İlk ponpon kız antrenmanım için heyecanlı sayılırdım.Alice takımdan çıkarıldıktan sonra yeni kaptan seçimi için değerlendirmeler bir hafta sonraydı.Kendimi yeteri kadar gösterirsem bunu başarabilirdim.İyi bir intikam sıkı bir çalışma gerektirirdi.
''Nasıl hissediyorsun?'' Diye sordu Annabeth.Dokuzuncu sınıftayken iyi anlaştığım insanlardan biriydi ama son iki yıldır birbirimizi gördüğümüzü bile sanmıyordum.Boyu ve saçları oldukça uzamıştı.Eskiden erkek gibi kestirdiği saçları ona güzel bir hava katardı ama artık saçları omuzlarını bile geçmişti.
''Heyecanlıyım.Sen nasıl hissediyorsun?'' Annabeth Alice'in gitmesini kast ettiğimi hemen anlamıştı.İkisinin anlaşabildiğini biliyordum.
''Hiçbir şey hissetmiyorum.Bunu yapabildiğine inanamıyorum sadece.'' Saçlarıma yaptığım at kuyruğunun arka kısmını maşaya sıkıştırdım.Ponpon kızsanız özenmeniz gereken iki şey vardı.Beslenme düzeniniz ve saçlarınız.Kıyafetleriniz zaten aynıydı.
''Ben de inanamıyordum.'' Gözlerim aynadan çekilip masanın üstünde duran takım kaptanı kıyafetlerine takıldı.Kaptan her zaman diğerlerinden farklı olmalıydı.Alice o kıyafeti hak etmediği için çıkarmamıştı.Gayet iyi bir ponpon kızdı.Alice o kıyafetleri ihanet ettiği için çıkarmıştı.
Saçlarımın arka kısmı tamamen dalgalı bir hal aldığında maşanın fişini çektim ve kutusuna koydum.Annabeth'e uzatırken üç kez teşekkür ettim.
''Haydi bayanlar, hazırsanız yerlerinizi alın!'' Koçun sesini duyduğumda zihnim beni üç hafta öncesine götürdü.Harry'e ceza verdiği güne.O gün de böyle bağırıyordu.Anıları zihnimden kovaladım ve üçüncü sırada dışarı çıktım.
- HARRY STYLES -Üstündeki ponpon kız kıyafetiyle dışarı çıktığında gözlerimi ondan çekemiyordum.Fiziksel güzelliğini bir kenara koyabilmiştim.Odaklandığım şey bu durumda bile dimdik durabilmesiydi.O geldiğinde her şeyin onun için daha zor olacağını düşünmüştüm ama yanılmıştım.Onun için değil, benim için her şey zordu.
Ona söylediğim gibi ponpon kız kıyafeti üstünde kutsallaşmıştı.Kusursuz bacakları ve dümdüz karnı çileden çıkmama sebep oluyordu.Gerçekten iyi görünüyordu.Göz göze geldiğimizde bakışlarını kaçırmak istediğini biliyordum.Yine de birbirimize kenetlendik.
Alice'ten aldığı intikamın onu rahatlattığını biliyordum ama daha bitmemişti.Sevdiğim şeylerin peşinden koşmak beni yormazdı.Alex bunu anlayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
saturn // hs
Fanfictionxiamsaturnx: lütfen, tanrı aşkına bana oyun bildirimi göndermeyi kes.