Bölüm Adı/Geçmişe Mazi,Geleceğe Niyazi Derler!
Düzenlendi✔
Sabah kapının yumruklanmasiyla gözlerimi açtım,koltukta uyuya kalmişim ve belim o kadar agriyorduki!
Kapıyı açtığında üzgunlugum hafif mutluluğa karıştı,karşımda bir çekirdek aile duruyordu!Esila Rüzgar Ve Asel bebek!
-Ya hoşgeldiniz ,geçin içeri hemen!dedim ve hemen içeri geçtik..
-Eeee Ekim uyuyor mu?dedi rüzgar
-Ekim yok!
-Bugün pazar Eylül nereye gitti Ekim?dedi Ruzgar
-Kavga ettik!
-Anlat bakım noldu bebeğim dedi Esila.
Herşeyi en baştan anlattım,
-Oda sen bana nasıl karisirsin biktim artik,bu ilişki hakkında iyi şeyler düşünmüyorum dedi ve bavulunu alıp çekti gitti!
-EE haketmişsin Eylül!
-Ne haketmesi Esila sacmalama !
-Bak canım arkadaşım geçmişe mazi,geleceğe niyazi derler!Niye karıştırıyorsun!
-Ortada bebek var Esila!
-Of Eylül bu çocuk zaten playboy degilmiydi?Sana neden normal gelmiyor?Hem nerden biliyorsun kadının doğru söylediğini?Hem Ekim bilmeden konuşma demiş demekki birşey var ki açıklama yapmamış!Affedicekmisin?
-Asla Asla affetmicem geri geldiğinde eski Eylül'ü bulamicak!
🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞
Kahvaltimizi yaptıktan sonra,Rüzgar ve Asel bebek evlerine gittiler,bizde Esilayla kafa dağıtmak için Avm'ye gidecektik,Esila mutfağı toplarken bende odama çiktim ve dolabimin karşisina geçip kıyafetlerime bakindim.
{Eylülün Kombini}
Giyindikten sonra aşağıya indim ve evden çiktik.
🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩
Avm'deki alişverişlerimiz bitince aciktigimizi hissettik zaten ben fazlasıyla hissettim ,ve kendimizi hamburgercide bulduk.Yemeklerimizi sipariş ederken bi grup erkekaf attı Esila onlara donup,
-Sizin gelmişinizi geçmişimizi*****************,çekin arabanizi hadi dedi!
Ee boyle naif güzel kibar gözüken bir kızdan boyle bir küfür duyan magandalar yanimizdan kaçtılar.
🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔
Yemeklerimizi yedikten sonra evlere dagildik,ben evde yalnız kaldım,yapayalnız.Ama hayır asla Ekimi aramayacaktim,onu asla affetmeyecektim!Hem ben onun karisiyim herşeye karışmaya hakkım var benim!
Daha çok yalnızlık çekmemek için Esilalara gittim balkondan , film izliyorlardı bende Asel bebekle oynadım biraz,sonra onu uyuttum,o uyuyunca aksam yemeği hazırladık Esilayla birlikte,yemegimizide yedikten soba üçümüz televizyon karşısına geçtik, ama yarin iş vardı,bende çok geç olmadan onlara iyi geceler dileyip eve geçtim,odama ciktim,ve kendimi,uykunun kollarına bıraktım..
Yb yarin!Nasıl buldunuz! lütfen oy atmayı unutmayın!Yb'den kesitler için dengesiz__yazar instagram hesabını takip edin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK"
General FictionHer bölümde Duzenlendi✔İfadesini göreceksiniz! Maddi durumu pek sıkıntılı aile,17 yasında bi kiz ,ev isi yapsın diye eve para getirsin diye annesi babası onu okuldan almış ,kız hayatin bütün zorluklariyla karşılaşmış ,simdi onu sırf zengin diye bi a...