72.BÖLÜM

1K 50 8
                                    

Bölüm Adı/Erkeklerde Ağlar

Düzenlendi🌷

Medya Esila Temsili 😿

Kaydı dinledikten sonra Esilanın gözlerinde hayal kırıklığı görüyordum ağzından şu kelimeler döküldü,

-Eylül,sakın peşimden gelme!

-Ama Es- diyemeden evden çıkmıştı bile hemen Rüzgarı aradım ve olanları anlattim,Seninle sonra görüşecez deyip kapattı!

Esilanin Ağzından

Rahatlamak istediğim,bana huzur veren yere,uçurum kenarına gittim,yine,arabadan inip en kıyısına oturdum taşların ağlamak istemesemde ağladım işte!{Medya}

Nasıl yapardı bunu bana!Hadi bilmeden oldu şöyle oldu boyle oldu dese neyse!Bide hala görüşüyor,bunu nasıl yapar bana!

Ben onu çok sevdim,ona bir kız çocuğu verdim!Hakettigim bumuydu!Tabiki hayır!

Resmen bir çocuğu daha varmış,ya resmen bir çocuğu daha varmış!Ve benle evli olduğu halde bana söylemedi!Üstelik ,o kadınla görüşüyormuş!

Düşüncelerimden telefonumun sesiyle uzaklastim,arayan Ruzgardi!Açıp agzima geleni söylemeyi tercih ettim!

-Nevar Allahın Belası!

-Esila Esila bak ben çok özür dilerim,sana soylemeliydim !Nolur affet beni!

-Hala konuşuyosun ya!Utan biraz ,hem o kadınin evine bile gitmişsin!Ya nabtim ben sana ya nabtim!

-Nerdesin söyle geleyim yüz yüze konuşalım!

-Hayır Rüzgar ,hayır!Yarin gelicem,elimde boşanma evraklariyla!

-Ama ben ,bi burun çekişi bi hıçkırık agliyormuydu!Dayanamam!

-Rüzgar,agliyomusun?

-Erkeklerde ağlar Esila,bende ağlarim!Nolur affet beni lütfen!

-Rüzgar git diğer çocuğuna babalık yap!Ben boyle bi yaşam suremem!

Evet evet süremem!Ben Asla Boyle Bi Hayat Suremem!

-Bak nerdesin söyle, sana ihtiyacım var!Seninde bana ihtiyacın var biliyorum!

-Uçurum kenarindayim.dedim telefon kapandı.

Tabiki onu  affetmeyecektim,hem de asla ,ayrilicaktim!Evet bu son sarilmamiz olmalı!

Bekliyorum,evet daha çok gencim!19 yaşindayim ,evliyim,çocuğum var!Neden yaptığım hatalardan!Peki pişmanmiyim?Tabiki hayır ,asla!Rüzgarı ,kızım Asel'i çok seviyorum!Ama Rüzgarın bu yaptığı aşağılık ,adilik,şerefsizlik ve daha fazlası!Evet en doğrusu boşanmak!En doğrusu!

Denize dalmış düşünüyorken Esila!Dedi arkadaki gür ses kafamı arkaya çevirdim,Ruzgardi!Gözleri kipkirmiziydi!Onun o hali içime oturdu!Yaptığımdan yapacağımdan pişman oldum!Ama hayır yumuşamamaliyim!

Yb geldi!Oy yorum! Eksik etmeyin!

BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin