Capitolul 43:
- Nu, nu e.. - Am tresarit si am ridicat capul , privind spre usa. Lacrimile au inceput sa curga mai repede. Recunosteam chipul si vocea lui din alte o mie de persoane. Am sarit din pat, scotand branula de la mana si i-am sarit in brate. I-am inconjurat gatul cu bratele si mi-am pozitionat capul in scobitura gatului sau.
- Esti bine? ...
- Cateva rani minore, dar am scapat.
- Si Kevin?
- E mort. - Mama si Ash iesira in liniste din salon, lasandu-ne singuri. - Cred ca ar fi cazul sa stai intinsa. I-ai vazut?
- Inca nu... Am crezut ca nu o sa te mai vad niciodata.
- Printesa, ti-am promis ca o sa fiu langa tine mereu. - Isi apropie chipul de al meu si ma saruta apasat. L-am apucat de marginea tricoului si l-am tras mai aproape. - Pot sa te las singura cateva minute? Vreau sa merg sa ii vad .
- Nici o problema..
*
Zilele se scrugeau din ce in ce mai repede, externarea imi fu facuta destul de devreme, acum fiind acasa si avand grija de cei doi puisori ai mei. Cred ca asta e unul dintre momentele in care cineva trebuie sa imi verse o galeata de apa in cap, pentru a ma trezi dintr-un vis, care spre uimirea si fericirea mea este realitate. Deja am gasit bona perfecta care sa se ocupe de ei in perioada pregatirilor pentru nunta. Nate doreste sa o facem aici, in Londra exact ca Aracely. Nu am avut nimic impotriva, avand in vedere ca acolo imi era mult mai greu sa ma desfasor. Am descuiat usa apartamentului si am intrat extenuata, lasandu-mi pantofii cu toc la usa. Am mers direct in dormitorul amenajat pentru Matthew si Abigail (Ebigheil se citeste) , vazandu-l pe Nate stand pe un scaun langa patutul lui Matthew.
- Buna, iubire.
- Inca sunt suparat.
- Oh, haide, Nate! M-am descurcat si singura. Ce e atat de greu in inchirierea unui intreg local?
- Pentru asta o sa te pedepsesc sa stii.
- Si ce pedeapsa o sa primesc, Domnule Dark? - Am spus-o pe un ton pervers, asezandu-ma in poala lui. I-am luat buza de jos intre dinti si l-am sarutat usor, dupa care m-am dat jos. El ranji si ma privi din cap pana in picioare.
- Doar asteapta, pisicuto. Ai noroc ca trebuie sa plec. Peste o saptamana avem nunta si sunt multe de facut. Si cineva nu a vrut sa se ocupe de invitatii.
- Hei! Eu o sa ma ocup de decor. Plus ca mireasa are mai multe de facut.
- Daca spui tu. Am plecat. Vezi ca o sa vina mai tarziu ... - Am fost intrerupti de zgomotul scos de sonerie. - Ella, Alicia si Aracely.. - Spuse el, in timp ce le deschise usa celor doua blonde si satenei. Au intrat pe rand in camera, trecand pe langa mine si mergand spre cele doua patuturi.
- Heii! Mai sunt si eu pe aici, nu?
- Nu... Aww. Ce draguta esti! - Ella o ridica pe Ebby in brate privind-o dragastos.
- Va suparati daca stati cateva ore cu ei? Nu stiu daca Nate o sa se..
- Nu! Poti sa pleci! - Mi-am dat ochii peste cap. M-am incaltat repede si am intrat in lift. L-am ajuns pe Nate cand urca in masina. Greu se mai misca.
- Trebuie sa ma asigur ca totul o sa fie perfect! Sa mergem! - Ma privi amuzat cateva clipe,dupa care porni masina. Am coborat in fata unei cladiri nu prea mari. Acolo cred ca trebuia sa facem invitatiile. Am intrat entuziasmata inauntru privind in jur, in timp ce Nate ma tragea spre o usa. A batut la usa, dupa care a intrat. Nu am fost atenta la ce vorbeau, ci ma gandeam la nunta noastra. Totul trebuie sa fie perfect, nu?
- Ane!
- Aa.. Da. Ce e?
- Tocmai te intrebam care din astea doua ti se pare mai frumoasa? - Le-am analizat pe fiecare in parte si am ales-o pe a doua. Nate i-a dat o foaie cu toate detaliile, dupa care m-a apucat de mana si m-a tras afara.
- Incotro?
- Avand in vedere ca celelalte zile sunt mult prea incarcate, astazi o sa ne ralaxam. Diseara o sa vina bona, iar noi 7 o sa iesim intr-un club. Acum sa mergem sa mancam.. Sunt lihnit.
- Ce noroc ca am revenit la normal dupa nastere. Cu tine nu as mai fi slabit.
- Nu te mai plange. Sa mergem! - Am urcat in masina, lasandu-ma pe spate. Era in jur de ora 17:40, iar amurgul incepea sa isi faca simtita. Nate opri in fata unui resturant destul de okay, privind de afara. Am intrat si ne-am asezat la o masa putin mai retrasa, avand in vedere ca era aproape plin. - Maine ce avem in program?
- Eu trebuie sa merg sa asist la aranjatul localului si miercuri la fel. Cred ca Ella, Aracely si Alicia vor merge cu mine, daca nu intentioneaza deja sa isi petreaca timpul cu Matt si Ebby.
- Saptamana asta o sa fie putin cam neglijati.
- Dorothy e o bona excelenta, Nate. Cred ca o sa le fie foarte bine cu ea.
- Daca spui tu... Dupa nunta ne mutam?
- Da.. Dupa asta o sa se apropie si incoronarea si o sa trebuiasca sa fiu aproape in permanenta acolo.
- Doriti ceva? - Am auzit o voce din dreapta mea. Era un chelner destul de tanar, saten cu ochi caprui deschis, purtand o uniforma neagra .
- Eu vreau doar o salata cu fructe de mare.
- Si eu la fel. - Acesta nota si pleca. - Nu am pofta de mancare.
- Atunci de ce ai insistat sa mai venim?
- Simteam nevoia sa fim singuri. - Am zambit, punandu-mi palma peste a lui. Se apleca si mi-o saruta, dupa care ranji. - Nu am uitat de pedeapsa.
- Mhmm... Sunt curioasa de ce esti in stare.
- Iubito, eu sunt in stare de multe.
Am mancat in liniste, privind din cand in cand persoanele care stateau si vorbeau linistite. Cand am ajuns acasa fetele plecasera, iar Dorothy era in camera lui Matt si Ebby. Micutii deja dormeau, asa ca doar i-am sarutat pe fiecare in parte si am plecat in dormitor incepand sa ma pregatesc. Am mers la baie, regland apa dusului. Mi-am dat hainele jos si am intrat, simtindu-mi fiecare celula din corp relaxata. Dupa cateva minute am simtit doua brate in jurul taliei si am tresarit. Nate ma lipi de corpul sau si imi saruta baza gatului, urcand incet spre maxilar, apoi spre buze.
- Nate! Nu avem timp de asta acum! Dorothy e in cealalta camera si trebuie sa ma.. - Nu am mai continuat fraza pentru ca m-a intors si m-a lipit de peretele cabinei, lipindu-si buzele de ale mele intr-un mod posesiv.
- Nici nu aveam de gand sa fac mai mult. - Ranji arogant, dupa care continua sa ma spele, masandu-mi corpul cu atingeri fine. Cat il uram pentru asta! Dupa cateva minute am iesit grabita din dus, luandu-mi un halat pe mine. M-am sters si mi-am uscat parul, dupa care am mers in dressing si am ales o rochie neagra, accesorii albe si platforme tot albe, rochia avand o fundita argintie legata in jurul taliei. Am imbracat o lenjerie intima neagra si un sutien din acelasi set, dupa care m-am imbracat cu hainele alese. Am aplicat un machiaj simplu, punand mai mare accent pe anticearcan si fond de ten. In utlima vreme nu prea dormisem destul de bine si asta se observa pe chipul meu, dar nu prea mult.
Pe la ora 20 am iesit din apartament, salutand-o pe Dorothy in urma noastra. Urma o noapte destul de agitata, una ca cele din timpul facultatii. Da.. In sfarsit imi amintesc si eu de ea. Nici nu stiu ce s-a mai intamplat si daca Nate a anuntat vreo ceva, dar si Ella si Dean se lasasera de facultate, urmand sa o inceapa din nou anul viitor. Doua masini cunoscute erau parcate in fata clubului. Am coborat, intrand in atmosfera incarcata, simtind in aer fumul de tigara si mirosul alcoolului, care se evapora treptat.
P.s. Cred ca pe la capitolul 46 o sa inchei povestea, deci in vreo 3 zile. Ultimul capitol o sa fie ceva gen "Peste 19 ani" si va fi din perspectiva copiilor, sper. Inca nu stiu sigur. Sper ca cititi ce scrie aici. De obicei pun doar intrebari, dar acum spre sfarsit trebuia sa va anunt ca aproape am ajuns la sfarsit. As vrea sa lasati o parere sincera despre poveste. La ultimul o sa pun cateva randuri cu multumiri, pentru toti cei care mi-au dat comentarii aproape la fiecare parte, sau si-au "irosit" minute din viata citindu-mi povestea. Inca mai aveti timp sa lasati comentarii la urmatoarele trei capitole, inclusiv acesta.