Medya Emin Arda Yılmaz.
Önceki Bölümün Sonu:
Bugünkü işlerimiz bitmişti. Yorulduğumuza kanaat getirerek çiçekçinin yakınlarında bir kafeye oturduk. Birer kahve söyledik. Kahvelerimiz gelince sohbete daldık. Ne olursa olsun birbirimizle şuracıkta 1 aydır tanışıyoruz. Birbirimizi ne kadar tanıyabildik ki? Hem madem yarın evleniyoruz. Düğünden önce iyice tanışmamız gerekliydi bizce. Bunun sonucunda sıra sıra itiraf yaptık. En sevdiklerimizden çocukluk anılarına kadar iniş yaptık. Birlikte çok mutluyduk, çok eğleniyorduk. Yarında bu mutluluğumuzu kendi ellerimizle imzalayacaktık.
Eylül Demet'in ağzından:
Sabah gözlerimi kızların beni dürterek uyandırmalarıyla açtım.
"Ya Demet hadi uyan. Bugün büyük gün!"
Duru'nun seslenmesiyle sanki bunu bekliyormuş gibi hemen uyandım.
"Bugün biz evlenecek miyiz yani?"
"Evet tatlım. Ama bu gidişte öyle olmayacak gibi duruyor."
"Neden?"
"Çünkü geç kalacağız! Benim ve Duru'nun kıyafeti hazır. Senin gelinliğin de hazır. Makyajın ve saçın orda yapılacak. Orayı aradım. Orası da hazır. Yani sende hazırlanmanda büyük gün başlasa artık hani."
"Tamam. Siz çıkın. Ben üstümü giyineyim. Ordan oraya geçelim. Bu arada siz erkeklerle konuştunuz mu?"
"Evet ben konuştum Emre'yle. Onlar da Oğuz'u uyandıracaklardı en son ama. Ordan onlarda oraya geçerler herhalde. Bi de Nisan'la konuştum o da yoldaydı düğün yerine (otele) varmış olmalı. Arda'da erkeklerin yanına gitti."
Duru her şeyi anlatırken ben de aklımdan bugünü düşünüyordum.
"İyi çıkın ben giyinip geliyorum."
"Tamam."
Alya ve Duru odadan çıkınca ben de giyinmeye başladım. Salaş bir tişört ve siyah bir tayt işimi görürdü. Sonuçta gelinliğimi orada giyinecektim.
Gerekli eşyaları aldıktan sonra çantamı alıp koşarak aşağı indim.
"Ben hazır-"
Kızların yanında oturan bizim erkekleri görünce şaşırdım. Gelmelerini beklemiyordum. Sesimi duyunca herkes bana döndü. Oğuz ayağa kalkıp yanıma geldi. Sarıldı.
"Büyük gün geldi."
Kulağıma fısıldadı.
"Evet sevgilim. Beklediğimiz gün geldi."
Araya Emre daldı.
"Aşkınızı yaşadıysanız hadi çıkalım artık."
Duru konuşmaya başladı.
"Evet bugün evleneceksiniz siz! Hadi hızlı olalım!"
Alya cevap verdi.
"Evet çıkalım."
Ben konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik//Demet&Oğuz
Teen FictionHiç hayatımda yaşamam dediğim şeyleri yaşıyorum aslında. Kim 19 yaşında evlenmek isterki değil mi? Özellikle ona aşık olacağımı nerden bilebilirdim? Ben kendimi bir fırtına arasında bulduğumda her şey çok geç olmuş olacaktı. Eylül Demet&Oğuz