16. Bölüm - 'Mutlu Sonsuz'

4.9K 168 31
                                    

Bölüme geçmeden önce bölümü beğenir misiniz? Teşekkürler ;)

Bi de yeni kapak fotoğrafı nasıl olmuş? Yorum olarak düşüncelerinizi belirtirseniz teşekkürler.

Yukarıdaki müzik: Çağatay Ulusoy- Mutlu Sonsuz

Şimdi bölüme geçebilirsiniz. İyi okumalar :)

Önceki Bölümün Sonu:

"Öpiyim mi?"

Bende gülümsedim. Kafamı aşağı yukarı 'evet' anlamında salladı. Oğuz konuştu.

"Tamam o zaman benden günah gitti."

Gülümsemeye devam ediyordu. Bana yaklaştı. Ve öptü. Öpmeye başladı. Çevredekilerden bu sefer daha güçlü alkış ve ıslık sesleri yükseldi.

Dudaklarımız ayrılınca Oğuz'a sımsıkı sarıldım. O da ban sarıldı. Kulağına fısıldadım.

"Seni seviyorum Oğuz."

O da fısıldadı.

"Seni seviyorum Eylül."

Ve şimdi anlamıştım asıl sevgiyi. Şimdi olmuştu herşey tam.

Eylül Demet'in ağzından:

"Mutlu son olmasın.."

"Mutlu sonsuz olsun.."

"Dualarım örtsün bizi hasret üşütmesin.."

"Ah ölüm yalan ayrılık aman.."

"Eğer incitirse bedenini.."

"Ödesin bu adam."

'Ödesin bu adam' kısmı Oğuz'a denk gelince gülmeye başladık. Meydanda Oğuz'la birbirimize aşkımıza ilan ettikten sonra saatlerce el ele , kol kola dolaştık. Saat gece 2'yi geçiyordu. Arabam meyhanenin önünde kaldığı için biz de oradan çok uzaklaştığımız için yürüyerek geldik buralara. Yarın ilk saatlerde Oğuz arabamı alıp yanıma gelecekti.

Benim eve vardığımızda el ele tutuştuk, alınlarımızı birbirimize yasladık.

"Gitme vaktim geldi."

"Gitmesen?"

"1 gün kaldı sevgilim."

"Doğru o günden sonra benim olacaksın."

"Yaaa. Oğuz."

"Hadi gir içeri üşüyeceksin."

"Tamam giriyorum. Yarın görüşürüz o zaman."

Dudağına bir öpücük kondurdum. Geri çekildim. Eve doğru yürümeye başladım.

"Görüşürüz."

Oğuz'a el sakladıktan sonra eve girdim. Bu sabah (saat gece yarısını geçtiği için) Oğuz buraya gelip beni aldıktan sonra son kontrolleri yapacaktık. Evi, düğün yerini, eşyaları kontrol edecektik. Ertesi günde düğün olacaktı. Düşüncesi bile hayal gibi. Oğuz ve ben. Evleneceğiz!

Zoraki Evlilik//Demet&OğuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin