💋Öptüm Bay 4💋

2K 148 32
                                    

EDA KUTUPOĞLU

Sabah erkenden kalkıp şirketin vereceği davet için hazırlanmaya başladım. Bu gün o davette aksilik çıkmamalıydı zira bütün şirketin 'torpilli zaten ne yapacaktı' , 'en fazla ne yapabilir', 'buna güvenende hata' gibi sözlerini çekemezdim.
Dolaptan etek ve gömlek alıp üzerime giydim(Medya).

Şirkete girdiğimde herkes telaş içinde koşuyorlardı. Alt üstü iş adamları gelecek, şirketi tanıtacaklardı daha iyi yerlere getirmek için.

"Eda Hakan beyin oğlu Koray Karahanlı gelecek. Onunla ilgilenmeni istiyorum." Diyen Seda Hanıma baktım. Koray kimdi? Ben nerden bilebilirim Hakan beyin oğlunu? Kaç yaşındaydı? Çocuk bakıcılığı mı yapacaktım yani?

Seda Hanım anlamış olacak ki,
"Merak etme çocuk değil. Ve ben Koray bey geldiğinde haber veririm." Diye kısa bir açıklama yapıp gitmişti.
Sıkıntıyla nefesimi dışarıya verdim. Bu gün stajımın son günüydü. Ve ben okula gitmek istemiyordum.

Aradan 15 dakika geçmesine rağmen Seda hanım gelmemişti. Demek ki Hakan beyin oğlu gelmeyecekti.
Şirketin davetinin olacağı salona girdiğimde her şeyin tamamlanmış olduğunu gördüm.
Memnun bir ifadeyle arkamı döndüğümde sert bir bedene çarptım.

"Dikkat et!" Diyen sessle başımı kaldırdım. O gün beni masada tek bırakıp giden çocuktu yani Koray.

Bu ayrıntıyı hatırladığımdan çocuğa tam sövecektim ki Seda hanım geldi.
"Ah! Hoşgeldiniz Koray bey. Eda'yla tanıştınız galiba. Bu gün sizinle Eda ilgilenecek işler yoğun olduğundan ben ilgi-" kadının sözünü kesip 'tamam' gibi bir şeyler geveledi.

Egolu züppe! Seda Hanım yanımızdan uzaklaşınca bende Koray'a baktım.
Umursamaz bir şekilde beni süzüp 'fazla cici kız moduna girmişsin' diyerek beni deli etti! İlk gördüğümde tanışmak için çabalamıştım değil mi?
Ne kadar gerizekalı bir kızmışım! Bildiğin  kasıntı öküz!

"Koray bey! Artık ne istiyeceğinize karar verseniz. Vallahi yoruldum ya! Özel hizmetçiniz değilim sizin!" Diyerek bağırdım.
Geldiği saatten bu yana yapmadığını bırakmamıştı. 'Git kahve yap, bu kahve olmamış yenisini yap diye 4-5 kere geri çevirmişti' Sinirden ağlayacak raddeye gelmiştim!

Şirkettin davetine saatler kalmıştı ve ben yorgunluktan ölüyordum kasıntı öküz yüzünden!
Koray ayağa kalkıp bana bir şey demeden gitmişti.!

1-2 saat sonra Koray beyin talimatıyla kendisinin arkadaşlarını karşılamamı istemişti. Sanki hizmetçisiydim! Karşı çıktığım sırada Seda Hanım gelip beni bir güzel azarlayıp ne isterse yapmam gerektiğini söyleyip stajımı bahane ederek bir nevi beni tehdit ederek gitmişti.

"Hoşgeldiniz! Ben Eda! Koray bey sizi karşılamamı istedi. Koray beyin işi olduğundan ben sizinle ilgileneceğim ve bu taraftan lütfen." Dedim bir nefeste. Karşımda geçen gün yolda gördüğüm 'cool' olan çocuklar vardı.

"Merhaba Eda, ben Kadir" diyen çocuğa gülümseyerek baktım. Bu ne tatlılıktır yarabbim aldı aklımı başımdan!

"Merhaba! Bende Yiğit! Bu Karan, bu Emre, bu Yağız, bu da Meriç" diyerek derin bir nefes aldı. Hepsine gülümseyip
"Bende Eda! Memnun oldum."

Telefonumun çalmasıyla izin isteyip yanlarından ayrıldım.
Dilan arıyordu hemen açtım.
"Efendim Diloşum?"

"Eda ben geldim seni bulamadım ya! Nerdesin kızım sen!" Diyerek sitem etti.

Aslında onunda bu gün stajı vardı ama izin isteyip benim dekore ettiğim davete katılmak istemişti. Canım arkadaşım!

"Kapının bir az ilerisindeyim. Koray beyin! Arkadaşlarıyla ilgileniyorum."

"Oha kızım! Şu anlattığın Koray mı?! Ah! Dur kapat gördüm seni."
Dün olan olayları kelimesiyle anlatmıştım.

Masaya geri dönüp özür diledim.
Sonuçta benim ilgilenmemi istemişlerdi.

"Ee Eda seni görmeyi beklemiyordum ama şaşırmadımda bilirsin seni ilk görüşümüz değil?" Diyen Kadir'e baktım.
Bu çocuk çok tatlı konuşuyordu!

"Yaa işte stajımı burada yapıyorum bende! Tesadüfe bakın ki Koray öküzü- ay yani Koray beyle karşılaştım. Açıkcası bende beklemiyordum." Diye kısa bir açıklama yaptım.

Hepsiyle kaynaşmış arkadaş olmuştum. Üniversiteye gidiyorlarmış. Koray'la çocukluk arkadaşlarıymış. Falan filan..

"Ohaaa!!! Allah'ım sana geliyorum bu ne yakışıklılık!" Diye bağıran çok zeki arkadaşıma şaşkınlıkla baktım.

Tamam bende öyleydim ama bağırmıyordum. Yani tamam bağırmış olabilirim ama ay! Herneyse!

💋BÖLÜM SONU!💋
💋 OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN💋

Öptüm BayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin