Bölüm Adı/Rüyalarımda Annem bana hep kitap okurdu!
Medyadaki Çocuklara kitap okuyan Eylül (Temsili)
Düzenlendi✔
Sabah kalktığımda saat 6' ydi.Esila uyuyordu.Hemen banyoya gittim.Rutin işlerimi hallettim.Ne giysem diye dusundm.Rahat olmak istedim çünkü çocuklarla ugraşcaktik sonuçta.Beli lastikli bulut baskılı şort beyaz onu baskılı arkası uzun onu kısa tişört ve bağcıklı beyaz babetlerimi giydim.Hava sıcak olduğu için saçlarimida balıksırtı ördüm.
(eylülün kıyafeti)
Aşagiya indim saat 7 olmuştu.Ekim de dış kapının önünde beni bekliyodu hemen yanına gittim.
-Günaydın dedi yanağımdan optu.
-Günaydın hadi geç kalmayalim dedim.
Arabaya bindik .Yarim saat geçti geçmedi varmistik Çocuk Esirgeme Kurumuna bizi kapıda bekleyen sapsarı saçlı bi kız simsiyah saçlı bi erkek vardı hemen yanlarına gittik.
Aldık onları arabaya bindirdik.Azime Teyze ve Selami Amcayada el salladik ben arkaya çocukların ortasına oturdum,
-Kahvaltı yapmadiniz değil mi dedim
-Evet dedi kız olan elimi uzattim
ben Eylül dedim kız olan elini sıktı minnacık elleriyle bende Tuğçe dedi Erkek olanada uzattim oda sıktı Bende Emre dedi .-Öndekide Ekim nişanlim yani evlenicegim kişi dedim,
-Merhaba Ekim abi dediler.
-Merhaba ufakliklar dedi Ekim,
Küçük ama işlek bi kafeye gelmistik.Kahvalti menulerimizi söyledik.O arada biraz sohbet ettik çocuklarla tabi pek konusmadilar Kahvaltimizi ettik.
-Nereye gitmek istersiniz dedi Ekim çocuklara-Oyuncaklara dedi çocuklar ,
-Alışveriş Merkezine gidelim ozaman dedim ,
-Tamam dedi Arabaya bindik.
15 dk sonra gelmistik Alışveriş Merkezine .İlk önce oyuncak mağazasına girdik.Tuğçe biraz çekingen olsa da istediklerini pek söylemese de ben anladim
3 tane barbi bebek ,2 tane büyük bebek 2 tanede ayıcık aldik Tuğçeye.Emreyede 2 tane uzaktan kumandalı araba 1 tane ayıcık futbol topu spiderman oyuncağı aldık.
Simdi Defacto Kids'e geldik ben tugçeyle kız bölümüne giderken Ekimde Emreyle erkek bölümüne gitti.Elime 2 tane elbise bi tişört bi pantolon iki etek gomlek aldım ve Tuğçeyle birlikte kabine girdik.Hepsini denedi Tuğçe ve beğendi bunları alicaktik sepetimize koyduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK"
General FictionHer bölümde Duzenlendi✔İfadesini göreceksiniz! Maddi durumu pek sıkıntılı aile,17 yasında bi kiz ,ev isi yapsın diye eve para getirsin diye annesi babası onu okuldan almış ,kız hayatin bütün zorluklariyla karşılaşmış ,simdi onu sırf zengin diye bi a...