11. Bölüm - 'Son İki Hafta'

4.9K 186 33
                                    

Medya Duru Özyasan.

Önceki Bölümün Sonu:

Bir anda kapı açılma sesi geldi. Ve gelen kişi belirdi. Gelen kişi Ege'ydi.

"Ege senin burada ne işin var?"

"Sevgiline hastanede olduğunu neden söylemiyorsun? Gerçi çok sürmedi hemencecik buldum seni."

Gür bir kahkaha patlattı. Çaresizce gülümsedim. Yine delinin birine çatmıştım. Hadi hayırlısı.

Boku yedin kızım.
Galiba sıvadım da.

Demet'in ağzından:

Yapay gülüşümü Ege'ye göstererdim. Hemen parmağımdaki yüzüğü çıkarıp arkama sakladım. Ege'nin bu kadar kötü olduğunu tahmin etmemiştim. Bana çıkma teklifi etmişti. Ama evleneceğim ve sevmediğim için kabul etmemiştim. Oğuz benim damarıma basmıştı. Ben bu oyunu devam ettirecektim.

Bi baktım da ayrıca çok yakışıklı. Oğuz'dan bil...

Lan salak kız çarpılcan.
Hehe ondan.

5 dakikada nerde olduğumu buldu ya. 5 dakika. Sarıldı bana. Bende tam sarılacakken o an kapı açıldı. Gözlerimi kapattım. Sessizce fısıldadım.

"Allah'ım nolur Oğuz olmasın nolur."

Arkadan Duru ve Alya'nın sesi geldi. Bizi sarmaş dolaş görünce gözlerini pörtlettiler.

"NE!"

"BİZE NASIL SÖYLEMEZSİN LAN!"

En sonuncusunu kim dediğini anlamışsınızdır herhalde. Alya tabiki. Yine kapı sesi geldi. İçeri Arda ve Nisan elele girdi.

"OHA!"

"ÇÜŞ!"

"Sevgili olan olana bu ne!"

Arda ve Nisan sırıtıyordu. Arda'nın sırıtışı silindi.

"Lan ne oluyor burda! Ege çek lan elini!"

Ben masum yavru kedi bakışımı attım.

"Biz sevgiliyiz bücür."

Bunu diyen Ege'ydi.

"Lan Ege! Kendine gel! Bücür ne? Aramızda 1 yaş var. Ayrıca benim bulunduğum ortanlarda sarmaşdolaş olmazsınız."

"Sakin Arda. Biz Nisan'la sana bişey diyor muyuz?"

"Ama abla?"

"Abla falan yok. Bu arada tebrik ederim. Sevindim."

"Teşekkürler. Sizede tebrikler."

Bunu diyen Nisan'dı. Yüzünde buruk bir gülümseme vardı. Sanki bişey olmuş gibi. Neyse şuan değil ama sonra sorarım.

"Topunuzu tebrik ederim."

"Teşekkürler."

Bir sohbet başladı. Ege bana döndü.

Zoraki Evlilik//Demet&OğuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin