💋 Öptüm Bay 7💋

1.3K 126 14
                                    

💋Yeni bölüm geldi! Size süpriz yapayım dedim erkenden yayımladım💋 Umarım beğenirsiniz💋✋

💋 Oy vermeyi ve satır aralarına bol bol yorum yapmayı unutmayın💋

💋İYİ OKUMALAR💋

EDA KUTUPOĞLU

"Eda, git bir arkadaşına bak gel, kaç dakika oldu gelemedi bir türlü." Dedi Semra hoca. Kafamı sallayarak hemen sınıftan çıktım. Dilan lavaboya gideceğim diyerek sınıftan izin alarak çıkmıştı ve hala 10 dakika olmasına ramen gelmemişti. Ne halt yiyiyorsa aferim.
Sıkılmıştım dersten.

Kızlar tuvaletinin önüne geldiğimde derin bir nefes alıp kapıyı yavaşça açmaya başladım. Ne olur ne olmaz belki intihar falan etmiştir. Aman Allah'ım! Tövbe çok tövbe yarabbim!
Kapıyı açtığımda 5 kişilik grup vardı. Bana bakıp 'çıkalım artık' deyip ve gitmişlerdi.
Hmmm demek ki özel bir meseleydi!!!

"Dilan!" Diye bağırdığımda karşımda ki kapı birden açılınca çığlık attım.
"Gerizekalı ne öyle aniden çıkıyorsun! Manyak! Altıma edecektim!"

Dilan gülümseyip "Bu akşam beraberiz" deyince sevinçle yine çığlık attım. Demek ki yeni dedikodular vardı!
"O değilde Dilan, sen niye geç kaldın?"
Dediğimde masumca sırıttı tabi ya! Daha yeni çıkan kızları dinlemişti.

Allah'ım bolca akıl ver arkadaşıma! Zil çalınca gözlerimi devirdim. Şimdi 1 saat hocaya laf anlat!
"Kızsal mesele deriz ve izin alıp gideriz?" Diyen Dilan'a baktım.
"Ben ne olacağım ya!?"

💋💋💋

"Ay Edaa senden güzel oyuncu olur" diyerek kahkaha atmaya devam etti.
Ne yani hocaya 'Dayım ölmüş bu gün' deyip ağladıysam?

"Abartma Dilan! Hadi bir şeyler yapalım?"

Kafa sallayıp kolumdan çekiştirerek koşmaya başladık. Ne geçiyordu aklından Allah bilir!
Yanımızdan geçen insanlar bize kınayan bakışlarla bakıyordu. Peki bu benim umrumdamıydı?? Immm bir düşüneyim.... Hayır umrumda değilmiş...

Koray'la karşılaştığımız kafenin karşısında yeni yapılmakta olan binanın önünde durunca Dilan'a baktım.

"Ne yapacağız lan burada!?"

"Tabiki de" diyerek binayı işaret etti.
Hala anlamayan gözlerle baktığımda oflayarak gözlerini devirdi.
"Eda salakmısın kızım sen? Şimdi sen oraya çıkacaksın ve intihar ediyormuş gibi yapacaksın anladın mı? Amacımız bir az eğlenmek?"

Olumsuzca başımı salladım. Niye ben çıkıyormuşum! Hem çok saçma gelmişti. Dilan'ın başka bir planı vardı sanki? Asıl amacının bu olmadığına adımın Eda olduğu kadar emindim. Çünkü ben malımı tanırdım.

"Dilan asıl amacımızı söyle kabul edeyim?" Diyerek Dilan'a dik dik bakmaya başladım.
Başını yavaşça önüne eğince kaşlarımı çattım. Başka bir şey vardı bambaşka..

"Dilan" derin bir nefes alıp ellerimle eğik olan başını kaldırdım.
"Sorun ne? Bana her şeyi anlat hadi? Hadi gel kafeye girelim sana çikolatalı süt ısmarlayacağım."

Başını sallayıp benden önce kafeye girince bende arkasından gittim. Çok fazla dram seven bir kız değildim. O yüzden konu her neyse çabuk bitirmeliydim.

Cam kenarında oturmuş olan Dilan'ın yanına hızlıca ilerledim.
Masaya oturduğumda Dilan huzursuzca kıpırdanınca merakım daha da artmaya başladı.
Dilan derin bir nefes alıp gözlerimin içine derince bakıp 'özür dilerim' dedi..

Neler oluyordu Allah aşkına. Kaşlarım istemsizce çatılınca Dilan kahkaha atmaya başlayınca ne olduğunu analmadığım bir şekilde başımdan aşağıya güller dökülmeye başladı...

Kafede ki insanlara bakınca hepsinin bana baktığını farkettim. Masamızın bir az uzağında taşgilleri görünce gözlerimi hemen kaçırdım. Koray ve arkadaşlarının burada ne işi vardı ya! Başımı arkaya doğru çevirdiğimde okuldan bana takık olan çocuğun beklenti dolu bakışlarıyla karşılalınca Dilan'ın ne yapmaya çalıştığını şimdi anlamıştım.

"Eda hep bu anı bekledim. Hadi evet de kurtul be!" Diyerek isyan eden Bekir'e sinirli bakışlarımla gülümsedim. Yedim sizi oğlum.


Öptüm BayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin