7. Bölüm - 'Aşık Mı Olmuştum?'

6.3K 187 40
                                    

(Multimedia Alya Karayel)

Önceki Bölümün Sonu:

Oğuz'a sıktığını düşünerek bana silahıyla ateş açtı. Vurulmuştum. Dizlerimin üzerine düştüm. Sonra sağıma doğru düştüm. Nisan'ın bağrışları ve ağlayışları, polisin siren sesleri, Buğra'nın lanetler okuyuşları ve Oğuz'un bağırmasıyla beraber karanlığa uğurlandım.

Nisan'ın ağzından:

Evden çıktım. Demet'in yanına uğrayacaktım. Hastanedeydi çünkü. Ziyaret etmemiştim.

Arabama bindim. Hastaneye doğru sürmeye başladım. Hastaneye geldiğimde odasını sordum. Odasına çıktığımda oda da kimse yoktu. Duru ve Alya vardı.

"Lan nerde bu kız!"

"Araba anahtarlarımı da almış!"

"Hey noluyor!"

İkisi de aynı anda cevap verdi.

"DEMET YOK!"

"Ne? Nereye gitmiş olabilir?"

"Bilmiyoruz."

"Üstelik araba anahtarlarımı da almış."

"Durum vahim."

"Eve gitmiş olabilir. Okula gitmiş olabilir. Abimin yanında olabilir. Benim şimdi gidiyorum. Bi haber alırsanız haber verin."

"Tamam görüşürüz."

Hastaneden çıktım. Arabama bindim. Bir kafeye sürdüm. Oturdum. Bir tane kahve söyledim. İçtim. Kasaya gidip ödedim. Dışarı çıktığım da arabamın yanına giderken yanımda siyah araba durdu. Ben hızlı hızlı yürümeye başladım. Araba peşimden geliyordu. Arabanım kapısının açılma sesini duydum. Daha da hızlanmaya başladım. Birinin kolumu tutup burnuma bir bez koklatmasıyla her şey karardı.

Uyandığımda depo gibi bir yerdeydim. Ellerim, kollarım ve ağızım bağlıydı.

"Günaydın güzellik."

Bu ses Buğra'ya aitti. Mırıltılar çıkardım. Ağzım kapalı olduğu için sesim çıkmıyordu.

"Açın kızın ağzını."

Bir tane adam geldi. Ağzımdaki bantı açtı.

"Ne istiyorsun benden?"

"Abin Demet'i getirirse serbest kalacaksın."

Abim mi? Demet mi? Ne istiyor Demet'ten?

"Demet'ten ne istiyorsun?"

"Ona aşığım ben."

Duyduklarım karşısında şok geçiriyordum.

"Abin ise. Nasıl anlatsam? Deniz'i tanıyorsun değil mi? Abinin ölen sevgilisi."

Evet tanıyorum. Ailesel sorunlar yüzünden intihar etmişti. Abim onun ölümünden sonra bu hale gelmişti.

Zoraki Evlilik//Demet&OğuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin