Bölüm Adı/Stajyer Eylül!
Medya Eylülün Vesikalığı
Düzenlendi✔
Ekim eve gelince ,Ruzgar da geldi ayni holding patronular sonuçta, olanlar anlattım Ekim ilk başta mirin kırın etse de kabul etti.
Yarin erken kalkmam gerektigi için onlara iyi geceler dileyip Ekimle Benim yatağımiza yattim.
🌻🌻🌻
Sabah kalktığımda saat 7.30' du.Ekimin bana sardığı kollardan kurtulup banyoya gittim.Rutin işlerimi halledip dolabımin başına geçtim. Gri sıfır kollu belden sıkmali tam dizimde dar elbise gri topuklu ayakkabı ve beyaz sırt çantası
Taktim.(Eylülün kombini)
Siyah porche'me binip hastaneye yol aldım. 1saat sonra hastaneye varmiştim.İçeri girdim.Yine o adam geldi
-En bastan dedi
-En baştan dedim
-Meraba ben Prof.Doktor Burak Yel ayni zamanda hastanenin yoneticisiyim. 22 yaşındayım dedi.
Mavi gozleri Sari saclari vardi klasik yakışıklı iste.
-Bende Eylul Sarsılmaz Yeni evliyim 18 yaşindayim.Öğrenciyim dedim.
-Hm güzelmiş dedi
Yürürken konuşmaya devam etti.
-Simdi burada bi kaç tane cerrah var grupları var senin performansına gore secicekler seni tabi ilk önce bi şeyler öğrenmen gerekiyor dedi bi odanin kapısını çaldı.Girdi soyunma odasiydi .Bir sürü dolap vardı.-Burasıda soyunma odası dedi bos bi dolap seçti üstüne Eylül Sarsılmaz yazdı ve içinde olan beyaz önlüğü verdi giydim.
-Şimdi sana kart yaptiricaz vesikalık getirdim değil mi evet dedim vesikalık fotoğrafimi verdim.(Medya)
-Bekle dedi 15dk sonra geldi bi kartla vesikaligim vardı ama arkası beyazdı.Altında ismim onun altında da kocaman Stajyer yazıyordu.
Ve doktor önlüğünün cebine asti.Ve bana kumanda gibi küçük bisey verdi.
-Bu çaldığında anlamı acilden cagriliyosun ok ?dedi ,
-Tamam dedim.
Birşey daha verdi telefon gibi
-Buda biri seni cagirdiginda hangi numaranın kimin çağırdığı yazicak sende cagirabilirsin dedi.
-Tamam dedim sonra acil kumandası çaldı hemen acile koştum.Küçük bi kız çocuğu vardı .Sedyede yatıyordu hemen acile aldik.
-Serum verin hadi.
Kizin gözlerine ışıkla baktım.
-Işığa karşılık veriyo bilinci açık.dedim-Akcigeri kapanmış akciğer tüpünu getirin dedi bi doktor,ve benim takmami söyledi,
-Simdi sana tüp takicam canın biraz aciyacak ama iyi olmak için dedim .
-Makas makası verin kiyafeti kesicem.kıyafeti kestim.Zaten ben 2 sene aynı liseyi okuduğum için biliyodum bunları okuldan alınmıştım ya yan komsumuzla işlemiştim konulari .
-Neşter dedim verdiler ve bölgeyi açtım.Tüp tüpü verin dedim yavaşça soktum .
-Nabız yükseliyo dedi genç hemşire ,
-Basardiniz akciğeri actiniz bi stajyer için fazla iyisiniz dedi aynı hemşire .
-Fazladan okudum dedim güldüm.Burak yanıma geldi .
-Çok iyiydin dedi.
-Teşekkürler ama doktor olmasaydi akciger tupunh sokmayi akil edemeyebilirdim dedim.
Bi genç yanima geldi ,Esmerdi ama yemyeşil gözleri vardı.
-Çok iyiydiniz Eylül hocam beni asistaniniz olarak alabilirsiniz.
-Alırım ama daha stajyerim hocam demene gerek yok dedim Elimi uzattim.
-Eylül dedim .
-Enes dedi.
O arada acil kumandası öttü yine
-Enes acile dedim.ve acile indik.Sedyede bi kadın yatiyodu-Sorun ne
-Hamile fena sancısı var dogum sancisi ama
-ama ne
-daha hamileliğinin besinci ayında dedi hemşire .
-Kadin doğum uzmanını çağırın!💦💦💦💦💦💦💦💦
-Çok iyi is çıkardin dedi doktor ve hemşireler,
-teşekkürler ama bu hıza nasıl yetisicem bilmiyorum dedim.Yürürken kafam eğik olanları düşünüyordum ve birine carptim.Kafalı kaldirdigimda kahverengi saçlı simsiyah gözlü bi kas yığını evet tam olarak kas yığına carpmisim.
-Yeni stajyer ama sen bütün acili almissin stajersen stajerligini bil dedi Kartında okuduguma gore adi Kerim idi.
-Ben stajyerim ve kendimi gostermem lazim yoksa doktor olamam dedim.Ve gittim.Bugunluk benim için bitmişti.
Eve geldim, hemen odama çıkıp hastane kirinden arındım ve pijamalarimi giyindim .
Esila ve Rüzgar bizdeydi.Bugün olanları anlattım
-En değişiği de neydi biliyor musun hamile sandılar ama kist çıktı sonra kalbi durdu sonra düzeldi tabi.
-Vay be ilk günden kendini göstermiş kimin karisi be dedi Ekim guldüm.Ama arkadaşlar ben çok yorgunum size iyi geceler dedim ve yatağa girdim.Kendimi uykunun kollarına bıraktım..
Bazı yer değiştirildi!
Nasıl arkadaşlar beğendiniz mi?Oy yorum atmayı unutmayın .seviliyosunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK"
General FictionHer bölümde Duzenlendi✔İfadesini göreceksiniz! Maddi durumu pek sıkıntılı aile,17 yasında bi kiz ,ev isi yapsın diye eve para getirsin diye annesi babası onu okuldan almış ,kız hayatin bütün zorluklariyla karşılaşmış ,simdi onu sırf zengin diye bi a...