Medya Eylül Demet Yılmaz Kaya.
Medyadaki müzik: Sufle-Pus (Orçun'un Demet ve Oğuz'un yanından ayrılmasına yakın, Oğuz'un falan ağlamaya başladığı yerden müziği açarsanız daha anlamlı olabilir. Bütün bölümü bu şarkıyla yazdım. Eh birazda Yedinci Ev-Utanıyorum Halimden ile yazdım. İki şarkı da çok güzel ikisini de dinleyebilirsiniz.)
Bİ DE YILDIZ TUŞUNA BASARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. BEN BÖLÜM İSTEĞİNİZİ YORUMLARA GÖRE VE BEĞENİLERE GÖRE ANLIYORUM.
Önceki Bölümün Sonu:
Gözümden istemsiz bir yaş aktı. Oğuz eliyle hemen sildi. Oğuz'un ellerini tuttum, gözlerinin içine baktım.
"Hiçbir şey olmamış gibi, son kez olacağını bilsem bile evet."
Oğuz'un gözünden bir yaş aktı. Ben ağlıyordum, o ağlıyordu ve bir taraftan da ikimiz de gülüyorduk. Dışarıdan görenler bizi deli zannedebilirdi ama dışarıyı umursamıyorduk. Oğuz hızlıca bana sarıldı. Ben de kollarımı ona sardım. Sanki son kez sarılıyormuşçasına sıkıca sarmıştık birbirimizi. Sonra geri çekildi ve dudaklarıma yapıştı. Okulun ortasında sanki son kez öpüşüyormuşçasına öpüyorduk birbirimizi. En sonunda nefessiz kalınca zoraki olarak ayrıldık birbirimizden. Alınlarımızı birbirine yasladık. Nefeslerimiz düzene girince Oğuz konuştu.
"Son kez desem bile, seni çok seviyorum Eylül'üm."
"Son kez desem bile ben de seni çok seviyorum sevgilim."
Bakın bu hiç aklıma gelmemişti: Son kez birbirmize sevdiğimizi söylemek...
Eylül Demet'in ağzından:
Her güzel anı bozan birileri olmak zorunda mutlaka değil mi? Biz tam Oğuz'la aramızdaki bağları yeniden onarırken bu romantik anı yine birisi bozdu.
"Oğuz?"
Bu Orçun'du. Oğuz bu sesi duymasıyla beraber alnını alnımdan çekti. Arkasını döndü ve bize doğru gelen Orçun'a döndü. İkisi de şaşkındı. Birbirlerine baktılar sonra birbirlerine sımsıkı sarıldılar. Ama ben konunun yine gerisinde kalmıştım. Oğuz ve Orçun nerden tanışıyorlar?
"Kardeşim, sen yurtdışında değil miydin?" bunu diyen Oğuz'du.
"Üniversite için Türkiye'ye geri döndüm. Seni aradım ama numaranın kullanılmadığını söylüyordu?"
"Evet numaramı değiştirdim."
Aralarındaki konuşmayı böldüm.
"Bir dakika siz nerden tanışıyorsunuz?"
"Biz çocukluk aşkıyız-"
"Sus lan zibidi. Hâlâ bu huyun değişmemiş. Hâlâ aynısın." dedi Oğuz. Ardından devam etti konuşmaya.
"Biz çocukluk arkadaşıyız. Anaokulu, ilkokulu, ortaokulu ve lisenin 2 senesini beraber okuduk. Sonra yurtdışında daha iyi eğitim alacağım diye gitti. Ben dedim sen bizden uzak kalamazsın diye. Al işte 2 sene olmadan geri gelmiş. Salak!" dedi ve Orçun'un kafasına vurdu.
"Ah sevdiceğim beni şımartıyorsun!"
Oğuz tam Orçun'a vuracakken Oğuz'u son anda tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik//Demet&Oğuz
Teen FictionHiç hayatımda yaşamam dediğim şeyleri yaşıyorum aslında. Kim 19 yaşında evlenmek isterki değil mi? Özellikle ona aşık olacağımı nerden bilebilirdim? Ben kendimi bir fırtına arasında bulduğumda her şey çok geç olmuş olacaktı. Eylül Demet&Oğuz