Merhaba arkadaşlar hikayeye başlamadan önce sizlerden ufak bir şey istiyeceğim. Çok sıklıkla bölüm atmıyorum fakat atmaya çalışacağımı belirttim. Oy ve yorum sayısı çok düşmüş. Sizden ricam satır aralarına yorum yapın. Hatta sınır koyalım 20 yoruma ertesi gün yeni bölüm gelsin? Anlaştık mı? Düşüncenizi belirtinn.
İyi Okumalar😘
EDA KUTUPOĞLU
"Ne saçmalıyorsun? Aşk ve ben? Sen ve ben? Ayy Koray güzel şakaydı hahahaha güldürdün gerçekten"
Hala gülmeye devam ederken Koray gözlerini devirmişti bense sadece dil çıkartmıştım.
Aradan 15 dakika geçmişti fakat Koray hala burdaydı. Acaba niye gitmemişti? Koray'a baktığımda oda bana bakıyordu, derin bir of çekmişti."Bakma öyle babam beni seninle ilgilenmekle görevlendirdi sadece 2 gün. 2 gün dayanabilirim galiba.."
Koray'ın dediklerinde bir şey anlamamıştım. Kaşlarım çatıp,
"Anlamadım. Niye?" Dedim."Bilmiyor musun Edacık? Babamgillerle sizinkiler şehir dışında bir davete katılacaklarmış. 2 gün sonra geri dönecekler. Yani bana emanetsin." Diyerek kısa bir özet geçmişti.
Ardından annem gelince Koray bizi yanlız bırakıp çıkmıştı.Annemde gideceklerine dair kısa bir özet geçtikten sonra asıl bombayı söylemişti.
"Şimdi bir azdan çıkacağız."
Kafa sallamakla yetindim beni bu halde bırakıp davete gidecek olmaları canımı sıkmıştı. Annem veda edip odadan çıktıktan sonra Koray'ı beklemiştim ama gelmemişti.***
Annemler gideli 3 saate yaklaşıyordu, Koray hala ortalıklarda yoktu bu kocaman evde tek başıma olmak bir az korkutmuştu.
Aşağı kattan sesler gelince korkum iyice artarken. Derin bir nefes alıp ayağa kalktım ayağım hafif bir şekilde sızlamıştı. Dişlerimi sıkıp vazoyu elime aldım.Merdivenleri tek tek indikten sonra son basamağa gelince sevinçle gülümsedim. Mutfaktan geliyordu sesler. Mutfağın kapısına gelince gördüklerim karşısında şok olmuştum. Koray'ın arkadaşları ve Dilan mutfaktaydı. Tanımadığım 5 kız daha vardı.
Dilan, Kadir ve Koray mutfakta yemek yapmaya çalışıyordu. Diğerleri kendi halinde takılıyordu.
Koray makarnaya tuhaf tuhaf bakarken Kadir Dilan'la ıykk. Anladınız siz.
Nihayet beni ilk fark eden Koray olmuştu kaşlarını çatıp yanıma gelmişti.
"Ne oldu Eda. Ayağının üzerine basmaman gerektiğini bilmiyormusun? Niye ayaktasın!""Seni merak ettim. Gittin sandım." Dedim yumşak çıkan sesimle.
Kelimeler ağzımdan gelişi güzel çıkmıştı. Benim sözlerim üzerine diğerleri aynı anda 'oooo' deyince cümlemi yeni idrak ettim. "Yani şey.... Hırsız! Mutfakta hırsız var sandım. Ondan yani-" Dilan sözümü kesip
"Aa şey... Eda kızlarla tanış. Bu Karan'ın manitası Şeyda, bu Yiğit'in sevgilisi Burçak, bu Yağız'ın ki Özge, Pelin'de Emre'nin sevgilisi vee bu arkadaşta Semih'in sözlüsü Eslem. Oh beee ne uzun tanıtım oldu.." dedi."Çok memnun oldum bende Eda." Diyerek gülümsedim. Gözlerim istemsiz bir şekilde Koray'a kaymıştı. Eslem'in bana seslenmesiyle ona döndüm.
"Biz böyle habersiz geldik kusura bakma. Rahatsızlandığını duyunca hep beraber geçmiş olsuna gelelim dedik." Dedikten8 sonra mahçup mahçup bakmıştı.
"Ayy boşveer takıldığın konuya bak ya. Çıkın çıkın gelin." Dedim. Bir az Seda Sayan'a bağlamıştım ama olsundu.Herkes masayı hazırlamaya başlamışlardı. O kadar insan sadece makarna ve salata yapmıştı. Gözlerimi devirip sessizce 'beceriksizler' dedim. Koray duymuş olacak ki kulağıma yaklaşıp,
"2 gün seninleyim bakalım sen becerikli misin." Dedikten sonra göz kırpıp diğerlerine yardım etmeye gitmişti.Sonunda hep beraber masaya oturmuştuk. Ben yavaş yavaş yemek yerken diğerleri kendi aralarında konuşuyordu. Daha fazla yiyemeyeceğimi anlayıp, elimdeki çatalı bıraktım.
Koray kafasını hafif bir şekilde iki yana sallayıp tabağımı işaret edince. Dudak büzüp 'doydum' diyerek mırıldandım.Herkes yemeğini bitirmiş salonda otururken ben hala Koray'la zıtlaşıyordum.
"O tabak bitecek Eda. Yoksa sabaha kadar burda oturursun." Diyerek ufak tehditler savuruyordu. Sonunda pes edip tabaktakileri yemeğe başladım.
Bittikten sonra Koray'ın önüne bırakıp sessizce mutfaktan çıktım. Sinirlerimi bozmuştu.
Birden havalanınca ufak bir çığlık attım. Bütün gözler bize dönünce Koray sessizce küfür etti. Karan boğazını temizleyip
"Önünüze dönün yenge utandı." Dedikten sonra Koray'a göz kırptı. Koray gülerek başıyla onayladı.Bir saniye? Yenge mi dedi o? Bana dedi? Yenge?
Koray beni koltuğa bırakıp Karan'ın yanına geçti. Gözlerim Karan ve Koray'ın arasında mekik dokuyordu.
Şeyda omzuma dokunup,
"Kuzen olduklarını biliyormusun?" Diye sorunca olumsuz anlamda başımı salladım. İç sesim ama öğrendin diyerek ortaya çıkmıştı."Sıkıldım korku filmi izleyelim mi?" Diye sormuştu Kadir. Herkes onayladıktan sonra tüm gözler bana bakıyordu. Kaşlarımı çatıp
"Ne? Niye bana bakıyorsunuz korku filmi gibimi duruyorum şuan?" Koray gözlerimin içine bakıp
"Korku filmi izleyecekmisin? Herkes senden onay bekliyor." Dedi."Aa şey.. ol-olur izleyelim."
İçimden bir ses bu akşam çok uzun olacak derken bense yerime sinmiş olacakları bekliyordum. Mağlum en son izlediğimde hiç hoş şeyler olmamıştı...Sınır 20 tane satır arası yorum ve 30 oy😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öptüm Bay
Fiksi RemajaTÜM HAKLAR SAKLIDIR!! Not: Bu hikayeyi ergenlik dönemimde yazdım! Kötü yorumlarınızı bunu dikkate alarak yazın. "Bir az daha öyle bakmaya devam ederseniz Koray bey... bana aşık olduğunuzu düşüneceğim..." Koray ufak bir kahkaha atıp birden ciddileşi...