44.BÖLÜM

1.6K 60 1
                                    

Bölüm Adı/Holding Sahibi Olmak Boyle Bisey!

Düzenlendi✔

Medya👆Miranin yeni hali bu
arada Mira 18 yaşinda.(Gerçek  adi Soleil)

Ekim'in Ağzından

Sabah yine 8 'de kalkıp.Banyoda rutin işlerimi hallettim.Dün akşamdan ayarladiğim kot pantolonumu beyaz uzun kollu V yaka badimi ve kalın lacivert ceketimi  giyinip ,Eylülümün alnına ufak bi buse kondurdum.Hemen aşağıya inip evden çıktım.

Yarim saat sonra holdinge gelmistim.Asansöre çıkıp odama girdim.Bu aralar çok yoğun çalışıyordum.Çünkü büyük bi şirketle anlaşma yapacaktik.Bu iş bizim olursa büyük kâr alicaktik,paramiza para katicaktik yani .

Yine telefonumda tarihlere notlar birakiyorken,gözüme bugünün tarihi ilişti.1 Ekimdi bugün ,yarin benim doğum günümdü.Evet Ekim ayında doğdum diye annem ismimim Ekim olmasını istemiş.Normalde doğum günümü annemin hazırlattığı resmiyet akan partilerde,yada barlarda geçirirdim ama artik evlenmistim.Benim gibi bi adamı Gece Kralını nasil bu hale getirdi bu Eylül ya!

Aşk bu olum aşk aşıksın sen ona kiyamiyosun kizamiyosun kaybetmemek için dediklerini yapiyosun diyen iç sesime haklisin dedim,

Acaba Eylül doğum günümü hatirliyacakmi diye düşünürken telefonum çaldı.

-Oo kardeşim nasılsın dedi Ruzgar

-Hic iyi işte nolsun Esila nasıl bebek Asel nasıl dedim bende .

-İyiler iyiler ya ben şey için aradım.Haftaya buradan Uladağa geçicez sizde gelsenize

-Çok iyi fikir geliriz dedim ve vedalaşip telefonu kapadim.

Rüzgar ve Esila yorulduklari için bebekleriyle birlikte şehir şehir geziyolardi.Ee neymiş efendim çocukları ülkeyi tanisinmişmiş yalan be iki dakika yalnız kalmak için yapiyolar .Hem simdi biz Uludaga gittiğimizde de Eylulle bas basa kaliriz güzel vakitler geciririz sevgilimle .Ben Eylüle geciricegimiz güzel anilarin hayalini kurarken telefon çaldı.

-Ne var dedim sinirle  kimsin sen hayallerimi alt üst ediyosun.!

-Ekim bey imzalanc-

Sözünü kestim Elifin .Sekreterim olur kendisi öyle genç falan değil 40 45  yaşlarında sırf bana asilmasını diye öyle biri istedim ama bana bakmicak kadın gormedim daha.

-İyi getir dedim ve kapattim.5Dk sonra kapı çaldı ve Elif içeri girdi dosyaları imzalayip gonderdim Elifi.

Sonunda isim bitmişti ve şuan eve gidiyordum o kadar yorgundum ki bütün gün kosturdum ofisin içinde Holding sahibi olmak böyle bi şey galiba!

Yarim saat sonra eve geldim ve hızla kapıyı çaldim hemen yatağima yatmak istiyordum,
.Kapıyı Eylül açtı

-Hoşgeldin kocacim.

-Hosbulduk karicim çok yorgunum hemen uyicam yemek falan yemicem sadece rahatsız etmeyin tamammi? Dedim

Onaylarcasina kafasını salladı .Bende hemen odaya çıkıp üstümu değiştirdim ve kendimi yatağa attim.

Bazı yerler değiştirildi.
Arkadaşlar onerilerinizi ,fikirlerinizi  bekliyorum.Oy yorum atmayı unutmayın lütfen..

BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin