EDA KUTUPOĞLU
"Biri bana ne olduğunu anlatsın" dedi Koray sinirli bir şekilde.
"Bu kız neden bu hale geldi Dilan? Canınızı bu denli sıkan olay ne?"Boş gözlerle Koray'a baktım. Onu ne ilgilendirirdi ki! Kim olarak bana hesap sorabiliyordu!
"Siz Koray bey" dedim. "Ne hakla bize hesap sorabiliyorsunuz! Kimsiniz siz!"
Koray olumsuzca başını sallamıştı.Gerizekalı Eda! Gerizekalısın. Adam burada yardım etmeye çalışıyor senin yaptığına bak! Koray sinirle arkasına bakmadan çıkışa gidince bende ayaklandım.
"KORAY BEY! LÜTFEN DURURMUSUNUZ! YA OF OFFF! KORAYY BEYY!!"
Arkasından hızla koşarken karşıdan gelen kadına sert bir şekilde çarptım."Ayy.. Öz-"
"Gerizekalı kız! Önüne baksana körmüsün sen! Aptal!" Diyerek sözümü kesen kadınla beraber Koray beyin peşinden koşmayı bıraktım.
"Ne dedin sen!"
Kadın alayla sırıtıp, bir pislikmişim gibi bakınca sinirden çığlık attım. Koray'ın koşarak yanımıza geldiğini görünce sırıtmadan edemedim. Başımı hep derde soktuğumda geldiği için alışkanlık haline getirmiştim.
"Ay! Salak! Çekil önü- Aaa! Koraycım! Sende mi buradaydın!"
Yok o sadece ruhu demek istesemde az önce bana dediği kelimelerden dolayı sustum.
Hem bunlar tanışıyorlarmıydı? Tanışıyorlarsa niye tanışıyorlar?"Gördüğün gibi Buse. İzin verirsen Eda'yı almaya geldim" diyen Koray beye gözlerimi kısarak baktım.
Şurada adam akıllı kavgada ettirmiyorlar!"Koray beycim bırakın şu kolumu. Hem haddini bildirmedim o kadına.." dedim sevimli olduğunu düşündüğüm ses ile.
Buse denilen kız arkamızdan şaşkın bir şekilde bakınca dil çıkarıp önüme döndüm. Oh olsun!
Koray'ın arabasının önüne gelince durduk. Koray gözleriyle işaretler yapınca anlamsızca ona baktım.
Ne yapıyor bu adam?
"Ne?" Dedim"Arabaya bin Eda! Sabrımı zorluyorsun.!"
Gözlerimi devirip arabaya bindim. Allah herkese ağız vermiş konuşsana çocuğum!
Koray'da arabaya binince açıklama gereği duydum."Koray bey-"
"Bey demene gerek yok Eda, aramızda yaş farkı çok değil. Kendimi yaşlı gibi hissetmemi sağlıyorsun." Diyerek sözümü kesti Koray.
İlk karşılaştığımız zaman ki Koray'la bu Koray aynı değildi. Diğeri öküzdü bu kibar. Ay! Hiçte sevmem kibar erkekleri.
"Allah'ım bu günleride mi görecektim! Kasıntı öküzcükten kibar öküze terfi ettin resmen!" Dedikten sonra gülmeye başladım.
Koray gözlerini devirip arabayı sürmeye başladı.
"Ee Koray be- yani Koray nereye gidiyoruz?"
"İçimizidekileri dökmeye..."
♡♡♡♡♡♡
Herkese merhaba! Öncelikle hepinizden özür diliyorum. Staj, okul ve üniversite sınavı falan derken kendime bile vakit ayıramıyorum. Çok gecikiyor farkındayım, ara ara yazmaya çalışacağım. Kısa oldu kusura bakmayın..
Hoşçakalın💋🖐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öptüm Bay
Teen FictionTÜM HAKLAR SAKLIDIR!! Not: Bu hikayeyi ergenlik dönemimde yazdım! Kötü yorumlarınızı bunu dikkate alarak yazın. "Bir az daha öyle bakmaya devam ederseniz Koray bey... bana aşık olduğunuzu düşüneceğim..." Koray ufak bir kahkaha atıp birden ciddileşi...