázala pochopit černovláska a on se na ni podíval stylem, aby si počkala.

,,Dneska se chce Elle omluvit a poprosit jí o druhou šanci," pokračoval. ,,Pokud by o tom přemýšlela, tak se dá očekávat, že si o tom bude chtít promluvit s tebou-"

,,A ty chceš, abych jí překecela k tomu, aby mu ji dala," odtušila Violett. ,,Víš, co ten kretén provedl?! Ella se kvůli němu složila! Ona.." na chvíli se zasekla a zklidnila hlas. ,,Ona se chtěla zabít," zase začala řvát. ,,Všechno kvůli němu!"

,,O-ona se chtěla zabít?" přeříkal po ní vyděšeně Valentin a Violett ztuhla.

,,Neříkej jí, že jsem ti to řekla," zamumlala polohlasně černovláska. ,,Vím to jenom já a ona.. a teď ty."

,,Jenom kdyby se tě zeptala, jestli to má udělat, řekni jí, že by to mohla zkusit," poprosil jí a ona přihmouřila oči.

,,Kdo tomu tě navedl on?" napadlo ji a Valentin okamžitě zakroutil hlavou.

,,Ne!" vyjekl bez rozmyšlení. ,,Hele, Vio, Elle bych nechtěl ublížit, ale Hale je můj nejlepší kamarád a-"

,,Já to chápu," přerušila ho a Tin začínal doufat, že ho poslechne. ,,Fajn, pokud se mě zeptá na radu, přimluvím se za něj."

Klukovi se na tváři objevil široký úsměv. ,,Ale jestli jí znovu ublíží, vyškrábu mu oči z důlků."

"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Some faulting girl III. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat