61.BÖLÜM

1.4K 58 3
                                    

Bölüm Adi/Öfkeyle kalksam,zararla oturan sen olursun!

Düzenlendi✔

Sabah kalktigimda bi gergin kalktim,nedenini bilmiyordum ama fark ettim ki bugün iş vardi karlar en azından biraz erimişti.

Hızlıca yorgani ittirip kalktim.Banyodaki rutin işlerini halledip giyindim.(Medyada)

Aşağı ya indiğimde daha kimse kalkmamıştı,zaten açda değildim.Hızlıca evden çıktım.Arabama bindim.Gerçekten gergin ve sinirli hissediyordum bugün nedense.

Yarim saat sonra hastaneye varmistim.Önlüğümü giyip randevularima geçtim.Teker teker randevularimi hallettim.

🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭

5saatte anca randevularim bitti.Acildede bana ihtiyaç olmadığını anlayıp garaja gittim,tam arabama doğru gidiyordum ki biri ,

-Eylül diye seslendi bi kız.

-Buyrun?dedim arkami donup

-Enes'den uzak durucaksiniz ,sende o  Hayal'de dedi o arada kızı biraz inceledim kan alma bolumundeydi bu kız.

Zaten gergindim ,başladım konuşmaya.

-1.Eylül değil Eylül Hanim,2.si sen kimsin ki bana.
emir veriyosun?He kimsin sen?dedim

-Hişş sakin ol Eylül , öfkeyle kalkan zararla oturur!!dedi

-Bak ben öfkeyle kalksam,zararla oturan sen olursun!! Ona gore kızım ,senin Enes dediğin kişinin sevgilisi var Hayal!Platonik takiliyosun yani hadi eyvallah diyip arabama bindim tek hamlede park ettiğim yerden çıktım ve ayni şekilde garajdanda çıktım.

O kadar hızlı sürmüştüm ki arabaya 10dk da gelmistim eve burnumdan soluyarak eve girince sorularda çoğaldı tabi.

-Noldu eylül

-Niye sinirlisin Eylül

-Biri biseymi dedi Eylül

Bende daha çok sinirlenmemek için olayları anlattım.

-Kim lan bu kiz?!Dedi Hayal

.Hayal bize karşı samimi olsa da dış görünüşündende belli olduğuna gore ciddi bi kızdır.

Yarin hastaneye gelince kesin kavga olur diye düşünüp odama gittim.

Ustumu değiştirdikten sonra hızlı hızlı yemek yedim.Cok yoruldugum için odama çıktım.Sosyal medyada gezindikten sonra alarmami kurup,yatağıma yattim ve uykuya dalmay8 bekledim..

Kısa oldu kusura bakmayın..Bazı yerler değiştirildi.

BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin