(Multimedia Duru Özyasan)
Bu bölüm saat olarak geç geldi özür dilerim bunun için. Normalde 13.00-14.00 gibi atardım bölümleri. Ama mağlum okul var ve benim okulum 16.40'ta bitiyor ve eve gelmem falan bu saati buluyor. Ve hep bu saatler gibi bölümler gelecek. İyi okumalar ❤️
Önceki Bölümün Sonu:
Yanlarından ayrılıp koridorda koşmaya başladım. Kendimi ihanete uğramışım gibi hissediyordum. Hiç iyi değildim. Ben bu hisleri en son hissettiğimde birisine aşık olduğumu anlamıştım. Yoksa ben Arda'ya aşık mı olmuştum?
Nisan'ın ağzından:
Tuvalete girdim. Aynaya şişmiş gözlerime ve dağılmış sarı saçlarıma baktım. Gerçekten dağılmıştım. Hem bedenen hem de ruhen. Yüzüme soğuk su çarpıp tuvaletten çıktım. Koridorlardan yavaş yavaş yürüdüm. En sonunda ameliyathanenin önüne geldim. Arda hemen yanıma geldi.
"Nisan-"
"Arda sus."
Söylerken çok sakindim. Arda'nın omuzunu iterek Duru ve Alya'nın yanına gittim.
Saniyeler dakikaları kovalıyordu. Çok olmamıştı ama hemşireler girip çıkıyordu ve biz birşey bile öğrenemiyorduk. Bir süre sonra doktor çıktı. Herkes başına üşüştü.
"Kan kaybetmiş. 0 rh+ kan gerekli."
Kimsenin kan grubu 0 rh+ değildi. Doktor bana yöneldi.
"Siz bayan?"
"Bilmiyorum."
"Kan grubunuza hiç baktırmadınız mı?"
"Hayır. Ben iğneden çok korkarım."
"Ama arkadaşınızın hayatı için çok önemli. Baktırmanız gerekli."
Gelen ani cesaretle cevap verdim.
"Tamam baktıracağım ama yanımda biri gelsin."
Abim cevapladı.
"Ben gelirim."
"Tamam."
Hep beraber bir odaya gittik. Lastik gibi birşeyi koluma taktı. Kocaman iğneyi eline aldı.
"Abi onu koluma mı sokucak şimdi?"
"Evet. Ama korkmanı gerektirecek bişey yok ki abicim."
"Ne yok abi o kocaman. Ama Demet için değer."
Hemşirenin koluma aniden batırması ile çığlık atıp gözlerimin kararması aniden oldu.
Gözlerimi açtığımda bir hastane odasının içindeydim. Yanı başımda Arda duruyordu.
"Ne oldu bana?"
"Hemşire iğneyi soktuğu anda bayılmışsın."
"Demet nerde?"
"Yoğun bakımda. Gözlerini açınca normal odaya alacaklarmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik//Demet&Oğuz
Teen FictionHiç hayatımda yaşamam dediğim şeyleri yaşıyorum aslında. Kim 19 yaşında evlenmek isterki değil mi? Özellikle ona aşık olacağımı nerden bilebilirdim? Ben kendimi bir fırtına arasında bulduğumda her şey çok geç olmuş olacaktı. Eylül Demet&Oğuz