I evo stigli smo i do posljednjeg dela. Hvala svima koji su čitali, glasali, komentirali. Nadam se da ste se lepo družili sa ovim likovima i da vam se priča svidjela. Čitamo se naravno ponovno u nekim novim pričama! :-*
◉ᵒᴼᵒ▫ₒₒ Sangius ◉ᵒᴼᵒ▫ₒₒ
Cmoljim ko neka baba. Svi smo emocionalno i fizički rastureni. Nox izgleda kao prokleti buldožder. Ne znam što mu se dogodilo, ni koji je vrag pojeo dok je bio ovdje? Želim i ja malo toga. Cijelo njegovo biće se totalno izmjenilo.I tko je ona damica što stoji kraj Ania, jer skroz je prekrasna. Iz glupe mi njuške počnu curit sline od pogleda na nju.Zagledan u nju ne obraćam puno pozornost na mučninu koju osjećam. Metus mi priđe.
- Dobro kretenu, kad prestaneš balavit, pođi sa mnom da se izgubimo odavde i uzmemo odjeću stražarima. Čini prestaju djelovati i ako odmah ne kreneš ostat ćeš gologuz pred ovim divnim djevama. A vjeruj mi, sad im ne treba taj šok zvan tvoja golotinja.
- Ne seri, Metus! Imam baš super tijelo.
- Jest', kak' da ne!
- Isto je kao tvoje majmune.
- Samo sanjaj, balavac!
- Blizanci smo. Bli - zan - ci! Nisam balavac!
- Nja, nja, samo ti guslaj mali. Ajde izvlači to svoje uskoro golo dupe odavde.
✿.。.:* ☆: 𝐿𝓊𝒸𝑒𝓂 :.☆*.:。.✿
Sitis se napokon pridigne i čvrsto me zagrli. Istopim se u zagrljaju tih snažnih ruku. Bilo me je jako strah za njega, ali zahvaljujući Miriam, opet je dobro. Još uvijek nije onaj stari, ali je živ i zdrav. To je dovoljno. Sangius i Metus ušli su obučeni u stražarske uniforme. Dobro su se snašli kad su čini prestale djelovati.
- Lucem! - Sangius pritrči i uzme me za ruke.
- Brinuli smo se do bola.- Metus priđe bliže. - Hvala Božici da si dobro.
- Hvala vam, prijatelji. Za sve što ste učinili. Za Noxa, za Sitisa, za mene.
- Ti si naša kraljica, Lux, nema toga što nebismo učinili za tebe. - Sangius me privije u nježni zagrljaj
- Osim pristali na kastraciju vukova! - Metus doa i svima izmami osmijeh. Pogledam preko Sangovog ramena i na otvorenoj terasi ugledam plavu svjetlost. Pustim ga i pođem prema njoj. Svi se tog trenutka ukoče na svojim mjestima. Koraknem van, i tamo ugledam neku nisku priliku u ljubičastoj kukuljici. Na mjestu lica i ruku izbija joj samo plava svjetlost.
ESTÁS LEYENDO
🌞Solis et Lunam🌛 🔚
FantasíaSOLIS ET LUNAM (Sunce i Mjesec) -Fantasy/vampire/wolf- PRVA PRIČA SERIJALA O NADNARAVNIMA Da bi sebe i svoje prijatelje oslobodio ropstva Sitis mora vampirskoj kraljici Rele donijeti srca dvaju vukodlaka. Kada s teškom mukom uspije riješiti zadatak...