18.BÖLÜM

4.2K 133 1
                                    

Bölüm Adı/Bebek %100 ...

Düzenlendi

Kalktığımda saat 9'du.Aa bi dakika üstüm ,üstümü kim değiştirdi?.Ekim!! sapık Ekim diye bağırarak aşşağiya indm.

-Pis fırsatçı pis sapık diye bagiriyordum bağirirkende göğsüne vuruyordum.

-Dur be kızım ne sapığı ne fırsatı ne diyon dedi Ekim

-Üstümü değiştirmişsin,

-O değil ben degiştirdim be kızım dedi Esila

-Ne ?dedim

-Ben degistirdim diyorum,

Utançtan kıpkırmızı oldum.Ha yok patlicana dönmüşüm ne kirmizisi!Kafalı eydim .Hepsi kahkaha atiyolardi hatta Bulut yerlere yatmisti gülmekten.

-Gülmeyin be dedim

Unicornlu esofmanlarimla asagiya indiğimi fark ettim.Hemen odaya çıktım.Beyaz yırtık pantolon gri kalın askılı dar tişört, ince lacivert hırka ve lacivert spor ayakkabılarını giydim.

Beyaz yırtık pantolon gri kalın askılı dar tişört, ince lacivert hırka ve lacivert spor ayakkabılarını giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Eylülün kıyafeti.)

Banyoya giricektim ki Esila geldi.

-Pijamlarimla kaldım üstümü değiştirim dedi.Onaylarcasina kafami salladım ve banyoya girdim saçlarımi tepeden sıkıca at kuyruğu yaptım.İnce eyeliner çektim.Odaya girdiğimde Esila saçlarını topluyordu. Oda beyaz yırtık pantolon toz pembe ince omzu açık tişört ve adidas superstar giymişti .

 Oda beyaz yırtık pantolon toz pembe ince omzu açık tişört ve adidas superstar giymişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(esilanin kıyafeti.)

Birlikte aşagiya indik.Kahvaltimizi yaptık.

-Burada çok güzel bi kahveci dükkânı var gidelim mi dedi Ekim,

Olur dedik .hep birlikte minubus tarzı arabaya bindik.Kahveci dükkânına geldik.Mis gibi kahve korkuyordu etraf.

-Sütlü kahve dedi Bulut.

-Aynisindan dedi Rüzgar ve Esila

-Hani boyle fotoğraf yapıyorsunuz ya üstüne dedim bende ,

-Evet efendim ama fotoğrafınız lazim dedi

Ekim ayağa kalktı cebinden benim fotoğrafımı cıkardi.Bu fotografimi sosyal medyada paylaşmış olmam lazımdı.

(Arkadaşlar başka bi kız koymuştum ama artik bu :)duzelttim kapağı falanda)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Arkadaşlar başka bi kız koymuştum ama artik bu :)duzelttim kapağı falanda)

Kahvem geldi üzerinde benim fotoğrafım vardı.Çok komikti.Param olmadığı için hiç yaptiramamiştim.Aslinda boyle zengin biriyle evleneceğmide hic düşünmemiştim.Neyse kahvelerimiz bitti.Bi daha aldık ama bunları sahilde icicektik.
Sahile vardik.kahvelerimizi içerken Bulut

-Hani siz zorla evleniceksiniz ya bebeğiniz olacak mı?

Kahveyi Bulutun yüzüne puskurttum .

-1.si biz zorla evlenmiyoruz 2.Ben cocuklari cok severim dedi Ekim .Bu sefer de kahveyi Ekimin suratına püskürttüm.

Gülmeye başladılar.

-Saçma sapan konuşmayin ya dedim.

Esila ayağa kalktı.Başim dönüyo dedi.Bizde kalktik.Rüzgar Esilanin kolundan tuttu.En son Esila Rüzgarın kucağına yığıldı.

🌻🌻🌻

-Yakınları misiniz ?Anne babası nerde dedi doktor

-Yok öldü anne babası Esilanin dedim .

-Hayırlı olsun arkadaşınız hamile
-Ne diye bağırdı Rüzgar

-Na na nasıl diye çiğirdi Bulut
Yumruğunu duvara geçirdi Ekim.

Ben mi ?Kaskatı kesildim.Esila asla böyle bisey yapmazdı.
Serumu bitti hic bişey demedik Esilaya eve geldik .Koltuğa oturdu Esila hepimiz Karşısında dikildik.

-Hamilleymişşin doktor söyledi, dedi Rüzgar

Esila ayağa kalktı Rüzgara tokat attı.

Hayır yok öyle bisey dedi.O arada Ekim dışarı çıktı.

-Lan doktor dedi diyoruz sana dedi Bulut

-Değilim diyorum inanamiyomusunuz

-Ben inanıyorum dedim Esilanin yanına gidip.

O arada Ekim geldi.Kulağıma bir şeyler söyledi,bende hemen dediğini yapmak için dışarıya çıktım.

15Dk Sonra
Zili çaldı Ekim açtı kapıyı bende içeri girdim ,Rüzgar'la Bulut yan yana kafaları eğik oturuyorlardı Esila ağlıyordu,sessizce Esilanin yanina gittim,ve elimdeki kutuyu verdim,

-Bu ne dedi

-Test dedim masumca

-Bana inanmıyor musun?

-İnanıyorum ama

Esila ağlayarak yukarı çıktı.5/6Dk sonra geldi.

-Ben ben nasıl oldu bilmiyorum dedi Esila hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

-Allah seni kahretsin dedi Ekim

-Rüzgar gel dedi Bulut Esilanin kolundan tuttu dışarı çıktılar bizde peşlerinden gittik.Arabayi ben sürüyordum.

-Nereye gidiyoruz dedi Esila ağlarken ,

-Bu bebek kimden onu öğrenmeye dedi Bulut .

Yarim saat sonra hastaneye gelmistik.Esilayi küçük bi odaya aldılar.Yarim saat oldu ama hala çıkmadı Esila bende Rüzgarı sakinleştirmeye çalışıyordum .Ekim Kafasını ellerinin arasına almış ovuyordu.Bulut yere çökmüş ağlıyordu.Rüzgar duvarları yumrukluyordu.

En sonunda çıktı Esila ,ayakta duracak hali yoktu yüzü bembeyazdi.
Doktor yanımıza yaklaşıp,

-Bebek %100 ....

Bazı yerler değiştirildi,
Bebek kimden ??Merak ediyormusunuzz.Oy yorum Atmayi unutmayın..

BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin