18. Bölüm - 'O hamile'

4.7K 146 92
                                    

Multimedia'daki müzik:  Mist-Nefes

Önceki Bölümün Sonu:

Bu sefer gerçekten inme vaktimiz gelmişti. Sonunda kavuşacaktık birbirimize. Sonunda kurduğumuz hayaller gerçekleşecekti.

Önden büyükler indi sonra bizim gençlik. Herkes indiğinde biz de odadan çıktık. Merdivenlerden inmeye başladık. Bizi gören herkes ayağa kalktı ve alkışlamaya başladı. Alkışlar, fotoğraf ve havada uçan çiçekler eşliğinde havuz kenarındaki nikah masasına ulaştık. Oğuz, oturma için sandalyemi çekti. Sonra kendisi oturdu. Evet, her şey bundan sonra başlayacaktı.

Eylül Demet'in ağzından:

Şahitlerimiz Duru ve Emre de gelmişti. Masalara oturduk ve tören başlamıştı. Nikah memuru bana sordu.

"Adınız, soyadınız?"

"Eylül Demet Yılmaz."

"Ana adı?"

"Güneş."

"Baba adı?"

"Faruk."

Bu sefer Oğuz'a döndü.

"Adınız, soyadınız?"

"Oğuz Kaya."

"Ana adı?"

"Zehra."

"Baba adı?"

"Selim."

Sonra yine bana döndü nikah memuru.

"Siz Eylül Demet Yılmaz. Hastalıkta, sağlıkta Oğuz Kaya'yı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

Bu soru , evleneceğimi ilk duyduğumda bana sorulsaydı cevabım kesinlikle hayır olurdu. Ama ben sevmiştim ve aşık olmuştum. Vereceğim cevap zaten belliydi. Ama biraz heyecan olsun diye bekledim. Oğuz'a baktım. Bana aşk doku gözlerle bakıyordu. Ben şimdi bu güzel adama nasıl 'hayır' diyeyim ki?

"Evet! Sonsuza kadar EVET!"

Alkış sesleri duyuldu. Herkes nefesi kesilmiş, bize bakıyordu. O sıra da nikah memuru Oğuz'a yöneldi.

"Siz Oğuz Kaya. Hastalıkta, sağlıkta Eylül Demet Yılmaz'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

Oğuz bana baktı. Hiç beklemeden bana bakarak verdi cevabını.

"EVET! Sonsuza kadar EVET!"

Oğuz için de alkış geldi. Bu sefer nikah memuru, şahitlerimiz olan Duru ve Emre'ye sordu.

"Sizlerde şahit misiniz?"

Duru ve Emre aynı anda cevap verdi.

"Evet şahidiz!"

Yine alkış geldi. O sıra da nikah memuru imzalamam gereken yeri gösterdi. İmzaladım. Sonra Oğuz'a verdim.

"Ayağına bas!"

Alya bağırmaya başladı. Sonra Duru'da katıldı ona. Oğuz imzalarken kulağına eğildim.

Zoraki Evlilik//Demet&OğuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin