Capitolul 13

204 15 4
                                    

Capitolul 13:

Am aruncat o privire pe calendarul telefonului si am observat ca era 29 August. Peste 2 zile voi incepe facultatea. Oh.. Nu pot spune ca abia astept sa inceapa, dar deja ma plictisesc. Locuiesc sub acelasi acoperis cu Nate de 2 saptamani. Si este oribil. Mai nou a inceput sa isi cheme prieteni acasa si sa organizeze petreceri, iar dimineata ma trezesc cu fete imbraca...te doar in lenjerie intima prin apartament. M-am saturat!

Oh, si parca nu imi era de ajuns ca stau cu el in casa, dar va merge si la aceeasi facultate ca mine. De parca nu s-ar fi putut duce in oras. Oare de ce mi-am mai cumparat apartament, daca voi sta la internat ? Si mai spuneam ca el e idiot. Partea buna in toata chestia asta este ca Ella va merge la aceeasi facultate cu mine si vom sta in aceeasi camera. Macar atat.

Am scos cumparaturile din portbagaj si m-am indreptat spre intrarea in bloc. Am urcat cu liftul pana la etajul 10 si am descuiat usa apartamentului. In living se afla Nate impreuna cu Dean, iubitul Ellei si cu Ashton. M-am dus direct in bucatarie si am pus cumparaturile in frigider si prin dulapuri. De cand am angajat-o pe Bertha apartamentul e mereu curat, dar cum eu nu prea stau pe acasa nu prea o vad. Vine dimineata, la ora 7 cand noi dormim si dupa amiaza la ora 15:00 si sta pana la 17:00. M-am asezat pe canapea in living intre Nate si Dean, Ashton stand pe un fotoliu.

-Data viitoare tu faci cumparaturi! Ma dor picioarele...

- Pune-o pe Bertha sa le faca. Eu sunt ocupat in majoritatea timpului.

- Esti ocupat sa aduci curve acasa!

- Ceva de genul. - I-am dat un pumn in umar, iar el a mimat o fata prefacuta.

- Ce face Ella, Dean?

- E acasa. A spus sa o suni cand ajungi acasa . Vrea sa vina la tine.

Perspectiva lui Nate.

Am privit-o cum se ridica de pe canapea, mergand spre dormitor. Fata asta are un corp de milioane. Si cum am mai spus... O sa fie din nou a mea. Dar totusi..Prefer sa nu isi mai aminteasca niciodata nimic. Nu cred ca as mai suporta sa joc teatru inca cativa ani. Ce n-as da sa raman toata viata printre oameni. Macar am un an, nu?

Inca ma intreb de ce am insistat sa stam amandoi in acelasi apartament, daca vom sta la acelasi internat 5 zile pe saptamana. Dar macar o voi tine langa mine si in weekend. Acum nu mai este cum era cand am cunoscut-o. E irascibila, inabordabila, incapatanata, ironica, imposibila. Daca nu as fi amenintat ca o sa trebuiasca sa ma casatoresc cu Alicia, acum nu mai trebuia sa o suport. E o prezenta neplacuta. Imi scoate toti nervii din mine si ma face sa imi pierd cumpatul. Sunt momente cand imi vine sa o omor si momente in care o doresc mai mult ca orice.

- Nathaniel! Ma auzi?

- Aa.. Ce?

- Te-am intrebat ce ai patit. Aveai o privire pierduta.

- Doar ma gandeam.

- La ea?

- Care ea? - Am intrebat nedumerit intorcandu-ma spre Ashton.

- Anelise. Oare care ea? Mereu am avut impresia ca e ceva intre voi doi.

- Nu e nimic intre noi doi. Ne uram reciproc, atata e.

- Daca zici tu.

Tipul asta e cam paranoic. Cum poate crede ca e ceva intre mine si ea, cand vede cum se comporta cu fiecare baiat care o "incanta" cu prezenta. Pur si simplu cred ca uraste persoanele care nu au ce are ea in pantaloni. Cineva suna la usa, asa ca m-am ridicat de pe canapea si m-am dus , dar mi-a aparut ea in fata. Ca de obicei, imi sare in spate ca sa ma opreasca. In fata usii statea Ella, impreuna cu un barbat si o femeie, ambii mai in varsta.

Joc murdarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum