66.BÔLÜM

934 39 5
                                    

Bölüm Adı/Hayal mi bu?

Medya Enes Temsili!

Duzenlendi✔

Enes'de geldi o arada cama vuruyor gitme diye bağırıyordu,

Bende dua ediyor agliyordum,gitmemeliydi!

O arada Kerim Hoca çıktı

-Arkadaşlar Hayal,dayanamadı,başımiz saolsun!

Enes kafasını eğip ağlamaya başladı,(medyada)

Ben ilk basta şokla ağzımı açtim sonra ağlamaya başladım!

Ben ilk basta şokla ağzımı açtim sonra ağlamaya başladım!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Eylül Temsili)

-Hayır Hayır diye bagiriyordum bogazim yirtilarcasina o arada iki el tuttu kollarımin altından kaldırdı beni ayağa!

-Noldu Eylül neden agliyorsun bitanem!

-Hayal Hayal öldü Ekim Hayal öldü!
Deyip boğazına sarildim Ekimin o bana sarilmiyordu,sanirim oda kaskati kesilmişti..

Ertesi Gün Cenaze Vakti!

Hayal'i aldılar tabuta koydular ,bu bu olamaz ya gerçek olmamalı bu!

Enes'e döndüğümde ayakta duracak hali yoktu,Ekim tutuyordu onu ,agzimdan tek bi cümle çıktı,

-Hayal mi bu!Yoksa ruyami!

-Hakkınızı Helal ediyormusunuz dedi Hoca

-Helal olsun dedi herkes ve üstüne toprak atmaya başladılar,o arada Enes bağırmaya başladı,

-Durun durun nolur karanlıktan korkar o !Diyip comeldi topragi kaziyordu.

Ekim

-gel kardeşim gel buraya dedi kaldırdı Enesi sonra toprak atmaya devam ettiler ..

2saat sonra
Zar zor eve geldik,Enes bi kaç gün bizimle kalicakti,onu bu halde asla birakamam,odalariniza geçince defterimi aldım ve Hayal için yazdim,

Sevgili Kardeşim,

Sen şimdi gittin buralardan,daha 19 yasında gencecik tazeciktin,sevicektin,aşık olucaktin,evlenicektin ama olmadı,ama eminim gittiğin yerde çok mutlu olucaksin,inşallah olursun,bundan sonra aglamayacagim,ağlayanları susturacagim,biliyorum vasiyetindi bu senin!Seni seviyorum Kardeşim,nur içinde yat!

Ağlamak istemedim, ama gözümden yinede bi kaç damla yaş düştü, Hayal çok güçlü bi kızdı,ağlamayı sevmezdi!

Düşüncelerimle ,aglayarak yatağima yattim,istemesemde aglaya aglaya uyuya kaldım.

Yb.geldi,
Kısa old k.bkmyn
Hayal öldü!
Nasıl?

BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin