Bölüm Adı/Gelmeyen Uyku Dramı!
Düzenlendi✔
Kalktığımda saat 7'ye geliyordu,daha Ekim bile kalkmamişti.
Hem ben izinliydim ne bu erkenden uyanmalar falan?Tekrar uyumaya çalıştım ama olmadı ,uyuyamadim,bu bir dramdir .
Gelmeyen uykuma sövüp banyoya gittim ve güzel bi duş aldım.
Sonra dolabımin karşısına geçip kıyafet bakinmaya başladım.Pembe bol uzun kollu kalçami kapatan bi badi çıkardım dolabtan bisiklet yakaydi ve örmeydi.Siyah tayt çıkardım bide ,nasılsa evdeydim.Hemen onlari giyinip saçlarını kurutmadan tarayıp ördüm,kurutsaydim Ekim kalkabilirdi zaten azcik uyuyordu onu da zehir etmek istemedim.Sonra ona donup baktım,uyurken o kadar masumdu ki anlatamam.Ama kendimi çekip mutfağa indim.
Mutfak önlüğümü giyip poğaça hamuru yapmaya başladım.Peynirli dereotlu zeytinli poğaça yapicaktim.
Poğaçalarimin şekillerinide tamamlayıp fırına verdim.Sonra kek hamuru yapmaya başladım .Havuçlu kek yapicaktim erken kalkmanın faydaları bunlar hep.Kekimide fırının alt katına koyup pişmeye bıraktım.O arada Ekim geldi.
-Günaydın aşkım,ben işe gidiyorum kek ve poğaçadan bana da ayır dedi.
-Tamam dedim ve güldüm sonra onu yolcu ettim.
Poğaçayi ve keki fırından çıkarttım.Çayı demledim.Şimdi ise patates kizartiyordum.Ayrı bir tavada sosis kizartiyordum.O arada kahvaltiliklari masaya koydum ,pogacayi ,keki pembe servis tabaklarına aldim.Onlarda masadaki yerlerini buldular.Sosisler kizarmişti ,hemen onları da tabağa alıp masaya yerleştirdim.Patatesler de hazırdı.Domates ve salatalık da kesip masaya koydum.O arada merdivenlerdeki Miranin sesi kulağımi doldurdu.
-Uff kokular mükemmel dedi masaya otururken sonra devam etti.Kahvaltıda dedi.Oda benim gibi rahat giyinmişti.Pembe tayt üzerine de uzun kollu baya bol ve baya uzun pembe badi giymisti.Ayağında da tavşanlı pempe panduflari vardı.Bende çayları koyup masaya oturdum.
Kahvaltimizi yaptik.Bende hızlıca mutfağı toplayıp içeri geçtim.
-Yavru kuşum ,ben bugün kuaföre gidicem gelicekmisin sende.
-Gelirim dedim.Saçlarımi biraz kestirmem gerekiyordu çok uzamıştı .
Yarim saat sonra kuafore varmiştik.Mira bütün saçının pembe olmasını istemişti birde kahkül istemişti.Bende kalçama gelen saçlarımi tam sırtımın ortasına kadar kesmelerini istedim.
45dk sonra işimiz bitmişti Mira'nin çok güzel olmuştu.
-Bundan sonra full pembe giyinmemeliyim saçimda pembe var az pembe kullanmalıyim dedi heyacanla ,
-Aynen pembe pembe pembe çok boğar dedim.Arabayı sürerken
Yarim saat sonra eve gelmistik.Bugün dışardan akşam yemeği sipariş edicektim.
Tabiki Pizza.!.Tam telefonu elime aldım pizzaciyi ariyacaktim ki Zil çaldı.Kapıyı açtım Ekim gelmişti Elinde 4 tane poşet vardı içeri girdi .Poşetleri salladı.
-Karicim bugün yemek yapma pizza aldım yeriz dedi Ekim.
Ahhah işte kalp kalbe karşiymiş.Ben bu adamı seviyorum ya.-Tamam hadi siz bugün oturun ben masayı hazırlar mutfağı toplarim dedi Mira vay prensiplerinden vazgeciyordu demek.
-Tesekkur ederiz Pembe Panter saçların yakişmiş dedi Ekim Sonra ben saçlarımüı arkaya savurdum.
Ama Ekim hiç tepki vermedi!O kadar kestirdim anlamadimi yani çüş!
-Bende gittim Mirayla birlikte!
-Hı sen nabtin dedi Ekim ,tekrar arkaya savurdum saçlarimi,
-Sence dedim !
-Hi yeni renk güzel olmuş dedi Ekim kikirdayarak!
-Saçlarimi boyatmadim Ekim ya ohooo!
-Şaka şaka kestirmişsin biliyorum fark ettim,salak değilim herhalde!dedi Ekimde
-Evet canım dedim ve yanağından öptüm.Mira çoktan masayı hazırlamıştı.Hemen oturup yemegimizi yedik.
Mira mutfagida topladiktan sonra yanımıza geldi.Romantik komedi izleyecektik.Film başladı.Başlarda baya komikti ama ben sıkılmaya başladiğim için yatak odasina çıkıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Bazı yerler değiştirildi!
Okuyun LutfenOnemli
Arkadaşlar fikrinize ihtiyacim var,Ekim Eylül sahnelerimi okumak istersiniz yoksa boyle klasik mi ?yada hastanede Eylulle olaylı günler mi yada Ruzgar ve Esilali bölümler mi?Lütfen fikir verin .Oy atmayı Yorum atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK"
General FictionHer bölümde Duzenlendi✔İfadesini göreceksiniz! Maddi durumu pek sıkıntılı aile,17 yasında bi kiz ,ev isi yapsın diye eve para getirsin diye annesi babası onu okuldan almış ,kız hayatin bütün zorluklariyla karşılaşmış ,simdi onu sırf zengin diye bi a...