Bölüm Adı/Hasta Ex oldu Hocam!
Düzenlendi✔
Sabah kalktığımda Ekim yoktu banyoya gittim.Sonra valizimin yanina gittim .Açtım ne giysem diye düşündüm.Egildim ve kıyafetleri karıştırmaya başladım.Mavi şortlu tulumumu giydim.Bordo ,emojili topuklu ayakkabımı giydim saçını sıkıca aşağıdan topuz yaptım.Buz mavisi çantami alıp evden çıktım.
Hastaneye geldigimde soyunma odasına gidip beyaz önlüğümü giydim.Yaka kartımi ve steteskopumu takip odama geçtim.Bugün az randevum vardı acildede fazla sorun çıkmazsa erkenden esilanin yanina gidebilirdim.
🌻🌻🌻
Randevularim bitti.Acildede bana ihtiyaç olmadığını anlayıp eve surdum.Esilanin evinin önüne gelince arabayı garaja parkettim.Ve eve girdim.Esila uzanmış yanina beşiği getirmiş bebekde içindeydi
Esila dogrulup-Erken geldin dedi.
-Öyle oldu dedim guldüm.
Biraz evi toparladim.Sonra aksam yemeği yaptım.Fırında Tavuk Ve pirinç pilavı.Ama ayran çekmişti canım felaket. Evde yoktu Hemen Ekimi aradım.
-Aşkım Nabiyosun.
-Ruzgarlayim eve geliyoruz dedi.
-Ayran alsana canım çok çekti.
-Benim sevgilimin cani ayran mi cekmis yerim senin canini.
-ya aliyomusn almiyomusun dedim güldüm.
-Tamam tamam alırım hadi kapat dedi.Kapattim.
Yarim saat sonra geldiler.Yemegimizi yedik ben bulaştıkları topladım.Biraz Aselle ilgilendim bebekle yani sonra televizyon izledik biraz ve ben yatmaya çıktım.
🌻🌻🌻🌻🌻🌻
Sabah kalktığında saat 7'ye geliyordu hızlıca banyoya gidip rutin işlerimi hallettim,ve dolabının karşısına geçtim.Mavi gömlek,su yeşili dar pantolon altına da koyu yeşilrengi ayakkabı giydim saçımi hafif aşşagidan at kuyruğu yaptım.cantamida alıp çıktım.
Hastaneye geldigimde beyaz önlüğümü giydim yaka kartimi ve steteskopumu takip odama geçtim.Randevularimi almaya başladım.Randevularimi bitirdigim an tam bi oh cekicekken acilden çağırdılar ,indim daha gelmemisti ambulans ,
-Durum ne
-İki genc aşırı hizdan kaza yapmış ayni arabadalarmiş .kafami salladim onaylarcasina o arada ambulanslar geldi adamlar sedyeyi indirince gordugumle Ekim diye bağırmam bir oldu Hemen acile goturduk.Ben agliyordum.Nolur nolur dayan diye Kerim Hoca da beni sakinleştirmeye çalışıyordu .
🌻🌻🌻🌻🌻🌻
Ekim iyiydi uyanmıştı .Ama rüzgarın durumu hiçte iyi değildi.
Müşaade odasindaydik,-Hocam hastanın kalbi durdu nabzida
-Kalp masajı yapicam dedim kalp masaji yapmaya başladım aynı zamanda agliyordum.
-Hocam olmuyo
-Suss
Kafami bi çevirdim cama vuran ağlayan Esila yi gördüm bizi izliyodu ve Rüzgarın üstüne çıktım kalp masajı yapmaya devam ediyordum.
-Nolur kalk canım arkadaşım ben nabarim eslila napar kızın kizin daha çok küçük dedim.
-Hasta ex oldu hocam dedi Enes
-Hayır diye bağırıp kalp masajı yapmaya devam ediyordum ki...
Bazı yerler değiştirildi!Oy&Yorum Unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK"
General FictionHer bölümde Duzenlendi✔İfadesini göreceksiniz! Maddi durumu pek sıkıntılı aile,17 yasında bi kiz ,ev isi yapsın diye eve para getirsin diye annesi babası onu okuldan almış ,kız hayatin bütün zorluklariyla karşılaşmış ,simdi onu sırf zengin diye bi a...