16.BÖLÜM

4.9K 150 12
                                    

Bölüm Adı/Köpek gibi Aşık Oldum  Sana!

Düzenlendi

Kalktiğimda  açik mavi duvarlı bi odadaydim büyüktü.2 tane yatak 2 tane dolap 2 tanede makyaj masası vardı.Esila uyuyordu .

Sanırım ben uyuya kalınca Ekim getirdi.Banyoya girdim .Rutin işlerimi hallettim.Bavulumu açtım ne giysem diye düşündüm .Mürdüm renginde tayt kalcami kapatan beyaz bluz giydim .Altimada adidassuperstar larimi giydim.

Altimada adidassuperstar larimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Eylülün kıyafetleri)

Aşağıya indim.Gri mavi renkleri olan bir salon mutfakla birleşikti.Mutfaga girdim .Kahvaltılık çıkardım .Krep ve yumurta yaptım.Domates salatalik kestim.Vişne suyunu da koydum bardaklara.O arada Esila geldi.Mor tayt giymişti üstüne de beyaz mor çizgili kalçasını kapatan tişört giymişti altına da beyaz bilekli adidas giymişti.Saçlarını da topuz yapmıştı benim gibi.Kahvaltimizi yaptık .Saat oglenin 1i olmuştu.Bugün havuza giricektik.Ben kırmızı mayo mu gydim.Havlumu aldım çıktım bahçeye .Esilada mor aşığı olarak mor bikini giymişti.Sonra Ekim Bulut Ve Rüzgar da geldi yuzduk yarış yaptık .Ama çok yorulduk.

Akşam Kulüp'e  gidicektk bide zaten,çiktik. Duş almak için odalarımıza koştuk.Esilayla yarış yaptık baynyoyu ilk ben kaptim.

Hemen duş aldım.Benden  hemen sonra Esila girdi bende bavulumda gece elbiselerine baktım .  Beyaz çiçekli bi elbise ve taşlı sandaletimi giydim.Saclarimida balıksırtı ördüm sıkıca.

Saclarimida balıksırtı ördüm sıkıca

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Eylülün kombini)

Dans edicegimiz icin bide hava sıcak olucagi için makyaj yapma gereği duymadım .Çilek rengi ve tadında olan rujumu surdum.Ve aşağı indim.Ekimle Rüzgar aşsagidaydi koltukta oturuyorlardı.

Esilayla Bulutda indi.Esila su yeşili straplez büstiyer beyaz kot şort giymişti, elindede kot ceket  vardi çok güzel taşlı sandalet giymişti.

Esila su yeşili straplez büstiyer beyaz kot şort giymişti, elindede kot ceket  vardi çok güzel taşlı sandalet giymişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(esilanin kombini)

Bulutun arabasına bindik.Gidiyorduk .

-Çok açık değil mi giydiklerin
Dedi rüzgar Esilaya
-UF bişey olmaz Rüzgar

-peki dedi. Rüzgar

Rüzgarı taniyosam kesin Esiladan hoşlaniyo .Neyse ki geldik .İçeri girdik öyle alkol ve sigara kokmuyodu düzgün bi eğlence mekaniydi.Baya dans ettik tabi herkes Esilaya bakıyordu Rüzgarda durmadan

-Dans etme Esila

-Düzgün Otur Esila

-Eğilme Esila gibi gibi şeyler soylendi durdu.

Tam çıktık arabanın önüne geldik Esilanin sandaletinin ucu açılmıştı onu takmak için eğildi ki,

-Egilme Esila diye bağırdı Rüzgar öyle bi bagirdiki ben bile korktum yerinde sıçradım

-Ağh yeter sana ne sanene niye karisiyosun bana  diye çiğirdi Esila !

-Aşığım lan sana  deli gibi kiskaniyorm seni köpek gibi aşık oldum sana dedi ,

Ben syok ben iptal ama ben biliyodum.Esilada şok olmuş gibi bakıyordu Rüzgara sonra Rüzgar kendi arabasına bindi .Ve gitti.

Esila yere düştü hemen bulut yanina gitti.Esila ağlamaya başladı biz Ekimle birbirimize şaşkın şaşkın bakiyorduk.Sonra eve geldik.

Saat gecenin 3'ü oldu Rüzgarı bekliyoruz .Hala gelmedi telefonuna da cevap vermiyo .En sonunda zil çaldi kapıyı açtım .Rüzgardi .İçeri geçti bende kapıyı kapattim.Yanlarına geçtim.Ekim bağırmaya başladı Rüzgarın karşısına geçip ama rüzgar fena sarhoştu,

-Lan  salak meraktan öldük lan utanmiyomusun merak ettirmeyi kendine lan diye bağırdı Ekim sonra Rüzgara yumruk attı ama rüzgar sadece biraz geriye gitti ve gülmeye başladı Esila Ekimin kolundan tutup,

-Ekim abi  yapma diye bağırdı ,

O arada rüzgar odasına çıktı
Ekim de Esilaya

-Of of dedi
Esila Ekime  sarildi.

Sonra Biz esilayla odamıza Bulutla Ekimde rüzgarla birlikte kaldıkları odaya gittiler.

Üstümüze unicornlu pijamalarimizi geçirip kendimizi uykuya teslim ettik.Tabi ben dön dön uyuyamadim,e Ruzgar'da Esila 'da canım arkadaşımdi,ikisininde üzülmesini istemem ki ben,ama çok yakişirlar ha!

Neyse neyse diyip düşüncelerimden arındım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım!

Bazı yerler değiştirildi!
Arkadaşlar nasıl begendinizmi?Ekşin falan fazla yok eğlenceli bölümler seviyorum.Opuldunuz.Oy yorum atmayı unutmayın.

BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin