Bölüm Adı/Ah yeter be!Biktim artik biktim!
Medyadaki Eylül Temsili
Düzenlendi✔
. -Bu sizi ilgilendirmiyor olabilir, ama bu kesinlikle ilgilendiriyor dedi ve bi pembe nüfus cuzdani uzatti,
-Bu ne?dedim elimde sallandirarak,
-3yaşinda olan bir kızım var Ekim'den,inanmıyorsanız, her turlu DNA testine girebiliriz...
-Na nasıl çocuğum var?
-Biz Ekimle nişanliyken beni terkettikten sonra öğrendim, ama sonra Ekimi bulamadım,ama artik Yelda babam nerde deyip duruyor,her gece baba diye ağlıyor ,gerçekten başka çarem yok özür dilerim!dedi kadın
-Hah ,birde özür diliyorsun ha!Muhteşem!
-Gerçekten üzgünüm ,çocuğum işin ucunda olmasa yemin ederim Ekim'in suratına bakmam!
-Tamam tamam inandim sana ben seni aricam dedim,ve masadan kalkıp Avm'den çıktım.
🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗
Eve geldikten yarim saat sonra Ekimde geldi!
-Bi gelir misin ekim önemli ,konusmamiz lazim!
-Ne oldu aşkım?dedi Ekim karşıma otururken.
- Aylın Dozeri taniyormusun?
-Nerden cikti bu?tanıyorum!
-bugün beni aradı buluştuk!
Bir anda ayağı kalktı Ekim o kalkınca bende kalktim karşısına dikildim!-Niye buluşuyosun Eylül amacın ne!
-Bi çocuğu var senden 3 yasında kız!Her gün seni sayiklayip duruyormus!
İlk basta Ekim bayağı afalladi sonra kıpkırmızı oldu,
-Beni ilgilendirmez,bana ne!
-Nasıl sanane ya senin kizin!
-Banane diyorum Eylül karışma sen!
-Ya nasıl karışma Ekim!Ben senin karınım ve herşeye karisirim!
-Ya hiçbirşey bilmiyorsun Eylül kapa çeneni!
-Anlatda bileyim!
-Ah yeter be,biktim artik biktim!Karışma kızım hayatıma bilmediklerini önceden olmuslara karışma anliyomusun!Ben gidiyorum Eylül kısa zamanda gelmeyi planlamiyorum!Ona göre!dedi ve benim gözümden bir yas döküldü Ekime bakarken (Medyada)
Ekim dolu gözlerle bakıp yukarı çıktı,bende koltuga düştüm, aglamaya başladım.
Ekim kocaman bavulla indi aşağıya!Demek ciddiydi!Gerçekten ciddiydi!
-Gitmesen olmaz mi Ekim dedim karşısına dikilip.
-Ben artik bu ilişki hakkında iyi şeyler düşünmüyorum Eylül! Dedi ve arkasını dönüp gitti!Beni gözü yaşlı ardında bırakarak!
Nasıl?Biticek mi ilişkileri sizce!Vote atmayı unutmayın lütfen arkadaslar lütfen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK"
General FictionHer bölümde Duzenlendi✔İfadesini göreceksiniz! Maddi durumu pek sıkıntılı aile,17 yasında bi kiz ,ev isi yapsın diye eve para getirsin diye annesi babası onu okuldan almış ,kız hayatin bütün zorluklariyla karşılaşmış ,simdi onu sırf zengin diye bi a...