Capitolul 19

194 8 0
                                    

Capitolul 19:

- Anelise, ea este noua mea asociata. - Cand am privit-o am ramas masca. In fata mea statea Alicia, imbracata intr-o rochie verde, care ii punea in evidenta ochii. Ce cauta ea aici?

- Anelise, incantata.

- Alicia Spinett. - A dat mana cu ea, dupa care m-a privit indelung, dar nu am facut nici o miscare. Aveam o privire rece si indiferenta. Ne-am asezat pe canapea, iar eu am inceput sa vorbesc cu Damian, tatal ei, in timp ce ea vorbea cu Alicia. Cum se poate intelege bine cu ea? Daca si-ar aminti totul, acum cu siguranta nu ar mai vorbi cu ea. 

M-am scuzat si am iesit afara si m-am asezat pe trepte, scotandu-mi o tigara. Am aprins-o si am inceput sa trag din ea. Am simtit o mana pe umarul meu, asa ca m-am intors si am vazut-o pe Ane. 

- Ce ai patit?

- Nimic. - Vocea imi era rece , iar tonul ridicat.

- Nathaniel, nu ma minti! Ce ai patit?

- Nimic, doar ca nu imi place tipa. Incearca doar sa stai departe de ea si.. Nu pune intrebari. Nu iti pot raspunde. 

- Dar.. Mie mi se pare de treaba si..

- Nu e draguta, nu e de treaba! Nu mai vreau sa vorbesc despre asta, bine? 

- Nate..- Si-a pus o mana pe fata mea, privindu-ma suparata. Am luat-o in brate si am oftat. Doamne.. Cum m-a facut fata asta sa ma indragostesc de ea? Nu pot spune decat ca vreau sa fie doar a mea si sa o protejez orice ar fi. Nu as suporta daca cineva ar atinge-o sau daca ar pati ceva.

- Nu vreau sa patesti nimic, prostuta mea. Te iubesc, Ane. Te iubesc prea mult ca sa te pierd. - O lacrima i s-a scurs pe chipul destul de palid acum.

- Si eu te iubesc, Nate. - Am sarutat-o, in timp ce mainile ei se jucau in parul meu, aranjat destul de neglijent.

Perspectiva lui Ane:

Il iubesc atat de mult. E totul pentru mine si nu imi dau seama cum a intrat in viata mea.Cand si cum a aparut? Ce mi-a facut de m-am indragostit de el? Dar.. Nu inteleg ce se intampla cu Alicia. Mi se pare o fata draguta, de ce nu as vorbi cu ea? Am stat la cina, dupa care am plecat acasa. Cand am ajuns in apartament, primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma trantesc in pat. Telefonul a inceput sa sune, asa ca m-am ridicat cu greu din pat si l-am luat din geanta si am raspuns.

- Ane, in jumatate de ora suntem la voi. Mergem la vechiul nostru club. 

- Ella, sunt obosita si...

- Si e weekend! Nu avem timp de dormit! Asa ca ridica-te, imbraca-te cu ceva foarte scurt si decoltat si misca-ti fundul pana in fata blocului. - Nu am apucat sa protestez, pentru ca imi inchisese telefonul. Mi-am dat ochii peste cap si am iesit pe usa sa ii spun lui Nate, dar am reusit doar sa ma izbesc de el. 

- Ella..

- Dean.. - Am inceput sa radem, dupa care ne-am intors in camerele noastre si ne-am schimbat.Mi-am luat o pereche de pantaloni scurti negri din satin, o bluza decoltata tot neagra, ,un sacou pe deasupra. In picioare mi-am luat o pereche de botine, dupa care mi-am luat niste bijuterii din argint si o geanta plic. Am iesit din camera si l-am vazut pe nate imbracat intr-o camasa neagra, blugi negri si bocani stil rock negri cu tinte. Mi-am pus mainile la ochi si m-am intors. Statea culcat pe canapea, cu o mana sub cap, iar camasa era stramta si descheiata la cativa nasturi.

- Tu vrei sa ma omori, nu?

- Mhmm.. - M-a luat in brate in stilul miresei si m-a scos din apartament. In fata usii m-a pus pe un umar, tinand o mana pe coapsele mele pentru a ma sustine.

- Nate! O sa ma scapi! Da-ma jos in secunda asta.

- Nu.

- Nate! Nu glumesc! 

- Nici eu. - Am inceput sa ii dau cu pumnii in spate. In fata blocului era parcata masina lui Dean si a lui Nate. Nate a apasat pe butonul de la telecomanda, iar farurile masinii s-au aprins. A deschis usa din fata si m-a aruncat in masina, dupa care a urcat la volan. Dean tocmai plecase, asa ca Nate accelera si il ajunse in cateva secunde.A decapotat masina, dupa care a scos capul pe geam. - Ce zici de o cursa? Primul care ajunge la semaforul de langa club castiga. Cel ce pierde plateste tot in seara asta.

- De acord. - Au apasat amandoi acceleratia, mergand pe doua benzi, incercand sa se depaseasca reciproc. Totul trecea pe langa mine cu o viteza uimitoare. In fata noastra era o masina, dar Nate accelera mai tare, virand la dreapta in fata lui Dean inainte sa loveasca cealalta masina. A calcat mai tare acceleratia, avand un avans destul de mare inaintea lui Dean. O alta masina aparu in cale exact intr-o curba, asa ca a intors volanul brusc, rotile scotand scantei pe asfalt, din cauza atigerii cu bordura. 

- Tu esti nebun, Nate? O sa murim dracu' amandoi!

- Cu mine la volan nu moare nimeni, papusa. Acum e timpul sa acceleram. - A calcat pedala, iar masina a pornit brusc mai repede. Ne apropiam de semafor, unde era rosu pentru pietoni. A trecut cu cateva secunde inaintea lui Dean, dupa care a franat destul de brusc, iar eu m-am lovit de spatarul scaunului.

- Credeam ca o sa mor. - Mi-am desfacut centura, dupa care am iesit din masina. 

- Sunteti nebuni! - Am auzit-o pe Ella strigand din spate. Ii dadeam perfecta dreptate. Eu una sincer nu credeam ca o sa mai ies teafara de acolo. 

Am intrat in atmosfera incarcata din club. Era aproape plin, iar la bar nu mai erau locuri libere. Ne-am indreptat spre o masa si ne-am asezat pe canapelele din piele, asteptand sa vina tipa care sa ne ia comanda. Nate si Dean au comandat mai multe sticle de bautura diferite.

- Clar. Nu mai iesim treji de aici.

- Iubito, tu nu ai iesit niciodata treaza de aici. Ai uitat cand...

- Taci! - A chicotit, dupa care s-a lasat pe spate si mi-a pus o mana pe dupa talie, tragandu-ma spre el. Mi-a sarutat mandibula, dupa care a inaintat spre ureche, soptindu-mi "Acum nu poti spune ca regreti ce s-a intamplat." . M-a sarutat dupa ureche, dupa care s-a intins si a turnat bautura in cele 4 pahare. Am dat paharul pe gat, dupa care l-am pus la loc pe masa.

- Uite de asta nu iesi tu treaza de aici, amore.

- Oh si vrei sa spui ca tu esti in toate facultatile mintale dupa asta, nu?

- Nici chiar. Dar sincer... Sexul mi se pare mai interesant atunci cand esti beat. Asa e Dean?

- Aham...- Mi-am dat ochii peste cap, dupa care am turnat un pahar de Brandy. Avea in jur de 56% alcool. De la o sticla sunt gata. Am luat o gura din el, dupa care am inghitit. L-am baut si pe restul, dupa care m-am intors spre Nate.

- Ai tigari?

- Da.. - A scos pachetul si o bricheta. Mi-am luat o tigara si am aprins-o, tragand din ea. Ella si Dean au plecat sa danseze, iar eu cu Nate eram singuri pe canapea. Am pus tigara in scrumiera, dupa care m-am ridicat de pe canapea si m-am asezat in poala lui Nate. Si-a pus mainile pe soldurile mele, in timp ce se ridica putin mai sus. L-am sarutat pe gat, in timp ce mainile lui se jucau pe spatele meu.

*

M-a trantit pe bancheta din spate, in timp ce ma saruta pe gat. S-a asezat peste mine si mi-a dat jos bluza.

- Nu mai bine mergem acasa?

- Vreau sa vad cat de comfortabila e bancheta din spate. 

- Ai macar prezervative?

- Am mereu la mine. Si la ore.. 

- Obsedatule.

- Ce sa faci daca sunt bun? - Am chicotit incet, dupa care l-am lasat sa isi faca treaba. Bancheta era destul de incomoda, dar ce conta...

Joc murdarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum