Capitolul 24:
M-am imbracat cu o rochie alba mulata, o pereche de pantofi cu toc si un sacou pe deasupra. Am iesit din camera, pantofii scotand un zgomot destul de evident la contactul cu podeaua. Nathaniel nu era acasa, dar nu imi spusese unde se duce, doar ca are niste treaba. Am deschis usa, dupa care am inchuiat-o in urma mea. Am urcat in lift, asteptand ca liftul sa coboare. Am urc...at repede in masina care se afla in fata blocului si am pornit spre firma parintilor mei. In 15 minute am ajuns in fata cladirii impunatoare si am intrat, trecand usor de paznici. Aproape toata lumea ma saluta, dar ma grabeam destul de tare. Am urcat pe scari pana la etajul 3, intrand in biroul , pe a carui usa scria "Director Executiv" . Nu am batut la usa, ci am intrat direct in birou, zarind-o pe mama uitandu-se pe niste hartii.
- Anelise! M-ai speriat, draga mea.
- Scuze, mama..
- Ce te aduce aici?
- Vreau sa luam diseara cina in oras. As vrea sa vina si Alicia, daca poate.
- Sigur. Unde mai exact?
- O sa iti trimit un mesaj mai tarziu. Tata e la firma?
- Nu e in oras. E plecat in Edinburgh cu niste afaceri, dar trebuie sa ajunga in cateva ore. Vom fi diseara acolo. O sa vorbesc si cu Alicia.
- Bine, acum o sa plec. Ma grabesc... Trebuie sa ma intalnesc cu cineva.
- La revedere, draga.
Am iesit din birou, coborand pana la parter. Am iesit din cladire, indreptandu-ma catre cafeneaua de langa fostul liceu. Am ajuns destul de repede, avand in vedere faptul ca firma parintilor mei se afla aproape de scoala. Am intrat si l-am vazut pe Kevin stand intr-un loc mai retras. M-am asezat pe scaunul din fata lui, luandu-l prin surprindere.
- Nu imi spune. Esti noua asociata a mamei tale?
- Amm.. Nu. Dar, tu de unde stii cu ce se ocupa mama mea? - Nu prea vorbeam multe lucruri cu el si sincer nu cred ca am spus vreodata cu ce se ocupa parintii mei.
- Am presupus. De ce m-ai chemat?
- Vreau sa te invit la cina diseara. O sa iti trimit mai tarziu un mesaj cu locul. Ce spui?
- Da.. sigur. Vrei sa bei ceva?
- Nu, scuze. Ma cam grabesc.
- Ah, bine. Atunci ne vedem diseara.
- Pe curand.. - M-am ridicat de pe scaun si am intrat in masina. Ce surpriza frumoasa o sa aveti voi doi diseara. Pot spune ca abia astept. Mi-am luat telefonul din geanta si l-am apelat pe Nate, dar nu raspundea. Ma intreb unde a plecat... Am turat motorul, dupa care am accelerat, iar in vreo 10 minute eram in fata blocului. Mi-am dus masina in parcare, observand ca si a lui Nate se afla tot acolo. Atunci de ce nu raspunde daca tot e acasa?
Am intrat in lift, apasand butonul cu cifra 10. Am asteptat ca usile sa se deschida si am iesit, indreptandu-ma spre a 3-a usa de la acest etaj. Am bagat cheia in broasca si am rasucit de doua ori , iar usa s-a deschis cu un click. Mi-am lasat geanta pe canapea si am intrat in camera lui Nate, asteptandu-ma sa il gasesc acolo, dar nu. Cand m-am intors, mi-a aparut brusc in fata, cu parul ud si ciufulit, in boxeri si cu un prosop in mana. Inima incepu sa imi bata mai repede la privelistea din fata mea. Am inghitit in sec si m-am dat un pas mai in spate.
- Iti place ce vezi? - A ridicat o spranceana si a zambit jucaus.
- Mhmm.. Da.. Adica nu, adica.. Ah.. Unde ai fost?
- Am avut ceva de rezolvat. O sa afli peste cateva zile. Cum a fost? Vin amandoi?
- Kevin o sa vina cu siguranta, iar cu Alicia va vorbi mama. Nu o sa rateze ocazia de a te revedea, te asigur. Deci.. Ce o sa facem diseara?
- Le spunem ca ne-am casatorit in secret si ca tu esti insarcinata.
- Abia astept sa le vad fetele.
- Si eu, iubito. - A venit langa mine si m-a sarutat. - Trimite-le mesaj cu restaurantul.
- Pai.. Unde o sa mergem?
- Gaseste tu ceva, doar nu ii ducem la KFC sau la Starbucks. - Mi-am dat ochii peste cap si m-am dus in living sa imi iau telefonul din geanta. Am ales un restaurant frecventat de oamenii de afaceri si majoritatea persoanelor care nu au ce face cu banii. Mereu parintii mei mi-au dat tot ce am vrut, dar asta a insemnat sa nu avem foarte multe contacte de tip fata in fata, dar cu timpul m-am obisnuit. Mi-am dat pantofii jos, aruncandu-i spre usa dormitorului meu. Mi-am dat si sacoul jos si m-am intins pe canapea. - La ce ora le-ai spus sa vina?
- La ora 18 o sa fie acolo. Sper ca o sa mearga bine si sa nu se prinda ca e o gluma.
- Nu o sa se prinda. O sa fie mult prea socati... Dupa asta cu siguranta vor vrea sa actioneze.
- Da... Am mai vorbit despre asta. Vreau sa mergem la Ella... Imbraca-te.
- Nu merg... Vreau sa dorm.. M-am trezit destul de dimineata plus ca nu prea am dormit. - A ranjit, ceea ce m-a facut putin sa rosesc cand mi-am dat seama la ce se refera. Mi-am luat pantofii in picioare si am iesit pe usa in graba, coborand scarile. M-am dus spre parcare si m-am urcat in masina pornind spre spital. Ella se trezise si din cate stiu se simte mult mai bine. Am oprit la semafor, unde am decapotat masina, deoarece afara era destul de cald. In masina de langa mine se afla un tip destul de dragut. M-am uitat cateva secunde la el, dupa care am accelerat inainte sa se faca verde.
Am intrat in cladirea din fata mea, urcand scarile pana la etajul 2. Am deschis usa salonului Ellei care se pare ca era gol. Aceasta statea in pat, uitandu-se pe pereti. Cand a auzit usa inchizandu-se a tresarit, iar un mic zambet i s-a conturat pe chipu-i palid.
- Ane! Ma bucur ca ai venit. Ma cam plictiseam..
- Imi era dor de tine. Cum te mai simti?
- Destul de bine, dar nu prea ma pot misca.
- Ai idee cum s-a intamplat?
- Nu... Stiu ca din cauza unei masini am intrat intr-un camion si mai departe stii ce s-a intamplat.
- Da...
Am stat impreuna in jur de doua ore povestind tot felul de lucruri, dupa care am plecat, deoarece deja se facuse ora 15:46, iar eu trebuia sa ma pregatesc pentru diseara. Am condus destul de incet pana acasa. Am lasat masina in fata blocului si am urcat in liftul care era liber si am asteptat sa urc. Am descuiat usa si am intrat. Mi-am lasat geanta pe un scaun si m-am dus in bucatarie, unde se afla Bertha.
- Buna ziua, Bertha..
- Buna, Domnisoara Anelise.
- Doar Anelise. Nate doarme?
- Da... Cand am ajuns aici dormea. - M-am dus spre camera lui si l-am vazut stand pe burta, imbracat doar in boxeri si cu mainile intinse. Am chicotit incet si m-am asezat la marginea patului. M-am aplecat si l-am sarutat pe frunte .
- Nate.. Trezeste-te. - A scos ceva care semana cu un "Mhmm.." , dupa care s-a intors in cealalta parte. - Nate! Te rog.. Nu ma fa sa te ud. - Mi-a dat cu o perna in cap, dupa care m-a privit somnoros.
- Vreau sa dorm!
- Si eu vreau sa te trezesti. Ai dormit destul.. Trebuie sa ne pregatim pentru diseara. Cina e in doua ore. - Nu cred ca i-a pasat prea mult de ceea ce i-am spus, deoarece m-am chinuit in jur de 20 de minute sa il dau jos din pat. Dupa aceea m-am dus sa ma imbrac, dar nu inainte de a-mi face o baie lunga. Mi-am ales din dressing o rochie neagra, pana la jumatatea coapsei, putin vaporoasa, o pereche de pantofi cu talpa ortopedica negri cu niste pietre gri si accesorii din aur alb. Mi-am ondulat parul, lasandu-l in valuri pe spate. Am aplicat un machiaj simplu, mi-am luat o geanta plic si am iesit din dormitor. Ceasul indica ora 17:30 , iar restaurantul de afla destul de departe. Nate iesi si el din dormitorul lui, imbracat intr-un costum negru, la patru ace. Nu l-am vazut asa de ceva timp.
- Mergem? - Mi-a luat mana intr-a lui si am iesit pe usa. E timpul sa ne punem planul in aplicare. Alicia.. In sfarsit continuam jocul inceput cu ceva timp in urma. Si jur ca nu o sa joc tocmai cinstit.
1. Credeti ca Alicia si Kevin vor crede aceasta minciuna? Daca da.. Cum credeti ca vor actiona in continuare? Daca nu, de ce? [Wow.. Ma comport ca profa de Bio . :))) Ce o urasc si pe aia ! -_-