💋 Öptüm Bay 5 💋

1.4K 130 15
                                    

EDA KUTUPOĞLU

Seda Hanım'ın beni çağırmasıyla Dilan'ı Koray beyin arkadaşlarıyla bıraktım.
Umarım bir aptallık yapmazdı.

"Eda!" Diye bağıran Koray beyle durdum. Acaba yine ne istiyordu beyefendi!
"Buyrun Koray bey, yine ne istiyorsunuz? Acil söyleyin işim var Seda hanımın yanına gitmem gerekiyor?"

"Seda hanıma ben söyledim. Onunla işi yok, benimle gel! İşimiz var." Diyen Koray beye boş boş baktım. Bu adamın benimle derdi neydi? İlk gün karşıma asla çıkma diyen adam şimdi sürekli benimle uğraşıyordu.

"Pardon ama Koray bey benim aşağıya inmem lazım. Bu daveti ben-" kolumdan tutarak arkasından beni sürükleyen Koray bey'le cümlem yarıda kalmıştı!
Otoparka geldiğimizde şaşkınca Koray beye baktım. Düşündüğüm şeyi yapmayacaktı değil mi?

"Koray bey! Siz ne yapıyorsunuz Allah aşkına! Stajımı yakmaya mı çalışıyorsunuz anlamıyorum! Seda hanım orada olmadığımı anlarsa ben biterim!!" Diyerek bağırdım. Artık çok oluyordu.

Koray bey beni umursamayarak arabasından dosyalar çıkarınca şaşkınca ona baktım. Bende beni kaçırıp başka yerlere gideriz diye düşünmüştüm. Bu aralar film izlemeyi bırakmalıydım.

"Eda! Orda öyle boş boş dikilme, geri kalan dosyaları da sen getir, benim odama!"

Oha! Koray bey şirkette çalışmıyordu! Ne odasından bahsediyordu bu adam!

"Öyle aval aval bakmayı kes de yardım et, Eda. Çünkü artık karşında yeni patronun duruyor."

💋💋💋💋💋💋

DİLAN GÜVEN

Kadir hayatında ki yaşadığı komik olayları anlatırken, çizgi film izleyen bir çocuk gibi izliyordum.
Ay sanırım aşık oldum!!!

"Sen ne güzel adamsın ya..." diyerek mırıldandım.
Kesinlikle çok güzel bir adamdı. Kalbi güzel adamlardandı Kadir...

"KAADDİİİİRRR" Diye bağıran kıza baktım. Yanımıza cilveli cilveli geliyordu ve kız çok güzeldi...

Kadir gülümseyip kıza sarılınca içimde kopan fırtınalara engel olamadım.
Sevgilisi mi vardı yani? En önemlisi sevgilisi olan bir erkeği hayranlıkla mı izlemiştim ben?

Ben ki asla sevgilisi olan erkeklere bakmamışken.. ahh! Cidden kendimden utandım!

"Bak Su, bu Dilan, bu güzellikte benim ablam Su."

Abla? Ablam! Çok genç duruyordu ama.
"Nasıl ablam? Çok genç duruyor ama." Dedim ağzımdan çıkan sözlere engel olamazken...

Su 'yaaaaa' diye cırlayıp bana sarılınca bende mecburen sarıldım. Sonuçta görümce adayımdı.

"Ayy!! Bu kız çok tatlı Kadiiirrr. Ama biz kardeş değiliz kuzeniz, ben ondan 1 saat önce doğmuşum. Herkese öyle tanıtır çünkü beni kıskanır."
Ağzını yamulta yamulta konuşunca sinirlerim bozuldu.

Bezelye beyinli!! Bu kızda tam sinsi tipi vardı! Zorla gülümseyip etrafa bakınmaya başladım. Eda nerde kalmıştı Allah aşkına!

"Sevgilin var galiba sürekli telefona bakıyorsun Dilan." Diyen Kadir'e baktım. Ayy minnoşum ya! Kesin beni kıskandı.

"Hayır yok, Eda geç kaldıda ona mesaj attım." Diyerek kısa bir açıklama yapıp tekrar etrafa bakınmaya başladım.

Bizim masamıza doğru gelen Emre abiyi görünce gözlerim parladı. Yalnız hissediyordum kendimi. Emre abi gelip saçlarımı karıştırınca sinirle söylendim.

"Rapunzelimde burdaymış, Eda hanım nerede acaba?" Diyerek dalga geçen Emre abiye dirseğimle karnına vurdum.

"Oww!! Atarlı kız modundayız? Ne oldu rapunzel kim üzdü seni? Göster o kişiyi?"

"Off Emre Abi ya!" Diyerek söylendim.

Su Emre abinin içine düşecek gibi bakarken Kadir nefretle bakıyordu, diğerleri oralı bile olmadılar zaten.

Demek ki Su'yu gerçekten kıskanıyordu.
Kadir ve benim telefonuma aynı anda mesaj gelince hemen açtım. Eda üst kattaki temizleme odasında kilitli kaldıkalarını söylüyordu.

Kadir baş işreti ile gidelim deyince Emre abi şüpelenmesin diye lavaboya gidiyorum diye kalktım.

İyide hangi üst katta? Kocaman şirkette nereden bulacaktım onları.

💋Bir az geç bir bölüm oldu ve yazım yalnışları olabilir kusura bakmayın. 💋
💋Oy ve bol bol yorum yapmayı unutmayın✋💋

Öptüm BayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin