Capitolul 25

162 7 1
                                    

Capitolul 25:

Am coborat din masina, la bratul lui Nate, urcand incet treptele. Am intrat in restaurant, indreptandu-ne spre masa rezervata, unde ne asteptau parintii mei impreuna cu Alicia. Kevin inca nu a ajuns, se pare. M-am asezat pe unul dintre scaune, langa Nate, stand intre el si mama.

- Ma bucur ca ai reusit sa ajungi, Alicia....

- Este placere mea, Anelise. As putea afla care e motivul acestei intalniri?

- Cu siguranta, dar trebuie sa mai vina un prieten. - Mi-am intors privirea spre usa. - Uite ca vine. - Toti si-au intors privirea spre usa, dar eu am retras-o pentru a o privi pe Alicia. Parea uimita si oarecum jenata, aceeasi privire avand-o si Kevin cand s-a asezat la masa. - Ma bucur ca ai venit Kevin.

- Nu puteam sa lipsesc.

- Acum ca suntem toti, eu si Nate am vrea sa va spunem ceva. - Am facut schimb de privi cu Nathaniel, care ma privea zambind in coltul gurii.- Sunt insarcinata si... Noi ne-am logodit. - Alicia care tocmai bea din paharul din fata ei , s-a inecat. Alicia facu un schimb discret de priviri cu Kevin, acum avand o privire destul de dura, mascata de un zambet fals.

- Oh, cat de mult ma bucur, draga mea! Dar de ce nu ne-ai spus?

- Mama... A fost ceva pe moment. Ne vom casatori peste o luna sau doua.

- Felicitari, Anelise! - Kevin incerca sa zambeasca , iar din cand in cand mai facea schimb de priviri cu Alicia. Tot ce a spus Nate e adevarat. Cei doi chiar sunt impotriva mea. O sa le arat ca nu sunt persoana tocmai potrivita cu care sa se puna. Scopul scuza mijloacele, nu? Scopul meu e sa scap de ei, mijloacele nu vor fi unele prea blande, asa ca ar trebui sa se astepte la ce e mai rau. Ne-am continuat cina, avand un mic incident.

"Din greseala" , scaunul Aliciei s-a rupt, iar ea a cazut pe jos, rasturnand si paharul de vin rosu pe ea. A fost un moment memorabil. Abia astept sa ii vad fata lui Kevin cand va observa ca i s-a ars bateria masinii. Eu si Nate am plecat imediat dupa parintii mei, impreuna cu Kevin. Alicia plecase prima din pricina rochiei stricate. Se pare ca isi daduse seama ca eu am cauzat asta, deoarece mi-a trimis o privire fulgeratoare inainte sa se retraga. Am urcat in masina, iar Nate a pornit, mergand la fel de repede ca de obicei.

- Le-ai vazut fetele? Au fost memorabile, dar pacat ca nu am putut vedea fata lui Kevin cand nu a putut porni masina.

*

Toata saptamana s-a scurs repede, iar acum ma aflam la facultate, urmand sa intru la ora. Trebuia sa ma prefac putin ranita si sa port haine lungi, pentru a acoperi asa zisele zgarieturi. Am intrat in clasa, si m-am asezat in banca cu Nate. Desi Ella era mai bine, inca nu putea veni nici in aceasta saptamana, urmand sa revina abia saptamana viitoare. Cat noroc...

- Buna dimineata! - A spus profesoara cand a intrat in clasa, primind din partea fiecarui elev un salut incet, pe cont propriu, care semana mai mult cu un mormait. Ora incepu, iar profesoara preda destul de repede, dar nu era nici o problema, deoarece ii faceam fata. Suntem mult mai agili ca oamenii normali, dar ei bine, Nate... El termina de scris imediat, uneori intrebandu-l profesorii "De ce nu scrii, Domnule Dark?" , in acel moment ei ramanand uimiti cand vedeau propozitia scrisa ordonat pe caietul lui Nate. Asta ma amuza uneori. Am inceput sa scriu tot ce spunea profesoara, la un moment dat intorcandu-se cu fata spre tabla si inceput sa scrie.

Doamna Trelawney e destul de in varsta si artagoasa. Nimeni nu o suporta, dar inca nu stiu de ce. Mie nu mi s-a intamplat nimic rau in legatura cu ea. Am tresarit cand am simtit palma lui Nate pe coapsa mea, urcand incet, mai apoi imi ridica bluza si isi baga mana pe sub ea, trasand linii pe spate. L-am privit, incercand sa il intreb ce face, dar profesoara se mai intorcea sa vada daca faceam liniste. Zgripturoaica batrana! I-am dat o palma peste mana, dupa care am incercat sa o trag. Si-a scos mana, ranjind , dupa care a continuat sa scrie. Ora se termina imediat, iar urmatorul curs il aveam impreuna cu Nate si Kevin.

- Pervers arogant ce esti!

- Hai, pisi... Doar nu ti-am facut nimic, plus ca..

- Nimic! Hai sa mergem la urmatoarea ora. Ai uitat ca trebuie sa ma ajuti?

- Ah,da. - Si-a pus o mana pe coapsele mele, una pe spate si m-a ridicat.

- Pot sa merg! Pe bune? Tu chiar atat de slaba ma crezi? Nici in coma daca as fi fost nu ar fi trebuit sa ma cari asa. Cat de mult ma poti enerva! Oare ce am vazut la tine?

- Vrei sa mergem sa iti arat? - I-am dat un pumn in umar si m-am imbufnat. Mi-a dat un pupic scurt pe buze, dupa care a intrat in sala de clasa si m-a asezat pe un scaun din ultima banca, asezandu-se langa mine. Kevin intra si el in clasa, avand o privire posomorata. I-am facut cu mana, iar el s-a asezat pe scaunul din fata mea.

- De ce esti suparat?

- Ah, nimic.. Doar ca mi s-a ars bateria la masina si acum nu gasesc una noua. E destul de rara masina. - Am suras fericita dupa ce s-a intors. Ma intreb ce mai face Alicia.

Orele se scursesera repede, iar plictiseala si monotonia ma inconjura. Fara Ella aici nu mai sunt multe chestii de facut. Am mers cu Nate in parcul din spate, aprinzand o tigara. Nu mai am chef de facultate.. Fara cluburi, fara distractie.. Aici nu avem voie sa fumam, dar de ce mai exista reguli daca nu sa fie incalcate?

- Sunt cluburi prin zona asta?

- Da, de ce? - Am ranjit si l-am privit, sperand ca o sa isi dea seama ce mi-am propus. - De acord! Nu o sa fim prinsi.. Mi-a luat ceva sa invat constrangerea, dar acum e floare la ureche. Nu o sa stie ca am plecat.

- Ma duc sa ma imbrac. Intr-o ora ne vedem in fata portii. Pana acolo cred ca ma descurc. - Am fugit spre camin si am urcat in graba scarile , intrand in camera. Era atat de liniste fara Ella.. Mi-e atat de dor sa o aud cum tipa cand las dezordine, sau cum se bucura cand ii dadeam vesti sau cand ne petreceam serile pana tarziu barfind colegele... Am oftat si am intrat la baie, dand drumul la apa calda. Am tresarit cand am simtit o mana pe talie si m-am intors brusc. Kevin se afla in spatele meu ranjind rautacios. Bat la pariu ca in cap are doar ganduri sadice. - C-ce cauti aici?

- Chiar crezi ca nu stiu, Anelise?

- Ce sa stii?

- Nu fa pe proasta! - tipa atat de tare incat ma facu sa dau cu un pas inapoi. - Ca ti-ai amintit tot!

- Si daca mi-am amintit ce? Chiar credeai ca un o sa imi amintesc niciodata? Pana la urma care sunt intentiile tale, Kevin?

- Sa te omor inainte sa devii prea puternica. In momentul acesta, iubitul tau isi face de cap cu Alicia, drogat sau cine stie in ce stare s-ar afla. - Nu imi puteam imagina cum tarfa aia il atinge! Nu e posibil! El nu ar face asa ceva! Cum isi permite sa imi drogheze iubitul? - Si noi o sa ne facem de cap, Ane. Ce spui?

- Nu ma atinge! - M-a apucat de mana si m-a aruncat pe patul din camera, asezandu-se peste mine. - Lasa-ma! Nu ma atinge! - Mi-a rupt bluza aruncand-o undeva pe jos si a inceput sa ma sarute. Tot incercam sa il imping dar era mult prea puternic pentru mine. S-a desprins putin ca sa isi dea tricoul jos, moment in care l-am lovit cu piciorul in punctul sensibil. A cazut in genunchi , moment in care am fugit la usa. A fugit dupa mine, dar am reusit sa urc scarile si am intrat in graba in camera lui Nate. Alicia statea pe el sarutandu-l pe gat. Am apucat-o de par si am tras-o de pe el lasandu-l cateva secunde ca sa foloseasca Lumina pentru a-si reveni de sub controlul drogurilor.

Alicia disparu, la fel si Kevin. Ce naiba? De ce au plecat? M-am intors spre Nate care tocmai se ridica, tinand o mana la cap.

- Ce s-a intamplat?

- Alicia si Kevin..Asta s-a intamplat. Era sa fiu violata..

- Of, pitica mea. - M-a pupat pe frunte, strangandu-ma in brate. In camera intra....

1. Cine credeti ca a intrat?

2. De ce credeti ca au plecat cei doi?

Joc murdarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum