ÖNCELİKLE HERKESE MERHABA✋
ARKADAŞLAR OY VE OKUMA SAYISI BİR AZ DÜŞTÜ BİR EL ATIN DİYECEKTİM sğfjdsqwxİYİ OKUMALAR CANIMLAR💋
EDA KUTUPOĞLU
Alacağın olsun Dilan! Pislik Dilan!
Bu gün okuldan Dilan'la birlikte izin almıştık, temizliğe daha başlamadan Kadir Dilan'ı alıp gitmişti.
Yerleri silerken bağıra bağıra şarkı söylüyordum."Tükendiiimm çook yaralarıııı saaraaağğaan dağılmıyoğğğuurr içimdekiiii dummmaaaannnn."
Kafenin kapısı aniden açılınca içeriye Koray, taşgillerden Meriç ve 2 tane sürtükümsü kızlar girdi.
Koray yanıma gelip
"Bitmedi mi hala?" Diye sorunca sinirle baktım.
He bitti, bitti ama temizlik değil ben bittim! Demek istesemde sadece hayır diyerek susmuştum.Meriç yanıma gelip desteklercesine omzumu sıktı. Noluyoruz amk!
"Çaktırma şu sarışın bana takık, vazgeçsin diye o hariç bütün kızlara iyi davranıyorum." Diyerek kısa açıklamadan sonra kahkaha attım!
Sen nasıl erkeksin lan!
Taş gibi hatundan niye kaçıyorsun!
Demekki neymiş kızlarr taş, taşı çekmezmişşşş!!!Telefonumun zil sesi kafede yankılanırken elimdeki vilada şeysini Meriç'e verdim.
Dilan'ın aradığını görünce hemen açtım."Alo? Ne yapıyorsun canım?"
"Ne yapayım gençliğimi heba ediyorum, sen napıyorsun?" Dedim seslice
Koray hızla bana dönüp alayla sırıttı. Katkısız öküz! Buz kalpli! Kasıntı! Odun!
Dilan hala konuşurken telefonu yüzüne kapattım.
Beni burada yalnız bırakmak neymiş görsün!"Hey! Temizlikçi bana bak!" Diye seslenen kıza döndüm.
Temizlikçi mi dedi bana? Birde emir verdi? Doğru mu duydum? Bana temizlikçi dedi!Sinirle kıza doğru yürüdüm. Meriç yanıma gelip sakin ol diyerek mırıldandı.
Sakin olmuş sen sakin ol be!"Ne dedin sen bana?" Diyerek bağırdım.
Kız hafif yerinde sıçrasada korktuğunu belli etmemek için duruşunu dikleştirdi.
Ay haspam!
"Duydun işte!" Dediğinde sinirden elim uyuşmaya başlamıştı."Bana bak! Seni yolarım! Gerizekalı! Sensin temizlikçi!"
Koray ayağa kalkarak kolumu sıkıca tuttu.
"Doğru konuş Eda! Hemen özür dile ondan" diye bağırınca hayal kırıklığıyla baktım.
Ne sanıyordun ki Eda? Seni mi savunacaktı?"Ben kimseden özür dilemem Koray bey! Şimdi bırakın kolumu! Gitmek istiyorum" dedim. Gözlerim ağlayacağımın sinyallerini vermeye başlamıştı bile.
Neden bu kadar kırıldım ki?"Hiç bir yere gidemezsin! Yaptığın pisliği toplayacaksın!"
Bu kadar acımasız olamazdı değil mi!
Şimdi herkesin karşısında ağlamak istemiyordum.
Çaresizce arkamı dönüp yarım bıraktığım yeri temizlemeye başladım. Buradan sonra temizlik işi bitiyordu.Masayı silerken gözümden bir damla yaş aktı. Elimde ki herşeyi sinirle masaya koyup eşyalarımı aldım.
Çıkışa doğru ilerlerken Koray bey adımı söylesede durmadım.Dilan GÜVEN
Kadir elimi tutup 'manitam olsana' diye sormuştu.
Hala olayın şokundayken, Kadir bir şeyler söylüyordu.Manitam ol dedi! Bu kadar öküz olamazdı değil mi! Manitam ol nedir ya!
Elimi çekip Kadir'e hırsla baktım.
"Öküzmüsün oğlum sen! Manitam olsana ne lan!" Diye sitem ettim.Hayır yani hayatımda hiç mi normal insan olmaz.
"Kabul etmiyorum! Güzel bir teklif yap"Kadir 'sen iste yeter ki dedi ve eliyele birine işaret verdi.
Anlamayan gözlerle Kadir'e baktım.
Hazırlık mı yapmıştı? Minnoş kalpli çocuuum ya♡Yanımıza ellerinde güllerle koşan çocuk dikkatimi çekti.
Ay heyecandan dilim tutulmuştu.
Çocuk gülleri Kadir'e verip yanımızdan hızla uzaklaştı.Kadir önümde diz çökmüştü. Görende evlenme teklifi edecek diye düşünür.
"Iıı Dilan" dedi Kadir.
"Şimdi bak beni iyi dinle normalde asla hiç bir kıza teklif etmemiştim, yani sen farklısın, en önemlisi çok güzelsin oğlu- ıhım şey diycem sana yazın ortasında esen rüzgarım olurmusun!"Şaşkınca Kadir'e baktım. Biri beni şuraya gömebilir mi!
Ne kadar da tatlı bakıyorsun öyle!
Bakma öyle zalimin oğlu!Derin nefes alarak Kadir'e döndüm
"Olurum." Dedim tek nefeste.
Kadir hızla ayağa kalkıp bana sarılınca midemde uçan yarasalara anlam veremedim.Meriç KESKİN
Koray'ın amacını anlamasamda kıza çok üzülmüştüm.
Allah var şimdi iyi kızdı, diğerlerine göre farklıydı ve güzeldi. Masumdu abi!
Nil Koray'a gülümseyerek teşekkür edince gözlerimi devirdim."Abi, niye öyle davrandın kıza hemde gereksizler için?" Dediğimde Nil bozulsada bozuntuya vermedi.
Koray sinirle saçlarını çektiğinde masaya bir tekme savurdu.
"Bilmiyorum. Bilmiyorum. Allah kahretsin!"Nil ve Ece korkuyla Koray'a bakarken sinirle bende masaya yumruk attım.
"Ulan! Hani sen kadınların ağlamasına karşıydın! Sen hangi ara. Böyle bir adam oldun! Annen görse üzülürdü!"Koray bir hışımla kafeden çıkarken Nil ve Ece'ye kapıyı işaret ettim.
Şerefsiz! Dostum olabilirdi ama şu amına koyduğumun hayatında kadınların ağlaması zoruma gidiyordu.Nil ve Ece'yi postalarken sahile doğru gittim.
Her zaman ki oturduğum bank dolu olunca başka boş banklara baktım.Yavaş yavaş ilerlerken hıçkırık sesi ile durdum. Kimdi bu, bir erkek sesine göre daha narin ve savunmasızdı.
Ağacın arkasına sinmiş sokaktaki kedilerle eş değer bir Eda gördüm.Yanına gittiğimde beni gördüğüne şaşırsada ağlamaya devam etti.
"Eda?"Eda sesi kısılmış bir şekilde 'efendim' derken vücudunu tamamen bana döndürdü. Daha fazla dayanamayarak kendime çekip sarıldım.
Ağlaması şiddetlenirken yanında olduğumu belirtmek istercesine sırtına vurdum.Yarım saati geçmişti Eda'nın ağlaması iç çekişlere dönüştüğünde kendimden uzaklaştırdım.
"Eda bana bak, ağlama. Sen güçlü bir kızsın ne bu sulu gözlülük?" Diyerek gülümsedim.
Eda'da tebessüm edince ayağıya kalkıp Eda'nın kalkmasınada yardımcı oldum."Bu saatte seni tek başına eve göndereceğimi sanıyorsan yanılıyorsun güzelim" diyerek yanağından makas aldım.
Eda yaptığım harekete karşılık gülünce beraber ana yola çıktık.Eda'yı evlerinin önüne getirdiğimde bir süre boş boş baktım.
Eda gülümseyerek
"Teşekkürler Meriç. Yanımda olman iyi hissettirdi." Dedi ve yanağımı öpüp gitti.
Kaşlarım kendiliğinden çatılırken başımı sağa sola sallayıp arkamı döndüm.Yolları hızlı hızlı geçerken 'ne olur yapma abi' sesi ile durdum.
Sesin geldiği yöne ilerlerken bizim yaşlarızda bir kız gördüm.
Adam büyük gibi görünüyordu.Kızı arkama çekip kafamı suratının iki ortasıma gömdüm.
Adamı yeterince dövdüğümde yerde oturmuş hıçkıra hıçkıra ağlayan kızın yanına ilerledim.Kıza ellerimi uzatacağım sırada çığlık atıp
"DOKUNMA BANA!" Diye bağırdı.
Kızı umursamadan kucağıma alıp eve doğru ilerledim.
Sanırım başıma ufak bir bela almıştım.
Kız göğsümde uyurken masum yüzünü dikkatle inceledim.
Fazlasıyla masum ve çocuksuydu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öptüm Bay
Teen FictionTÜM HAKLAR SAKLIDIR!! Not: Bu hikayeyi ergenlik dönemimde yazdım! Kötü yorumlarınızı bunu dikkate alarak yazın. "Bir az daha öyle bakmaya devam ederseniz Koray bey... bana aşık olduğunuzu düşüneceğim..." Koray ufak bir kahkaha atıp birden ciddileşi...