Bölüm Adı/Arkadaşlarımla Kaçamak!
Düzenlendi✔
5haziran
Nişan bitti.Artik Ekimle Nişanliyiz.Okullar yaz tatiline girdi.Esila Bulut Rüzgar yanımizdaki villaya taşındılar hatta balkonlarimiz bahcelerimiz birleşik
.Meriç yani beni terk eden abim Amerika ya tekrar yerleşti .
Şuan mi Şuan Nişanlima kahvaltı hazırlıyorum .Muhteşem bi kahvaltı hazırlıyorum.Omlet yaptım sucuk ,sosis kizarttim börek yaptım kahvaltiliklari çıkarttım.Domates salatalik kestim.Odasının kapısını çalmadan girdim .Ay ay girmez olaydim,Ekim uzerini degistiriyorduhemen arkami döndüm oda kahkaha attı.
-Kahvaltı hazır dicektim
-Tamam geliyorum dedi.hemen aşağıya indim bi bardak su içtim .Neyse Ekimde aşağı indi kahvaltımizi yaptık.Bizimkiler geldi.
-Arkadaşlar yarin tatile gidelim bi ev tutalım orda kalalim hep beraber dedi Bulut.
-Eveett dedik Esilayla birlikte.
-Benim Alanyada 2 odalı 1 salonlu bi villam var .Havuzu da var hem denize de yürüme mesafesinde .Minibüs gibi arabada var şoför götürür bizi
Dedi Ekim-Olur dedik
-ama bu akşam çıkalım ki sabah arda olalım dedi Esila tamam dedik
Onlar eve hazırlanmaya gitti 2 hafta kalacaktık orda .Pembe büyük valizimi çıkardım.İçine koydum herşeyi mayomu kıyafetlerimi ayakkabilarimi herseyimi koydum .Şimdi de uzun yolculuk yapicagimiz için rahat birşeyler giymek gerekiyor .siyah kalcami kapatan bluz siyah adidas tayt giydim.Sacimida at kuyruğu yaptım adidas süper starlarımida giydim.Bavulumu ve sırt çantamı alıp aşağıya indim.
(Eylülün kombini)
Herkes aşagidaydi demek ki ben geç kalmiştim.Hemen garaja indik.Bu arada esilada benim gibi siyah tayt üstüne de arkası dizine kadar önünde dizinin biraz ustunde tişört giymişti altına da beyaz bilekli adidas giymişti bavulu mordu sırt çantası da.
-Alanya yolcusu kalmasın diye bağırdı.Ekim hepimiz güldük.
Minibüs tarzı uzun geniş arabaya bindik cam kenarında ben yanımda ekim oturuyordu koltuklar baya uzundu. karsimizdaki cam kenarında Esila yaninda da rüzgar oturuyordu .Karşılıklı ydi koltuk yüz yuzeydik yani.
Yan tarafta da Bulut uzanmıştı.Saat 18.00 di .Sanırım Sabah 4 veya 5 de orda olucaz .Ben biraz muzik dinledim .Sonra Ekimle fotoğraf çekilip sosyal medyaya koydum altına da
#Alanyayolcusukalmasin
#Nişanlimla
#Arkadaslarlakacamak
Yazdim.Sonra Ekimin dizine yattım.Uyumak için.Uzerimede Arkadaki baddaniyeyi örttü Ekim.Simdi rahat rahat uyuyabilirdim.
Bazı bölümler değiştirildi!
Önemli Lütfen okuyun.
Arkadaşlar kısa oldu özür dilerim
Bu arada nişanı falan direk geçtim sıkıci ve kısa olmasin diye daha baya eğlenceli bölümler var .Yorum oy atmayı unutmayın.Opuldunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK"
General FictionHer bölümde Duzenlendi✔İfadesini göreceksiniz! Maddi durumu pek sıkıntılı aile,17 yasında bi kiz ,ev isi yapsın diye eve para getirsin diye annesi babası onu okuldan almış ,kız hayatin bütün zorluklariyla karşılaşmış ,simdi onu sırf zengin diye bi a...