Capitolul 24:
Telefonul a inceput sa sune, asa ca inainte sa raspund m-am uitat la apel. Era Dean. Oare de ce ma suna pe mine si nu pe Nate? Am ridicat telefonul si am raspuns.
- Da, Dean. S-a intamplat ceva?...
- Nu.. Voiam sa iti spun ca Ella are sanse de peste 60% sa isi revina. Nu imi dau seama cum s-a intamplat asta, dar..nu stiu de ce..Dar simt ca tie trebuie sa iti multumesc.
- Pai.. Eu nu..am facut..nimic.
- Ti-am spus.. Nu stiu de ce voiam sa iti spun asta. Pur si simplu am simtit. Eu.. Trebuie sa inchid. - Nu am apucat sa ii mai spun ceva, deoarece a inchis. Ma bucur enorm ca Ella este mult mai bine. Mi-am luat pe mine o pereche de colanti din piele, negri, o camasa verde cu nasturi maro si in picioare o pereche de botine negre. Mi-am luat o jacheta neagra si am iesit fericita din camera.
Nate zambea si el... Poate l-a sunat si pe el Nate. M-a luat de mana si ne-am indreptat spre lift. Pe usa se afla un anunt pe care scria "Defectiuni Tehnice. Nu atingeti!" Perfect! Acum va trebui sa cobor scarile? Nu pot sa cred.
- Suntem la etajul 10! Nu pot sa cred cat de incompetenti pot fi.
- Haide.. Nu o sa mori daca o sa cobori pe scari 10 etaje.
- Urcam pe fereastra cand venim inapoi. - A chicotit si m-a tras pe scari. Doamne.. Abia astept sa il repare. Cand am ajuns la parter ma dureau picioarele, dar Nate continua sa ma traga dupa el spre masina. - Pe tine nu te dor picioarele?
- Iubito... Ce am eu se numeste antrenament. Stai tu calma.. In curand o sa o tii doar in febra musculara. - L-am privit uimita si am urcat in masina. Acum vrea sa inceapa sa ma antreneze, sau ce?
- Si... Vrei sa incep si eu antrenamentul? - L-am privit sperand ca va spune NU, dar spre ghinionul meu, din gura lui se auzi cu totul altceva.
- Sigur ca da. - Am ofat si m-am asezat mai confortabil pe scaun. Nate a parcat in fata unui restaurant italienesc.. Ne-am asezat la una dintre mesele libere si pot preciza ca erau chiar putine. Am asteptat pana a venit una dintre chelnerite, care dadea din gene pe langa Nate. Penibil..
- Doriti ceva?
- Eu as dori Scoici cu Parmigiano Reggiano si sunca de Parma . I-am zambit fals, dupa care l-am privit pe Nate, asteptand sa isi aleaga si el ceva. Mereu mancarea italieneasca mi-a placut enorm.
- O portie de Risotto cu gorgonzola si creveti. - Fata a notat, dupa care a plecat. - Presupun ca esti entuziasmata ca vei incepe antrenamentele, nu? - Cu siguranta... L-am privit pentru cateva secunde, dupa care m-am gandit sa ii raspund.
- Nici nu iti imaginezi. - Am spus-o pe un ton evident ironic, ce l-a facut pe barbatul din fata mea sa chicoteasca. - Acum.. Imi spui si mie care e faza cu Kevin? Mie nu mi se pare nimic in neregula cu el. Faza cu Alicia am inteles-o, dar cu el..
- E chiar atat de greu sa te prinzi, Ane? A aparut Kevin, dupa care a aparut si Alicia. Kevin vrea sa te faca sa te indragostesti de el, iar Alicia ma vrea de multi ani. Plus ca l-am auzit pe Kevin vorbind la facultate la telefon si cand a inchis a spus "Pa, Alicia." . Dupa care s-a intamplat accidentul Ellei. Ella nu putea sa faca singura un accident. Nu era mult trafic, asfalt uscat, iar ea conduce destul de bine.
- Adica vrei sa spui ca... - Cuvintele mi s-au oprit in gat. Daca aflu ca vreo unul din ei a fost implicat in asta o sa fie mort. Ella nu e implicata in asta.
- Ca ei doi ar fi putut provoca accidentul? Da.. Asta vreau sa spun. Acum intelegi ca el nu are ganduri prea bune in ceea ce te priveste? - Am stat si am meditat putin situatia. Daca Alicia e rea si Kevin e rau, inseamna ca amandoi sunt impotriva mea. Wow.. Nu m-am gandit pana acum la asta. Dar stai putin... Mama?