Capitolul 46:
EPILOG... 19 ani mai tarziu... *Perspectiva autorului*
- Mama! Tata! Matthew iar mi-a furat rujul! - striga disperata Ebby, fugind dupa fratele ei. ...
- Matthew! Da-i rujul! - Spuse Anelise destul de suparata pe cei doi copii. - Acum ca suntem in lumea oamenilor, nu va puteti comporta asa. Avem si vecini..
- Mama! Vecinii nostri cred ca suntem 4 prieteni sau frati care au venit in vizita in Londra. - Tatal lor chicoti.. Ce e drept, ei doi nu s-au schimbat foarte mult, ci par mai batrani doar cu vreo doi ani. - Si nu ii dau rujul pana nu imi da telefonul.
- Nu! Vorbeste cu o fata pe care a intanit-o aseara in club! Vrea doar sa i-o traga si atat.
- Ai grija cum vorbesti, Ebby!
- Gata! - Striga Anelise in gura mare . - Seamana cu tatal lui, Ebby. Nu ai ce sa ii faci... Da-i telefonul. - Ebby ofta si ii dadu telefonul fratelui ei, dupa care ii lua rujul din mana.
In unele privinte totul se schimbase.. Ella si Dean aveau si ei o fata si aflasera micul secret al celor doi soti si spre surpinderea lor, nu reactionasera urat. Totusi.. Ellei inca i se parea ciudat ca prietena ei nu mai imbatranea deloc, dar nu prea o deranja. Alicia era si ea casatorita, avand un baiat de 4 ani, brunet, exact ca sotul sau. Aracely si Ashton aveau doi baieti, gemeni, unul blond si unul saten.
Din perspectiva Anelisei:
Eram abia de doua saptamani in Londra, iar cei doi copii deja au inceput sa intoarca casa cu susul in jos. Nathaniel nu era mult prea preocupat si ii lasa pe cei doi sa faca absolut ce doreau. Matt deja nu prea venea noaptea pe acasa, dar Ane era tinuta ocupata de dragul ei sot. Mereu gasea scuza epica "E baiat! Are si el nevoi, iubito.." . Ebby era destul de linistita, dar nici ea nu prea statea acasa, fiind mai mereu prin oras cu Lara, fiica Ellei.
- Ebby! Unde mergi?
- Ies cu Lara! Vin acasa in cateva ore..
- Fie.. Tu, Matt?
- Am plecat la agatat , mama. - I-am trimis o privire nervoasa, in timp ce pe Nate il bufni rasul. Baiatul ii semana perfect, exact aceleasi trasaturi, iar asemanarea fizica era evidenta, in timp ce Ebby seamana mai mult cu mine, fizic, pentru ca si ea a mostenit din comportamentul tatalui sau. Amandoi au deschis usa si au plecat, fiecare cu treaba sa.
- Totul a fost exact pe dos!
- Ce vrei sa spui, iubito?
- Pai voiam sa semene fizic cu tine si sa aiba comportamentul meu, dar Matt seamana din ambele puncte de vedere cu tine, iar Ebby are doar fizicul meu.
- Nu te ingrijora iubito.. Urmatorii vor semana cu tine.
- Urmatorii?
- Vreau o echipa de fotbal universala, cu tot cu rezerve, iubito.
- A fost o gluma, nu? - Am spus eu, dupa care am incercat sa rad fortat.
- Nu.. Am fost cat se poate de serios. - Spuse acesta, dupa care pufni in ras si ma trase spre el. - Nu imi pasa cati vor fi. Pot sa ramana doar 2..nu conteaza. - Si-a lipit buzele de ale mele si m-a intins pe canapea sarutandu-ma.
- Stii ca Matt sau Ebby s-ar putea intoarce, nu?
- Abia au plecat. - Ma trase sub el, fix cand soneria usii se auzi. S-a ridicat, mergand cu pasi apasati spre usa. Veni inapoi in living cu Ella si Dean in urma lui.
- Hei! Ce mai faci?
- Bine... Ne plictiseam. - Am spus-o pe un ton ironic, dupa care am privit-o pe Ella cu subinteles.